Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 961 tot 975 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

ArvidW
    Donateur

Niet doen :! (dan gaat de snelheid omlaag van mijn downloads;))

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
      Home made engine dyno

hansieb
      Moderator

Haha kevin_oet_vilt zit er ook al op 🙂 kwam er zelfs achter dat me upload speed 170 kb’s is das verdomt veel.

Slurp maar lekker voel ik me niet zo slecht 😛 van die Terabytes die ik al heb gedownload.

Stuur een pm en dan geef ik je de gegevens door om te testen ( 10 echt goeie films ) en alles is NL_subbed!

– American gangster komt eraan
        – 300 – 2007
        – Rush Hour 3 2007
        – Stardust 2007
        – Resident evil 3 2007
        – Sunshine 2007
        – Superbad 2007
        – The kingdom 2007
        – Superbad 2007
        – Disturbia 2007
        – 28 days later

Alles is dvd kwaliteit en nl subbed

diac
        Bijdrager

als je goede films wil om snel te kijken op je pc. zonder ondertiteling maar die kun je er zo onder voegen, dat doet BSplayer al automatisch voor je.

http://www.mininova.org en dan zoek je op aXXo, die vent heeft echt alle topfilms als torrent staan en allemaal masterlijke kwaliteit. (voor iemand die niet met FTP of wat dan ook voor ingewikkelde stront werkt).
          ze hebben veel seeds, meeste films zijn klaar met downloaden in minder dan 45min.

hansieb
          Moderator

Abah torrents is niks , je ziet niet wat het is most of the times en de films krijg ik met 950 – 980 kb’s @ school met 4000 kb’s meer trekt de laptop niet.

En met nieuwsgroepen zie je direct wat voor release het is, of het wel goed, is wat de mensen er van vinden en wat voor Subs / audio er bij zitten. Iets wat Torrents niet hebben

Torrents is voor de mensen die nieuwsgroepen niet begrijpen 😛

diac
            Bijdrager

hansieb, ik zeg toch kijk onder aXXo die heeft supergoede kwaliteit, je moet ook gewoon de comments lezen.
              en zoals je zei het is voor de mensen die nieuwesgroepen niet begrijpen.
              zoals de meeste hier op het forum denk ik wel.

als je weet waar je moet zoeken en wat is Torrents toch echt wel een stuk makkelijker en sneller hoor 😉

hansieb
              Moderator

Ik ben wel vrij anti torrents :lol

Waarom geen torrents:
                – Schiet niet op in vergelijking met Usenetgroepen
                – Meer virussen
                – Duurt lang als je geen seeders enzo hebt
                – Je ziet geen goede info
                – Meningen staan er niet bij
                – Niet anoniem downloaden
                – Hogere pakkans

Oftewel torrents is niks in vergelijking met usenetgroepen waar je ABSOLUUT ANONIEM DOWNLOAD

Ftp is al super oud en ik download ook altijd veel 🙂 dus daarom tis nu gewoon ff testje misschien doen we er wat straks voor vespa-ciao.nl mee.

kapot
                Bijdrager

Alle torrentsites gaan er uit uiteindelijk. De meeste gaan nu al richting de gedeelde NZB/torrent trackers en sommigen zijn van torrent tracker zelfs helemaal overgegaan op newsgroup forums.

Ik heb zelf al wat jaartjes bij torrentsites gezeten en de ontwikkelingen doorgemaakt.

Alleen de topsites en 0hour sites zullen torrents blijven, vanaf dat niveau allemaal nieuwsgroepenwerk.

Het is moeilijker om te posten, en daarom zit er ook minder troep op. Zit er toch een keer troep bij dan word dit heel snel opgemerkt en aangemerkt.

Rebel

diac
                    Bijdrager

@ hansieb; zoals ik al zei je moet weten waar je moet zoeken, daar lul jij steeds overheen:con

het downloaden met nieuwsgroepen is legaal, maar zo gauw je de NZB file opent ben je net zo illigaal bezig als torrents.

bij Torrent merk je zo of het troep is, geen seeders en geen comments of slechte comments.
                      kortom; het is maar wat je makkelijker vind, en ik denk dat iedereen toch eerder torrents begrijpt dan Nieuwsgroepen.

PiNeAppLePro
                      Bijdrager

Yes ben alweer vrij van school! Iemand hier vroeger informatica 5havo gedaan! Ik heb namelijk morgen toets over queries
                        Iemand tips ??

Rebel

Wat wil je weten?

Add me anders op msn chris_bongers@hotmail.com

diac
                          Bijdrager

leuke hardstyle mix voor de liefhebbers ^^

en het vette dansje dat erbij hoord ^^

pier
                            Bijdrager

PiNeAppLePro :
                              Yes ben alweer vrij van school! Iemand hier vroeger informatica 5havo gedaan! Ik heb namelijk morgen toets over queries
                              Iemand tips ??

jups ike doe nu 5 havo, heb die toets int begin vant jaar al gehad:P stelt geen reet voor. Maar hoezo zijn jullie daar nu pas mee bezig:O wij zijn nu bij database’s

PiNeAppLePro
                              Bijdrager

wat moet je allemaal goed weeten ??/

wjtjee
                                Bijdrager

diac :
                                  leuke hardstyle mix voor de liefhebbers ^^

en het vette dansje dat erbij hoord ^^

Wtf is dat voor dansje :lol

15 berichten aan het bekijken - 961 tot 975 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.