Vespa-Ciao.NL
:: Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

joey636
    Bijdrager

ik heb ook nouwelijks gelast maar ik ga nu naar het gilde en ik doe tind dus ik kom nog aan het lassen hoop dat ik het een beetje goed leer dan kan ik me alles fijn zelf fixe

cittatuner
      Bijdrager

we ( wheeliking JL en ik) hebben vanavond een sprint gehouden op een lang fietspad tussen bomen en een lange weg in een woonwijk:D
        wheeliking setup: (CP onstek.)
        malo filter + 13/13
        alles getuned en geveild aan de polini 43mm w-poort giet
        malossi toobad 22mm
        poulie 55

JL setup onder de test superbravo van mij:p (ELEC. ontstek.)
        malo filter + 13/13
        alles geveilt en getuned aan dezelfde polini cilinder als wheeliking
        proma cc
        voorvario std ontgrensd en 100mm schijven

in de eerste meters lag de bravo(vario) aan kop tot de uber-citta van wheeliking in zen boost kwam (pouli 55) de citta van wheeliking rijd uiteindelijk sneller dan de bravo die veel overtoeren had(std vario):con
        op 800 meter afstand in een lange weg in een woonwijk hoorde je de brommers al gieren van de toeren
        2 mensen moesten hals-over-kop aan de kant springen:Dde andere aanwesigen waaren zwaar onder de indruk van deze prestaties voor een vespa’tje . mischien denken sommigen dat de snelheid die JL haalde met de oude setup overdreven was maar het is echt waar; 72 km/u digitaal geklokt met een handmade straight :)toen is er een cc onder gegaan en is ie niet meer getopt:(
        filmpje binnekort 8)

JL
        Bijdrager

:! 78 geklokt ja met proma je weet tog maar toen reed jij. Ik zelf hep er een keer 75 mee gehaald 😛

was nog met de handmade

wheelieking89
          Bijdrager

jha het was egt vetjes !!!! maare ik heb dus poulie 55 en heb NOG !!! overtoeren !! en ik kan nu egt gewoon dikke wheelies trekken met een 55 POULIE dat is egt zow KK vetjes eeeeeeeeeeeeeeeeeeej

alle sprinten won ik dan wel maar het was gewaagt tot de 30 kmph 😛 en dan VRooeeem ikke voorbij en JL me langzaam bijhouden hij gaat nu oNgv 60-65 en ikke 70-75 Lig aan de wind :|:|:|

omdat poulie 55 is zeer gevoelig voor tegen wind of welke weerstand dan ook

maar een zeer geslaagde avond !!!!!!!!! whieeeeeee

@ edit waarom krij ik me voorvork NIEt op spanning door er olie in te gooien ik rij nu zeg maar op een luchtkussen

Baz
            Bijdrager

HELE vette tuning spullen en nog goedkoop ook!
              KLIK!

joey636
              Bijdrager

even voor iedereen die uit de buurt komen van maasbracht.
                we willen binnekort eens gaan toeren met iedereen die zin heeft om mee te gaan.
                er is een sprint gelegenheid bij de a73 die ze nu aan het aan leggen zijn.
                dus als je interesse hebt pm mij of polini ciao.
                gr.joey:thumb

November Rain
                Topic starter

ook hier:

eigenlijk gek dat ik nog niemand erover heb gehoord…..

[url]http://news.scotsman.com/topics.cfm?tid=81&id=1305112006[/url]

Steve Irwin (The Crocodile Hunter) is dood man :O!! WTF… als er wel een COOLE en educatieve (om het netjes uit te drukken) gast op televisie was dan was hij het wel. Ik vond het zo vet om altijd naar hem te kijken…

doodgestoken door een pijlstaartvis (ofzoiets) in zijn hart.. man

SUX!!:frusty:

Fredzzz
                  Moderator

hoorde ik van morgen al jah… echt kloten… heb 4 jaar terug ook al gehoord dat die door een vrachtwagen over reden was, gelul dus…

verder waren er nog verhalen dat die dood ging in 2003, 2004 en 2005… maar 2006 heeft hem dus echt getroffen… vind het wel jammer 🙁

wheelieking89
                    Bijdrager

m/ CroCs rule m/

zoals hij altijd zei :'(

die gast was egt wel een gedurft persoon is het geen crocodil is het wel een alligator van 5 meter lang en leeft hij nog lang en gelukkig

komt er zown kut beesje van 90 cm en izzie dood :'(

het leven zit vol verassingen !!!

Fredzzz
                      Moderator

tjah, hij ging wel dood bij waar die thuis hoorde zeiden ze… natuur dus 🙂

hij storf terwijl die een documentaire zat te filmen voor zn dochter (van 8 jaar) over vissen en de water wereld (ofzo).
                        verder heeft die nog een vrouw jah (terri) en een zoon van 2:O

hij was ook leider/directeur/eigenaar (?!) van een dierentuin (zoo) in Australie toch?!

wheelieking89
                        Bijdrager

:!:!helmaal juist hij was gewooon vet Respect voor die man !!!

Fredzzz
                          Moderator

hij haalde ook een keer een ‘ michael jackson ‘ achtige stunt uit jah…

zat die een krokodil kippenvlees te voeren terwijl die zn baby onder de andere arm had :O
                            werd bijna aangeklaagd…

hansieb
                            Moderator

Jup steve erwin al vandaag meerdere verhaaltjes over gelezen, roggen schijnen helemaal niet snel aan te vallen.

Het is nog nooit eerder voorgekomen ofzo in australie dat een rog iemand had gedood, lullig voor hem maar zijn dood is wel een pioniersdood!

Grappige shit ook wel, maarja aan elk gevaarlijk beroep kleven nadelen.

Tonni
                              Moderator

RIP to the man…

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

hansieb
                                Moderator

Hoe heet dit nummer :

http://video.google.nl/videoplay?docid=-1971431303247201627&q=hardcore

Star wars rap theme ofzo ik vind hem echt vette shit.

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.