Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 931 tot 945 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

wjtjee :
      OEIZ 😛 GEIL GEIL dat was de shit , ik had vroeger zon thunderbird eiland die rulde vet.

Btw vind jij vroeger Hansie ? :p Ze zeggen toch Je mag pas over vroeger praten als je 40+ Bent :lol

Jah zeker thunderbirds was de shit toen ik klein was 🙂 net als super mario brothers show op rtl 4 en sonic , actionman zuigt en smurfen house was ook bruut!

@diac
      Gatverdamme een DELL diac buh bout pc’s behalve de XPS systeme
      Om te gamen een 7600 GS 😛 om te laggen idd

Haha jah over 2 maandjes zal er een hoogstaande Signature zijn hehe

ArvidW
      Donateur

Hans, LEZEN !:no

Er staat Packert Bell, geen Dell smurf:pest

Dell maakt echt super laptops, al die kut acers zijn allemaal na 2 jaar gammel maar een dell gaat zeker 6 jaar mee (vandaar dat een Dell ook wat meer kost)

Op het werkt hebben we dell desktops geloof 9800series, werken super, absoluut geen problemen met zware tekenprogramma’s enz. (moet wel zeggen dat zo’n goedkope dell van 500euro niet geheel super is , maarjah, een goedkope acer van 500euro is dat ook niet;))

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
        Home made engine dyno

Rebel

K vertrouw niet op Dell of Packer Bell hoor Arvid

Geef mij maar liever Asus 😛

Maar nu is er water overheen gegaan kaput dus
          Nieuwe word waarschijnlijk een acer

Deze:
          http://paradigit.nl/configurator.php?system=2114

Kun je echt geen rotzooi noemen hoor
          Dikste videokaart voor laptops zover ik weet.

diac
          Bijdrager

@ Rebel, denk dat je beter zelf een pc kunt samenstellen, ben je goedkoper uit en krijg je waar voor je geld. een standaard pc uit de winkel zijn gewoon slecht samengesteld en veel te duur tegenover de prestaties die je ervoor terugkrijgt.
            en dat beste videokaart voor laptop? laat me niet lachen.
            heb je al die laptop gezien dan met SLI 8800GTX ultra?
            oke, hij is wel een beetje groot voor een laptop, maar zal wel moeten anders gaat het niet passen 😛

oohja, op die laptops zit tegenwoordig ook standaard Vista, echt k*t gewoon verlies je heel veel prestatie door.

Edit: deze laptop, begin maar met sparen Rebel 😛

Rebel

Wat bazzel je allemaal 😛

wat mok met un pc k moet gewoon een laptop.

+ k heb inderdaad geen betere videokaart gezien dan deze, als er 1 is kan best maar die ben ik nog niet tegenkomen hoor.

Vista is inderdaad kut ja

en ik kan zo zo’n laptop kopen hoor wacht alleen even af of een vriend van ons mijn asus kan fixen.
              Ik zeg alleen dat die Acer echt wel een relaxt beest is hoor voor wat erin zit.

diac
              Bijdrager

hehe Rebel, Standaard pc’s/laptops onder de 1500 euro zijn geen beesten 😉

als je voor 1500 euro een pc zelf zou samenstellen dan heb je een beest :O

Rebel

Ja maar k mot geen pc zoals k al zei

En bekijk die stats van die laptop echt geen rotzooi ding hoor.
                  En in die prijsklasse lijkt het me gewoon de beste 😛 Als je betere weet zie ik graag informatie :D.

diac
                  Bijdrager

de videokaart is niet zo geweldig, kun je beter een laptop zoeken met ong. dezelfde statistieken maar dan met een ATI Radeon HD 3850. die is ong. 50%-80% sneller dan die 8600GT en kosten ong. hetzelfde d8 ik.
                    misschien moet je ook eens bij Asus kijken, die hebben meestal wel leuke laptops;)
                    ik zou ook voor net een iets betere processor gaan (2×2.4), heb je langer plezier van een snelle laptop;)

ArvidW
                    Donateur

Rebel, ik heb ook niets gezegt over prestaties van een Acer, ik zeg alleen iets over de kwaliteit waarmee ze gemaakt zijn. Je moest eens weten hoeveel mensen ik tot nu toe al heb gezien met van die schermen die gammel aan de laptop bevestigt zijn:o Pak je een Dell bij ÊÊn hoekpunt op dan heb je iets stevigs vast, doe je dat bij een Acer dan voelt alles ineens heel wat flexibeler 🙁

Ik moet wel toegeven dat Dell desktop’s vrij slecht zijn, de laptops daarentegen…. (Je betaald er dan ook wel 2000euro voor:P)

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                      Home made engine dyno

Rebel

Hmm k zou zeggen dat die geforce beter waren ofniet dan?

En asus ja ben er nu blij mee maar wil iets beters als nu heb nu een Asus A3E

kost nu nog 1100 ongeveer en is nou niet geweldige videokaart en alles.

Een goede asus betaal je denk ik weer eerder 1800 voor en k zat meer rond de 1100 weer te denken.

st3yn
                        Bijdrager

Gisteren heeft een azielzoeker zichzelf in brand gestoken, midden in het gemeente huis van mijn kleine dorpje Haren (5km van Groningen). :O leip

wjtjee
                          Bijdrager

Jaa klopt ik had de dag daarvoor net mijn certificaat daar opgehaald. gister en vandaag waren ze dicht dus was maar goed dat ik hem woensdag heb opgehaald :lol

diac
                            Bijdrager

@ st3yn, LOL, echt waar? supervet! 8)

Bluevespa
                              Bijdrager

ja had het gelezen, echt gruwlijk vet:P( niet echt)

diac
                                Bijdrager

tsja, ik bedoel dat hij zich dus in brand stak, niet voor de omstanders die moeten zich kapot geschrokken hebben.

15 berichten aan het bekijken - 931 tot 945 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.