Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 1,051 tot 1,065 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

FonS
    Bijdrager

het frame waar ik hem uit plukte, was een met het horizontale stangetje aan het voorspatbord, Y-stuur, en typegoedkeuringsnummer niet op het balhoofd, maar op het stuk frame direct onder het zadel (waar de zadelpen in gaat)

in ieder geval ouder dan mijn project-ciao, en die is van ongeveer ’76

heb er een (slechte) foto van;

Tonni
      Moderator

Grappig, daar heb ik ook nog twee blokjes van. 12 pen krukas (met gaten in de wangen), kleinere spoelpoorten (smaller), deze oude type spoelen met ZWAAR vliegwiel, en de massa van het blok zit met een klinknagel vast aan het carter i.p.v. op een carterbout. De inlaat is wel vrij normaal van grootte. Leuke hebbedingetjes..

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

barry
        Donateur

Deze foto zat in me’n mailbox.Hahahahahaha , zulke borden mogen ze hier in elke straat zetten.

woe
          Bijdrager

barry waar slaat dit op?

uit je frustraties ergens anders, nu ben je gewoon discriminerend bezig

Crullie
            Donateur

Heeft niets met discriminatie te maken, ook hier in Groningen is er veel overlast van deze groep mensen. Ze zijn wat mij betreft welkom in ons landje maar ik vind ook dat je je moet aanpassen. En na 10 jaar praten met de marokanen snappen ze het nog steeds niet en gaan ze maar overlast veroorzaken om aandacht te krijgen. Tja en het is niet Barry die hier mee begint maar de nederlandse staat en die is zeker gefrustreerd dat is duidelijk.

Verder is dit een Chat topic waar het één het ander over de tong gaat en dit onderwerp is zeer gevoelig en er moet gewoon over gepraat kunnen worden al is het alleen maar om de marokanen een beetje kans te geven om ons nederlanders beter te begrijpen.

Die borden hangen er niet voor niets en ik weet uit eigen ervaring dat ze het er zelf naar gemaakt hebben.

TICKLING BARN

barry
              Donateur

Gelijk heb je Crullie.Hier in Mechelen is er toevallig enkel overlast met Marrokanen.Geen ene Belg die overlast veroorzaakt.
                Als de politie dan komt is er meteen een geroep van die gasten dat we racisten zijn.
                Ik vraag me af,wie is er eigenlijk de racist???
                Of vind je het normaal WOE ,dat ze gans parijs afbreken,omdat er 2 brommerdieven zichzelf doodgereden hebben,of heb je nu net dat nieuws toendertijd gemist???
                En toch ook raar dat we geen problemen hebben met chinezen,negers,joden,enz…..
                Met Turken ook geen last,want die verjagen zelfs die marrokanen.Hun geloof heeft er alles mee te maken volgens mij.

hansieb
                Moderator

Het is ook statischtisch bewezen dat er meer allochtonen de fout in gaan dan autochtonen.

Maar er zijn genoeg goede allochtonen natuurlijk , klein deel verziekt het voor de rest die zouden van mij direct een enkeltje terug mogen krijgen

woe
                  Bijdrager

Crullie :

Die borden hangen er niet voor niets en ik weet uit eigen ervaring dat ze het er zelf naar gemaakt hebben.

OMG

die bord is gemaakt met photoshop, en t hangt echt niet in amsterdam hoor.
                    al zou die bord hangen, dan zou die gene die m terplekke ging plaatsen allang geknalt zijn

en barry, tis niet de 1e x dat je met zulke uitspraken.
                    ben je ooit in je kontje geneukt door een marokaan ofzo, dat je zulke onzin post.

jij als “admin” moet een voorbeeld functie geven, en niet overal lopen zeiken dat je moslims haat.
                    dat heb je eerder al eens gezegt.

het zijn geen lieverdjes, maar om meteen zo’n plaatje te posten en dan nog zo reageren gaat toch wel ver

Herr Flick
                    Sleutelbeheerder

Iedereen heeft zijn oordeel of dat soort volk, ik ben er zelf ook geen grote voorstander van.
                      Het plaatje gaat in mijn ogen dan ook wat ver.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                      Gele Racefrikandel

speedbuxy
                      Bijdrager

hansieb :
                        Het is ook statischtisch bewezen dat er meer allochtonen de fout in gaan dan autochtonen.

Maar er zijn genoeg goede allochtonen natuurlijk , klein deel verziekt het voor de rest die zouden van mij direct een enkeltje terug mogen krijgen

Wat maakt dat uit? ik heb ook een strafblad van tig cm dik maar dat maakt mij geen minder persoon hoor;)

En vind het opzich nergens over gaan de reply is van een belg en de meesten die reageren zijn groningers.
                        Nou al er nou net 2 plaatsen zijn die weinig last hebben van marrokanen zijn het die wel.

En das ook presies de reden waarom ze ons steeds meer gaan haten omdat de meeste nederlanders hun oordeel al over hun klaar hebben zonder er 1 te kennen of sterker ooit gezien te hebben.
                        Nou ben ik beslist geen voorstander ofzo maar vind dat je voor kritiek een reden nodig hebt en wat ik hier alleen maar hoor is aan gepraatte media gekte.

hansieb
                        Moderator

Ik ken genoeg allochtonen hoor, en der zijn er hier in groningen ECHT een hele hoop!

Maarja laten we de rassen discussie maar laten voor wat het is 😉 Natuurlijk zijn er ook altijd nog een hoop nederlanders die de fout in gaan.

Ben zelf natuurlijk ook geen voorbeeld burger :lol

speedbuxy
                          Bijdrager

hansieb :
                            Ik ken genoeg allochtonen hoor, en der zijn er hier in groningen ECHT een hele hoop!

Maarja laten we de rassen discussie maar laten voor wat het is 😉 Natuurlijk zijn er ook altijd nog een hoop nederlanders die de fout in gaan.

Ben zelf natuurlijk ook geen voorbeeld burger :lol

Dat zijn antilianen;)
                            Jullie hebben amper marrokanen want ik kom weekelijks in grunn en heb er zelfs een half jaar een project gevolgd.
                            Maar heb toen en nu amper een marrokanen gezien antilianen zijn er wel weer redelijk veel.

Herr Flick
                            Sleutelbeheerder

laten we het marrokaan gebeuren hiermaar bij sluiten.

hierbij bedoel ik dus, posts die hier over nog komen deleten de admins

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                              Gele Racefrikandel

Edjuh
                              Bijdrager

*thx hansie*

markiej
                                Bijdrager

wie is er eigenlijk aan het draaien ???
                                  goeie muziek :worshippy

15 berichten aan het bekijken - 1,051 tot 1,065 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.