Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 991 tot 1,005 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

PiNeAppLePro
    Bijdrager

Vlakbij dat wok restaurant ( Asian paradise ) in heerohugowaard, zo’n beetje daar naast het station ๐Ÿ˜›

woe
      Bijdrager

PiNeAppLePro :
        Wat ik vrijdag en zaterdag heb gedaan:

Een vriend van mij is verhuist, omdat zijn moeder in heerhugowaard een restaurant is begonnen (wok restaurant en het is een chinese familie) Zelfde woonden we altijd in Purmerend. Wij (vrienden en ik) dachten laten we naar heerhugowaard rijden dat is ongeveer 3 kwartier met scooter! Ik niet op me ciao, want die gaat 55-60 km/h en dat is nou wel een groot verschil met 2 scooters die rond de 80-85 km/h gaan. Wij dus door leuke boerenlandjes touren met een lekker snelheid komen we dan eindelijk aan in heerhugowaard.

Ten eerste kwam ik geen enkele scooter tegen en je hoorde ze ook niet! Dus wij rijden naar de lokale brommerboer ( 1 in heel heerhugowaard ), wat een afzetters 3 omega zwarte trekveertjes voor 10 euro die normaal 2 euro per stuk kosten bij ons in purmerend!

Kwamen we dan eindelijk wat scooters tegen bij het benzinestation! Gaan ze ons helemaal raar aankijken ( ook zit er een ciao tussen ๐Ÿ˜› ) Je krijgt dan altijd zon concurrentie gevoel van kom dan ๐Ÿ˜›

Maar wat blijkt we waren gewoon snelste in heel heerhugowaard en in purmerend behoren me vrienden tot midden/ snel klassen en door 3 kwartier te rijden. Kom je in een hele andere wereld!!

Verhaal zal wel nergens op slaan maar ik heb nog nooit zo moeten lachen om 1 (slechte) brommerboer ๐Ÿ˜›

dat die dikke willem een naaier is dat weet iedereen. 20 euris voor een band op een velg zetten (pst) terwijl andere bromboeren 5 voor beide vragen.

maar dat jij bij de tankstation paar mongolen tegen komt en sneller dan hun bent betekend niet dat jij opeens de snelste bent.

en 3 kwartier onderweg van purm naar hhw? tis maar 30km hoor
        toen ik mn std snor ciao uit purmerend ging halen was ik ook maar een uurtje onderweg. en dan beweer jij dat jullie wel 80 gaan

Herr Flick
        Sleutelbeheerder

Idd, moest er wel even om lachen ๐Ÿ˜€

de wereld is klein, maar zo klein nou ook weer niet

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
          Gele Racefrikandel

Mike
          Bijdrager

in heerhugowaard wonen ander een heleeboel jongens met zeer snelle scooter,, alleen die hebben niks bij een tankstation te zoeken want ze gebruiken ze neit voor openbaar..

beetje bullshit

Mike

AA-T
            Sleutelbeheerder

blaat, kwam vandaag nog wel een snelle scooter tegen..
              reed op de ring van grunn, heb m even geklokt op ruim 110 ๐Ÿ˜

en hij had een normale gele kentekenplaat waar jij en ik ook mee rijden, dus t was geen motorfiets

lijkt me een mooie streefsnelheid voor onze brommertjes, maar ga dan zeker weten niet op de ring of snelweg rijden

1-feb
              Bijdrager

70 geklokt met pinasco alu, poelie 95, standaard carter, 13 carbu @ 66, ben nog aan het inrijden en had het gas dus ook nog niet helemaal open:lol

TimoO_
                Donateur

ach snelle scooters. bij ons steken ze hun ogen al half uit als ze zien dat je ciaotje 70 rijdt.

Colin
                  Bijdrager

Iedereen kent de film the fast and the furious wel.
                    Nu vraag ik me al een tijdje af welke 3 auto’s in film 1 die vrachtwagens kaapten.
                    Dus de 3 zwarte auto’s met groene neon eronder.
                    Welke merk auto is dit? En welk type?

Herr Flick
                    Sleutelbeheerder

honda civic coupรฉ, amerikaanse model als het goed is.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                      Gele Racefrikandel

G-no
                      Donateur

misschien een foto van zo’n auto?:P

Colin
                        Bijdrager

1995 Honda Civic – Fast and The Furious – 1:18 Scale

Klopt, bedankt Herr Flick

Colin
                          Bijdrager

G-no :
                            misschien een foto van zo’n auto?:P

Ik was opzoek naar zo’n foto ๐Ÿ˜‰
                            Daarom stelde ik die vraag.
                            Maar helaas vind ik niet wat ik zoek en dat is een mooie actie foto waarin ze same rijden met groene neon in het donker.

Alleen deze actie foto uit de film

hansieb
                            Moderator

Vanmiddag even gekeken naar me subwoofer ( als die hard staat tikt die )

Na eerst te hebben gedacht dat heel de achterkant eraf moest , en zo rond de 40 schroeven te hebben losgemaakt kwam de achterkant niet los toen maar beetje rammen en kwam die eindelijk los. Wat geen nut had want blijkbaar moest die voor ook los.

Voor lopen rammen , racegaas eraf en jah toen konde we bij de sub. Gelukkig niet kapot maar als hij te hard staat knalt die beetje tegen dat gaas dus dat is er nu af.

Toch maar eens kijken naar de z5500 =) als ik geld heb

G-no
                              Donateur

wie heeft gister biker build off gezien?

machtig mooie machine:D

250cc 2cilinder kart motortje:)

ArvidW
                                Donateur

WTF, dat ding is Vรจt ๐Ÿ˜€

Jammer dat niet beide pijpen onderlangs gaan maar da kan ook niet, voor de rest is hij echt perfect=)

Die carb’s aan de zeikant ๐Ÿ™‚

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                  Home made engine dyno
                                15 berichten aan het bekijken - 991 tot 1,005 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.