Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Chat topic
- Dit onderwerp bevat 4,597 reacties, 321 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 3 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
27 januari 2007 om 13:56 #27406
haha ziet er goed uit jonge;):D:P
27 januari 2007 om 13:59 #27407Lees de dringende oproep op de nieuwspagina a.u.b allemaal
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel30 januari 2007 om 12:02 #27408Haha, mooi barry!:lol
2 februari 2007 om 14:46 #27409
RebelWeet niet of het gepost is:
maar las toestrax de metro en de spits in de trein en zag opeens dit
(kon stukje niet via metro ff vinden dus van L1 Nieuws gehaald:
Brommer met 100 km/u over Middenpeelweg
De politie heeft een 17-jarige jongen van de Middenpeelweg gehaald. Hij raasde met ruim honderd kilometer per uur op zijn brommer tussen het autoverkeer.
Toevallig was er op dat moment ook een video-auto van de politie. De agenten volgden de bestuurder enige tijd en legden zijn capriolen vast. De jongen uit America moet zich voor de rechter verantwoorden voor zijn rijgedrag.
Hij is geklokt op 104 😛
Maar vind het vreemd want die weg is best druk waarom zou je dan met 104 eroverheen willen gassen :S
Enig idee trouwens wie dit kan zijn moet toch wel mooi blokje zijn simo ofzo?2 februari 2007 om 14:55 #27410IS het een vespa dan?
Kan toch net zo goed een ap RS zijn ofzo?
2 februari 2007 om 14:57 #27411
RebelZou ook kunnen maar ze vernoemen het als “brommer” specifiek dus lijkt me niet dat politie en nieuws etc dan zo snel een rs bedoelen (MAAR het zou natuurlijk kunnen)
2 februari 2007 om 15:46 #27412barry :
Heb nog een paar foto’s gevonden van vroeger op de moto-treffens.
Ik hoop dat het in Groningen ook zoiets word.
Kijk zelf & geniet.
Deze stripster ken ik namelijk goed,toffe meid,al zeg ik het zelf.

ja ze moeten zeker zoiets regelen in Groningen 😀
5 februari 2007 om 00:28 #27427LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLl 😀
5 februari 2007 om 00:59 #27429hansieb :
Doe mij ook eens ff zon OMA :D:D:D:D
http://www.vkmag.com/magazine/comments/10369/En btw iets gaars nog , verwarming iets te hoog gezet NIE VOOR JONGE KIJKERS
http://www.totallycrap.com/galleries/galleries_burned_alive_in_their_bmw/NLwhahahha vette oma
en tja, zo zie je maar weer dat electrische deuren ook nadelen hebben 🙂 als ze dicht zijn en je kabelboom doorgefikt ben je dus de lul
5 februari 2007 om 08:56 #27430Rebel :
Zou ook kunnen maar ze vernoemen het als “brommer” specifiek dus lijkt me niet dat politie en nieuws etc dan zo snel een rs bedoelen (MAAR het zou natuurlijk kunnen)Brommer kan net zo goed een Puch zijn of wat Edjuh je al vertel heeft een schakel brommer dit zijn ook gewoon brommers en dit denk ik juist eerder.
7 februari 2007 om 19:46 #27431Ik bedacht me net dit:
K had ooit en mix met zon leuk opvoer uitlaatje erop(simonini krul)en dacht dat tie daardoor slecht trok. Ik heb er toen een originele onder gelegd, maar wist niet dat dan een kleine sproeier nodig was. Deze is er ook nooit op gekomen maar het brommertje bleef lopen. Vreemd heh? Is dit te verklaren?9 februari 2007 om 22:57 #27432nou net een fikke gestoke =)
ergens, het begon allemaal beetje klein.. kwam G-no met wat karton aanzetten dus ik ook meer karton pakken. toen hadde we dat erop gelegt en em gepeerd. wij over paar min. terug gegaan al wat grotere fik stond zo’n gast opvallend te bellen bij het pin apparaat. wij weer weggegaan naar leeuwenborgh, want G-no en Johnsel hoorde sirene vaag. dus Bubke en ik later terug gegaan om te kijken, 2 keer erlangs gefietst het was wel al uit maarja, ik hoorde dus sirene. ik zo tege Bubke want ik zat bij hem achterop, FIETSE FIETSE FIETSE SIRENE!!!! dus Bubke fietsen. NET toen we bij de uitgang van de parkeerplaats waren hele brandweer inrijden voor dat kleine fikkie :lol 4 brandweermannen. najah moeten ze zelf weten. ik heb het allemaal gefilmt tot de sirene verder niet. was wel dolle :D. maar wel best *** ook dat je die hele brandweer hebt ingeschakelt. (van tevoren wel wat pilsjes gedronken dit verklaart dus het meeste)
9 februari 2007 om 23:03 #27433
RebelEn de fun daarvan is?
je weet hopelijk toch dat het niet zo slim is bij de albert hein etc.
Als brandweer etc dit zou lezen zou je flink de sjaak zijn hoor.9 februari 2007 om 23:39 #27434hansieb :
LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLl 😀Burkapapa rules 😀
Zijn er geen afleveringen? :lol9 februari 2007 om 23:49 #27435hansieb :
LOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLl 😀Hahah die kon ik nog niet 🙂
kende alleen deze:
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.