Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Chat topic
- Dit onderwerp bevat 4,597 reacties, 321 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 4 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
4 februari 2008 om 21:45 #24735
het frame waar ik hem uit plukte, was een met het horizontale stangetje aan het voorspatbord, Y-stuur, en typegoedkeuringsnummer niet op het balhoofd, maar op het stuk frame direct onder het zadel (waar de zadelpen in gaat)
in ieder geval ouder dan mijn project-ciao, en die is van ongeveer ’76
heb er een (slechte) foto van;
5 februari 2008 om 07:55 #24737Grappig, daar heb ik ook nog twee blokjes van. 12 pen krukas (met gaten in de wangen), kleinere spoelpoorten (smaller), deze oude type spoelen met ZWAAR vliegwiel, en de massa van het blok zit met een klinknagel vast aan het carter i.p.v. op een carterbout. De inlaat is wel vrij normaal van grootte. Leuke hebbedingetjes..
I came, I saw, and I forgot what I was doing...7 februari 2008 om 06:29 #24743Deze foto zat in me’n mailbox.Hahahahahaha , zulke borden mogen ze hier in elke straat zetten.
7 februari 2008 om 08:03 #24744barry waar slaat dit op?
uit je frustraties ergens anders, nu ben je gewoon discriminerend bezig
7 februari 2008 om 08:49 #24745Heeft niets met discriminatie te maken, ook hier in Groningen is er veel overlast van deze groep mensen. Ze zijn wat mij betreft welkom in ons landje maar ik vind ook dat je je moet aanpassen. En na 10 jaar praten met de marokanen snappen ze het nog steeds niet en gaan ze maar overlast veroorzaken om aandacht te krijgen. Tja en het is niet Barry die hier mee begint maar de nederlandse staat en die is zeker gefrustreerd dat is duidelijk.
Verder is dit een Chat topic waar het één het ander over de tong gaat en dit onderwerp is zeer gevoelig en er moet gewoon over gepraat kunnen worden al is het alleen maar om de marokanen een beetje kans te geven om ons nederlanders beter te begrijpen.
Die borden hangen er niet voor niets en ik weet uit eigen ervaring dat ze het er zelf naar gemaakt hebben.
TICKLING BARN7 februari 2008 om 09:06 #24746Gelijk heb je Crullie.Hier in Mechelen is er toevallig enkel overlast met Marrokanen.Geen ene Belg die overlast veroorzaakt.
Als de politie dan komt is er meteen een geroep van die gasten dat we racisten zijn.
Ik vraag me af,wie is er eigenlijk de racist???
Of vind je het normaal WOE ,dat ze gans parijs afbreken,omdat er 2 brommerdieven zichzelf doodgereden hebben,of heb je nu net dat nieuws toendertijd gemist???
En toch ook raar dat we geen problemen hebben met chinezen,negers,joden,enz…..
Met Turken ook geen last,want die verjagen zelfs die marrokanen.Hun geloof heeft er alles mee te maken volgens mij.7 februari 2008 om 10:04 #24747Het is ook statischtisch bewezen dat er meer allochtonen de fout in gaan dan autochtonen.
Maar er zijn genoeg goede allochtonen natuurlijk , klein deel verziekt het voor de rest die zouden van mij direct een enkeltje terug mogen krijgen
7 februari 2008 om 10:31 #24748Crullie :
Die borden hangen er niet voor niets en ik weet uit eigen ervaring dat ze het er zelf naar gemaakt hebben.
OMG
die bord is gemaakt met photoshop, en t hangt echt niet in amsterdam hoor.
al zou die bord hangen, dan zou die gene die m terplekke ging plaatsen allang geknalt zijnen barry, tis niet de 1e x dat je met zulke uitspraken.
ben je ooit in je kontje geneukt door een marokaan ofzo, dat je zulke onzin post.jij als “admin” moet een voorbeeld functie geven, en niet overal lopen zeiken dat je moslims haat.
dat heb je eerder al eens gezegt.het zijn geen lieverdjes, maar om meteen zo’n plaatje te posten en dan nog zo reageren gaat toch wel ver
7 februari 2008 om 11:04 #24749Iedereen heeft zijn oordeel of dat soort volk, ik ben er zelf ook geen grote voorstander van.
Het plaatje gaat in mijn ogen dan ook wat ver.46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel7 februari 2008 om 11:48 #24750hansieb :
Het is ook statischtisch bewezen dat er meer allochtonen de fout in gaan dan autochtonen.Maar er zijn genoeg goede allochtonen natuurlijk , klein deel verziekt het voor de rest die zouden van mij direct een enkeltje terug mogen krijgen
Wat maakt dat uit? ik heb ook een strafblad van tig cm dik maar dat maakt mij geen minder persoon hoor;)
En vind het opzich nergens over gaan de reply is van een belg en de meesten die reageren zijn groningers.
Nou al er nou net 2 plaatsen zijn die weinig last hebben van marrokanen zijn het die wel.En das ook presies de reden waarom ze ons steeds meer gaan haten omdat de meeste nederlanders hun oordeel al over hun klaar hebben zonder er 1 te kennen of sterker ooit gezien te hebben.
Nou ben ik beslist geen voorstander ofzo maar vind dat je voor kritiek een reden nodig hebt en wat ik hier alleen maar hoor is aan gepraatte media gekte.7 februari 2008 om 11:58 #24751Ik ken genoeg allochtonen hoor, en der zijn er hier in groningen ECHT een hele hoop!
Maarja laten we de rassen discussie maar laten voor wat het is 😉 Natuurlijk zijn er ook altijd nog een hoop nederlanders die de fout in gaan.
Ben zelf natuurlijk ook geen voorbeeld burger :lol
7 februari 2008 om 12:20 #24752hansieb :
Ik ken genoeg allochtonen hoor, en der zijn er hier in groningen ECHT een hele hoop!Maarja laten we de rassen discussie maar laten voor wat het is 😉 Natuurlijk zijn er ook altijd nog een hoop nederlanders die de fout in gaan.
Ben zelf natuurlijk ook geen voorbeeld burger :lol
Dat zijn antilianen;)
Jullie hebben amper marrokanen want ik kom weekelijks in grunn en heb er zelfs een half jaar een project gevolgd.
Maar heb toen en nu amper een marrokanen gezien antilianen zijn er wel weer redelijk veel.7 februari 2008 om 12:23 #24753laten we het marrokaan gebeuren hiermaar bij sluiten.
hierbij bedoel ik dus, posts die hier over nog komen deleten de admins
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel7 februari 2008 om 12:52 #247547 februari 2008 om 14:02 #24755wie is er eigenlijk aan het draaien ???
goeie muziek :worshippy -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.