Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 841 tot 855 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

hansieb
    Moderator

Volgend jaar!!! ben der nog niet helemaal over uit of..

Qbase

Of nature one!!!

barend f
      Bijdrager

dan ga ik met je mee Hans!

ArvidW
        Donateur

Zoo, net terug uit groningen….. Vanochtend om 6uur opgestaan om om 10:15 in grรนn te zijn, daar lekker met thomas lopen klooien met zijn ciao en uitgevonden dat mijn DR626 evo echt vresenlijk goed loopt:D

Nu maar eens slappie doen:P

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
          Home made engine dyno

kapot
          Bijdrager

als ze niet op dezelfde dag worden gehouden allebei natuurlijk ๐Ÿ˜›

barend f
            Bijdrager

@ ArvidW:goed werk toppie:thumb

kapot
              Bijdrager

ArvidW :
                Zoo, net terug uit groningen….. Vanochtend om 6uur opgestaan om om 10:15 in grรนn te zijn, daar lekker met thomas lopen klooien met zijn ciao en uitgevonden dat mijn DR626 evo echt vresenlijk goed loopt:D

Zoiets hoorde ik al van thomas, hij laat zijn cilinder er onder uit en er komt ook een 50ccer onder te hangen geloof ik want hij wil er mee naar school

om eerlijk te zijn durf ik met dat ding van mij ook niet naar school hoor ๐Ÿ˜› straks staan ze daar met die blauwe uniformpjes :S

hansieb
                Moderator

kapot :

ArvidW :

Zoiets hoorde ik al van thomas, hij laat zijn cilinder er onder uit en er komt ook een 50ccer onder te hangen geloof ik want hij wil er mee naar school

om eerlijk te zijn durf ik met dat ding van mij ook niet naar school hoor ๐Ÿ˜› straks staan ze daar met die blauwe uniformpjes :S

Jeah winterblok ! raadde ik thomas al aan zodat die toch nog een beetje kan rijden + het toch alleen maar klotiger weer wordt.

En arvid het was weer leuk vandaag de 26 DR EVO ging als een raket! ik vond hem in het midden gebied met 4,7 gram rollen beter rijden dan de deps! misschien ook omdat jij wel met lichte rollen durft te rijden en thomas niet :pest :lol een beangstigend aantal toeren kwam er uit de evo heheh

Post morge die filmpies maar ff!

@barend Zekers doen!!!! ik ben benieuwd moet wel een beetje tijd en geld zijn ofcourse hehe qbase of nature one is al een zeer moeilijke keuze ๐Ÿ˜

Herr Flick
                  Sleutelbeheerder

Mensen, zet NED 1 erop.

helmen test, met vette scootertjes van scooterforum.
                    Schijnt een leuke reportage te zijn op KASSA.

check nu, nederland1

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                    Gele Racefrikandel

hansieb
                    Moderator

Edjuh
                      Bijdrager

Dat laatste, “Tim……..Tom……..en Jij” hahahah=)

Ik was erg tevreden met mn airoh helmpie, maar je kan het moeilijk zeggen wat hij waard is tot je een ongeluk hebt.

Hij is nu trouwens eens gevallen, dus ik weet niet of ik hem nog kan vertrouwen.

hansieb
                        Moderator

De heldin! :thumb alleen met drank op rijde is nie zo slim

Meisje met brommer over snelweg

Politie Ede heeft vanochtend vroeg een 16-jarig meisje uit Barneveld aangehouden die dronken met haar brommer over de snelweg A30 reed.

Automobilisten die de brommer zagen rijden, waarschuwden de politie. Die trof de bezopen puber aan bij een tankstation langs de snelweg. Het kind had viermaal te veel gedronken voor een beginnend bestuurder.

De Barneveldse had nog geen bromfietscertificaat, maar was wel juist afgelopen donderdag voor haar theorie-examen geslaagd.

snifala
                          Bijdrager

ik zoek een kleurcode van een orginele ciao en het gaat om het nieuwste type het is een beetje blouwe flipflop lak wie kan mij helpen

Herr Flick
                            Sleutelbeheerder

het hoort hier niet he, maar toch geef ik je even antwoord.

http://vespa-ciao.nl/plug.php?e=gallery&v=555

jij bedoelt die he ? moet je even piaggio bellen erom vragen of naar een autospeciaal schade zaak gaan die kunnen dat achterhalen.

succes

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                              Gele Racefrikandel

Edjuh
                              Bijdrager

Zometeen naar nieuwegein voor de keuring van mn bravo:) spannend hihi.

Hij is zover ik kan beoordelen erg netjes, dus ik heb er vertrouwen in.

Het resultaat post ik uiteraard vanavond of vanmiddag.

Roger102
                                Bijdrager

Veel succes ermee, mijne zal ook ooit nog us moete maar met veel minder zelfvertrouwe ๐Ÿ˜›

15 berichten aan het bekijken - 841 tot 855 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.