Vespa-Ciao.NL
:: Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

bahhhh wat haat ik ganzen!!

Ik werk bij een chinees (ou hai) bezorgen met een scootertje eten rondbrengen etc you know..

Kom ik bij een flatje waar ik kom, zet me scooter neer hoor ik in een keer 12 brullende ganzen!! (grote eenden jij weet)

dus ik schrik me dood want die beesten kunnen bijten.

Ik pak snel me chinees lever t af en kijk rustig naar buiten, en ja hoor een heeeeeeeeleeeeeeeeee gang vol met ganzen staat rondom me scooter grrrrrrr..
      Lopen ze naar 5 min eidnelijk weg met hun slome tempo.

start ik de scooter, hun als een gek terug rennen maar kon nog net snel weg rijden. echt jesus niet normaal 😛

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
      Gele Racefrikandel

PoliniCiao
      Bijdrager

Dat lijkt me wel vet werk 😀

Ik breng smorgens beetje de krant en op zaterdagmorgen werk ik in de vleesfabriek hier vlakbij

hansieb
        Moderator

He sochtends de krant bezorgen is kut NRC HANDELSBLAD is goed!

Lekker smiddags zo rond uurtje of 4 – half 5 in de binnenstad 30 nrctjes bezorgen doe ik zo ruim gerekend 15 min over…… de terugreis is ong 15 min en de heenreis ook 🙂

Rappatapata 200 euro en eens in de 4 maand bonus 100 euro.

Verdient relax… + 90 euro studiefinanciering is 290 hoppakee aan de ciao besteden + BIER :bier:bier:bier

Edjuh
          Bijdrager

Haha die ganzen, die heb je hier in amsterdam ook wel, dr is een zo’n plekje waar echt een kolonie huist:) Wel grappig als ze gaan blazen. Zwanen zou ik eerder bang voor zijn, de breken zo je been met een slag van hun vleugels(echt waar!).

hansieb
            Moderator

Ben ik voor school bezig, jah…. om 1 uur zaterdag nacht terwijl je aan het alcohol hoort te zitten.

Krantenberichten zoeken met trends daarin, alle kranten gehad ik zo welke bestaat er nog meer jah Reformatorisch dagblad … ff kijken jah ze hebben een site ga op de site en =) :

Fijn dat u belangstelling hebt voor refdag.nl, de nieuwssite van het Reformatorisch Dagblad.

Vandaag is het zondag. We wijden deze dag in het bijzonder aan de dienst van God. Wij beschouwen de zondag als een rustdag, een opdracht van God en een geschenk, waar we dankbaar voor mogen zijn. Om die reden actualiseren we onze site vandaag niet.

Staat het nieuws dan stil op zondag? Nee, dat niet – we leven in een jachtige tijd waarin het verschil tussen zondagen en werkdagen helaas steeds kleiner wordt.

Morgen brengen we u graag weer op de hoogte van de dagelijkse gebeurtenissen, voorzien van achtergronden, commentaar en opiniërende artikelen. Zoals u dat van ons gewend bent.

Hoofdredactie Reformatorisch Dagblad

Edjuh
              Bijdrager

Vandaag naar zandvoort gereden op de bravo:) gezwommen enzo, echt lekkerrrrr.

Op de heenweg heeeeel rustig gereden, en ik had nauwelijks benzine verbruikt(lange fietspaden). En dat met een malossi blok.

Was een uurtje rijden.

G-no
                Donateur

heeft iemand al eens in de gallerey van killabee gekeken? hij heeft onderdelen die ik nog nooit gezien heb of van heb gehoord( wappi uitlaten, eurocilindro zijinlaten, een proma blok?)

hansieb
                  Moderator

Weet iemand nog een site die totaal niet gebruiksvriendelijk is… zoiets als dit :

http://www.botenland.nl/

Gewoon een site die KUT is qua layout en erg onduidelijk is.

Herr Flick
                    Sleutelbeheerder

even 70deps erop, eidenlijk zuigerrveren voor gekocht en t past allemaal 😛

nu heb ik t probleem dat me tapeinden zijn dolgedraait omdat die cilinder hoger op komt :@ dus nu weinig copmressie. start na lang rennen..

morgen ff nieuwe tapeinden halen en laat jullie verder weten 😛

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                      Gele Racefrikandel

cittatuner
                      Bijdrager

vanavond met JL ff een vlugge hap gaan halen bij de frituur en wat lag daar: de bierkrant 🙂 iest voor hansieb:D

Edjuh
                        Bijdrager

Thomas je moest toch een andere zuiger hebben?? Ivm slotjes?

hansieb
                          Moderator

cittatuner :
                            vanavond met JL ff een vlugge hap gaan halen bij de frituur en wat lag daar: de bierkrant 🙂 iest voor hansieb:D

Wow serieus .. is er een bierkrant 🙂 damn die wil ik wel kopietje AUB.

Amstel kratje smaakte me weer goe:bier.

Kay
                            Bijdrager

*kan niet slapen dus gaat maar wat posten op het forum…

JL
                              Bijdrager

Kijk hier het bierblad… is dit niet iets voor jouw hansieb om hierop een abonnement te nemen? :p:p

Het Bierblad!!

hier heb je een link…. met naam en adres van de uitgever of in ieder geval contactgegevens

hansieb
                                Moderator

Goeeeedd 🙂 zit er weer over na te denken om weer eens een abbo op een blad te nemen, SCOOTIN is ook wel een vet blad vind ik….

Maarja bier daar draait het in het leven wel om althans hehe daar draait het in me lever ook om hehe :bier

Vanavond weer oldschool feesie dus dat word weer gezellig hopelijk.

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.