Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Chat topic
- Dit onderwerp bevat 4,597 reacties, 321 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 2 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
8 mei 2017 om 19:14 #33549
Ik vond vandaag toevallig een leuk en informatief stukje over de standaard dellorto carburateurs =)

Er staat nog meer halverwege deze pagina:
NOG MEER9 mei 2017 om 06:16 #33554Leuk printje voor boven de werkbank, bedankt Energie
TICKLING BARN9 mei 2017 om 09:42 #33555Leuk stukje info
11 mei 2017 om 14:54 #33556Pleur m,n vraag hier maar even neer, want kleine vragen topic is op slot:?
Is dit een originele 23,5mm snor uitlaat?
Of een city power?

11 mei 2017 om 15:14 #33557Dit is een city power.
11 mei 2017 om 16:07 #33558Snorrie is zeker 2 keer zo dun qua pijp, is er dan geen enkele knijppijp in je hele arsenaal? 😀
11 mei 2017 om 16:09 #33559Dit is een citypower, overigens is het kleine vragen topic op slot omdat de vragen die gesteld worden perfect in een topic kunnen.
Ook in dit geval had je beter een topic kunnen openen, houdt het topic overzichtelijk en het zorgt ervoor dat iemand met dezelfde vraag het antwoord later via de zoekfunctie kan vinden
11 mei 2017 om 16:30 #33560Thx voor de snelle reactie heren
vandaar dat het beestje dus een 35 loopt.
En zal de volgende keer dan een topic aanmaken.@Edjuh
Niet voor een 23,5mm cilinder helaas:(26 augustus 2017 om 09:03 #33573Mijn nieuwe tafel lampje!

2 oktober 2017 om 15:48 #33586ughhhh. deze man haalt het bloed onder mijn nagels vandaan. Ik weet vrijwel zeker dat hij gestolen spullen verkoopt op marktplaats. kan het alleen niet bewijzen.
Ik weet waar hij woont, ik weet dat hij niet werkt dus om zoveel en zovaak verschillende onderdelen te kunnen verkopen ruikt mij te verdacht.
Zoals nu ook weer, hij biedt een 70cc cilinder aan. Welke volgens mij een Creco is. Deze kan hij niet nieuw gekocht hebben.
Kan je niet een melding doen bij de politie over vermoeden heling ofzo? Het lijkt me dat je wel met voldoende bewijs moet komen.
2 oktober 2017 om 17:58 #33587niek1992 :
Zoals nu ook weer, hij biedt een 70cc cilinder aan. Welke volgens mij een Creco is. Deze kan hij niet nieuw gekocht hebben.Deze kan hij toen des tijds toch gewoon gekocht hebben en nu pas weer te koop zetten.
En voor de rest zie ik iemand die brommers sloopt om in onderdelen te verkopen en lijkt mij sterk dat hij deze allemaal weet te stelen, gezien Vespa,s niet meer op iedere straat hoek te vinden zijn.
Is in mijn ogen gewoon een sjacheraar die je heel veel ziet op mp.2 oktober 2017 om 19:04 #33588speedbuxy :
Deze kan hij toen des tijds toch gewoon gekocht hebben en nu pas weer te koop zetten.
En voor de rest zie ik iemand die brommers sloopt om in onderdelen te verkopen en lijkt mij sterk dat hij deze allemaal weet te stelen, gezien Vespa,s niet meer op iedere straat hoek te vinden zijn.
Is in mijn ogen gewoon een sjacheraar die je heel veel ziet op mp.Ja in theorie zou hij inderdaad de cilinder zelf gekocht hebben en 2 jaar later te koop zetten op marktplaats. Maar ik zie soms advertenties voorbij komen van hem waarvan ik denk, volgens mij komt dit van een gestolen brommer af.
Ook gezien het feit dat hij geen werk heeft (alleen uitkering) lijkt het mij dat je niet zo veel brommertjes kan kopen op mp. Hij zal ze zelf niet stelen, maar er is wel een groep actief in Alkmaar die ze stelem en ze dan bij personen ‘stallen’.
2 oktober 2017 om 19:19 #33589zebaztiaan :
Mijn nieuwe tafel lampje!
Geinig lampje
2 oktober 2017 om 22:06 #33590niek1992 :
speedbuxy :
Deze kan hij toen des tijds toch gewoon gekocht hebben en nu pas weer te koop zetten.
Is in mijn ogen gewoon een sjacheraar die je heel veel ziet op mp.Ja in theorie zou hij inderdaad de cilinder zelf gekocht hebben en 2 jaar later te koop zetten op marktplaats. Maar ik zie soms advertenties voorbij komen van hem waarvan ik denk, volgens mij komt dit van een gestolen brommer af.
Ook gezien het feit dat hij geen werk heeft (alleen uitkering) lijkt het mij dat je niet zo veel brommertjes kan kopen op mp. Hij zal ze zelf niet stelen, maar er is wel een groep actief in Alkmaar die ze stelem en ze dan bij personen ‘stallen’.
VespaAvanti hier van het forum heeft een paar weken terug een Citta met kenteken en in zeer nette staat gratis afgehaald via mp en weekje terug stond er weer 1 gratis af te halen op.
En dan nog de vele koopjes die er dagelijk op staan.
Dus het is geen probleem om leuk spul te scoren voor weinig geld.
De creco zal ook wel onder een brommer of motorblokje hebben gezeten die hij gekocht heeft.Deze persoon zit namelijk al lange tijd op mp. Dus lijkt mij echt stug dat al dat spul is gestolen, want zoveel vespa,s zijn er in totaal niet eens Alkmaar en omgeving:lol
En een hele groep lijkt me helemaal stug, want de onderdelen verkoop van Vespa spullen is vaak 10tjes werk.
Een kappen set van Vespa scooter leverd veel meer op en verkoopt ook sneller. Dus dan waren ze dat wel gaan stelen lijkt mij.
(z,on scooter vind je ook veel sneller, dan een verdwaalde Citta of Ciao)22 oktober 2017 om 10:57 #33591Hartstikke leuk, het nieuwe oldtimer weetjes Topic.

Maar zie ik het nu goed????
Is er een soort poelietrekker om de carter helften van elkaar te trekken zonder dat je de carters hoeft te verwarmen???
:boos
:boosEn dat hoor ik nu pas…..
Is er iemand die er meer van weet of en er misschien zelfs eentje heeft? =)
Ik ben heel benieuwt of het goed werkt want dat is natuurlijk super relax werken :relax
Je kan dan bij wijze van spreken op zondag ochtend aan de ontbijttafel een blokje uit elkaar trekken. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.