Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 541 tot 555 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Edjuh
    Bijdrager

Nog iemand in Utrecht op de motorbeurs geweest? Veel te druk daar, kan ik slecht tegen, maar het was wel leuk om op dikke motors te zitten. Eigenlijk beviel de nieuwe Aprilia rs 125gp het best(niet zo groot).

Morgen voor het eerst motorrijden:D

vespa ciao het gebakje
      Bijdrager

ik ben ook geweest.. wel op donderdag dus kwa drukte viel het volgens mij nogal mee.. er waren echt te veel stands waar je dingen kon kopen te veel winkel troep inplaats van motors 🙁 ben je ook bij de malossi stand geweest ? =):) ik vond de aprillia supermotard met die 2 uitlaatjes zeer strak 😀

PoliniCitta
        Bijdrager

Begin februari heeft het bureau Verkeershandhaving van het Openbaar Ministerie de nieuw aangekochte 200 rollerbanken van Dynostar en Speed afgekeurd.

Er worden geen controles met deze rollerbanken uitgevoerd totdat het Nederlands Meet Instituut deze types heeft gecertificeerd. Dat kan enkele weken duren.

Uitgedeelde proces-verbalen worden aangehouden.
          Onzeker is wanneer de nieuwe rollerbanken weer ingezet worden en of de uitgeschreven boetes gewoon doorgaan.

De politie gebruikt de oude rollerbanken weer en controleert intensiever met de lasergun. Niet alle politiecontroles zijn dus vervallen, maar het is wel rustiger.
          Maar dat zal echter niet lang meer duren.

De verwachting is dat in maart de nieuwe rollerbanken goedgekeurd zijn.

bron: scooter-freaks.nl

PoliniCitta
          Bijdrager

ik ga in maart dus niet op mijn citta’tje rijden:)

maar in die maand moet ik tog examen doen voor rijbewijs:)

ArvidW
            Donateur

Maart :'( Tering, dat is al snel 😐

Rollerbanken heb ik niet zo’n hekel aan, begrenzer erop en klaar.

Maar die Laserguns…… Zo kut zeker met brommers binenn bebouwde kom, je mag maar 30km uur rijden !, dus boetes heb je zo :S

DR70revo + Cittypower rulles 😛

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
              Home made engine dyno

PoliniCitta
              Bijdrager

ik weet de plekken hier wel waar ze altijd staan met een lasergun.. Dat is dicht bij mijn huis op de woldweg en nog een paar plekken.. Maar ik heb een hekel aan rollerbanken.. Die contactpunten begrenzer,, dat je een kabel op de bobine doet. heb je maar 2 kabels voor nodig tog? en je kan die op de lichtschakelaar zetten he?…

Herr Flick
                Sleutelbeheerder

net lekker grieks gegeten :thumb

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                  Gele Racefrikandel

Frits
                  Bijdrager

Rebel

lijkt me foutje?

is gwn een scooter/sprocatti cilinder heeft ook 4 aansluitingpunten dus wat voor cater wil je die beunen 😛

EDIT::::
                      Afbeelding kan afwijken van daadwerkelijk product!!!

dat staat er nog duidelijk bij ook 😛

mikrik
                      Bijdrager

Voor de mensen van Echt en omgeving, er was gister een rollerbank controle geweest. Dus pas op!

Colin
                        Bijdrager

mikrik :
                          Voor de mensen van Echt en omgeving, er was gister een rollerbank controle geweest. Dus pas op!

Hoelaat? en Waar?

mikrik
                          Bijdrager

Colin :

mikrik :

Hoelaat? en Waar?

Ik heb het ook maar gehoord he!!.. Rond 12 uur s’middags, bij het tankstation (Bij de oude Heuts)

Harleyman
                            Bijdrager

iemand enig idee waar je supergoedkoop wat stalen buizen vandaan kan toveren omgeving hilversum?
                              moet een frame lassen voor iemand ze chopper zelfbouw dups..

Marcc
                              Bijdrager

weet iemand toevallig wat het woord foursbeen betekend in t nederlands?? tis belgisch ma ik weet niet wat t betekend….

barry
                                Donateur

Marcc :
                                  weet iemand toevallig wat het woord foursbeen betekend in t nederlands?? tis belgisch ma ik weet niet wat t betekend….

voorvork been,simpel he

15 berichten aan het bekijken - 541 tot 555 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.