Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 691 tot 705 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

barry
    Donateur

Alvast nen dikke proficiat LEMON & nen dikke kus van men dochtertje Cloë.

LeMoN
      Bijdrager

haha dankjewel 😛 lief dochtertje heb je 🙂

LeMoN
        Bijdrager

Gisteren een dagje in a’dam geweest met mijn oma, wat was het DRUK 😐 veel toeristen, maar ook veel lekkere chickies offcourse en wat me nog het meest op viel HEEL VEEL VESPA SCOOTERS! En alles rijd daar origineel (geen wonder :P, aangezien de hoeveelheid blauwe petten daar op straat). Ik heb amper echte brommertjes gezien, wel een heeeeeeleee ouder vespa ciao 😛

J3sp3R
          Bijdrager

Heel het weekend op de scootersprint van Meppel gestaan. NK, en vrij sprint was d’r.
            Was wel leuk. Stond d’r met m’n ijscobrommer, lekker veel bekijks van die gasten daar 😛
            En vandaag vroeg Jos Dijkman aan me, of ik mee wou sprinten. Ja graag, maar het kon niet, de kar was te breed en zou de sensoren van die teller raken jammergenoeg 😉

hansieb
            Moderator

Jaspur :
              Heel het weekend op de scootersprint van Meppel gestaan. NK, en vrij sprint was d’r.
              Was wel leuk. Stond d’r met m’n ijscobrommer, lekker veel bekijks van die gasten daar 😛
              En vandaag vroeg Jos Dijkman aan me, of ik mee wou sprinten. Ja graag, maar het kon niet, de kar was te breed en zou de sensoren van die teller raken jammergenoeg 😉

Dat zou wel dikke lol zijn geweest , nog wat fotos ?

J3sp3R
              Bijdrager

hansieb :

Jaspur :

Dat zou wel dikke lol zijn geweest , nog wat fotos ?

Zou idd wel tof zijn geweest, Jos vond ’t ook klote dat ’t niet kon 😛
                Hij had z’n mooie supermotard mee (staat wel tussen mn foto’s), en die ene scoot in de vitrine. En heeft nog heel wat ijsjes gekocht 😛
                Ja, foto’s hier en hier op Meppel.org
                Stond tegenover die testbank, een scoot die 188 km/h haalde! 😡

Haha, ik zie nu dat ik Jos Dijkman ook nog gefilmd heb. Nja, ik niet, maar meid die daar werkte, had mn foon en ging met ‘m praten en filmen wehe 😛

Edjuh
                Bijdrager

LeMoN :
                  Gisteren een dagje in a’dam geweest met mijn oma, wat was het DRUK 😐 veel toeristen, maar ook veel lekkere chickies offcourse en wat me nog het meest op viel HEEL VEEL VESPA SCOOTERS! En alles rijd daar origineel (geen wonder :P, aangezien de hoeveelheid blauwe petten daar op straat). Ik heb amper echte brommertjes gezien, wel een heeeeeeleee ouder vespa ciao 😛

Als ik chicks wil versieren neem ik altijd mn oma mee:P Dikke sjans!

Voor een LX overdosis moet je echt in amsterdam zijn ja. En voor een ciao overdosis bij mij thuis!

Joopieboy
                  Bijdrager

Ik ben ook weer terug van weggeweest, had me 1,5 jaar geleden aangemeld en begonnen met een vespa ciao, paar weken later alweer gestopt, ook vanwege ouders enzo (en het niet hebben van een certificaat :P)
                    Nu, hele tijd later ben ik 17, nog 9 maanden en dan op voor het rijbewijs hoop ik.
                    Maar toch blijft het brommer virus actief, je kan het ook wel heimwee noemen…

Dusja, ik denk dat ik nog maar wat zal blijven rondzwerven en wat rondkijken.
                    Hopelijk toch ooit weer een brommertje, want ze blijven leuk…

Zijn der nog mensen die hier in de buurt wonen? 😛

diac
                    Bijdrager

ja ik woon in de buurt, bocholtz bij simpelveld 😛
                      waarom vraag je dat als ik vragen mag? 😛

Joopieboy
                      Bijdrager

Ik had vorige week dat er een blauwe vespa met een (ik denk) techno/leovincie uitlaat en een zwarte voorbij zag crossen hier in sittard op de tunnelweg 🙂
                        En tjah, toen dacht ik gelijk aan dit forum etc… 😛

FonS
                        Bijdrager

Joopieboy :
                          Zijn der nog mensen die hier in de buurt wonen? 😛

ikke 🙂 kom meestal door sittard als ik naar school ga 😉 zwarte ciao, witte 5 spaaks erin en een Ninja of Leo HM eronder (y) (staat FONS op de tank :p)

Roger102
                          Bijdrager

ff vraagie als men flens is afgebroken van een gietijzeren 70cc DR kan ik dat nog fixe op een of andere manier ??

Thomasc
                            Bijdrager

Je kan hem lassen of laten lassen natuurlijk.

En als je geen lasser kan vinden kan je altijd nog een nieuwe kopen of 2de hands.

ArvidW
                              Donateur

DR is gelukkig prima te lassen ! gietijzer eerst goed warmstoken en dan lassen maar 🙂 (las er dan een ijzeren flens op, breekt tenminste niet meer af:))

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                Home made engine dyno

Tim
                                Bijdrager

oh dan heb ik een vervolg vraag daarop:lol
                                  ik heb dus door mijn vader een ijzeren flens op mijn 80cc polini laten lassen maar hoe dun kan deze wand worden gemaakt zonder dat hij afbreekt?

15 berichten aan het bekijken - 691 tot 705 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.