Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Chat topic
- Dit onderwerp bevat 4,597 reacties, 321 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 2 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
21 augustus 2016 om 15:08 #33400
ik heb een droevige mededeling,
wegens omstandigheden heb ik 1 van mijn brommers moeten verkopen… de tomos is met blauwe plaat en de vespa met gele plaat dus je raad het al, ik heb de vespa van de hand gedaan. nu gaat hij wel naar een goede kameraad van mij en zal ik hem nog regelmatig zien en er wellicht nog op rijden 🙂 als iemand een mooie snor ciao heeft waar het een en ander aan is versleuteld die hem wil ruilen mag ook maar anders moet ik tomos blijven rijden.:con
ik mis hem nu al en hij is pas net weg :cry
21 augustus 2016 om 17:16 #33401zevenenergie :
Leuk, ik tel nu al 123 vespatjes in de pol.Welke 4 personen hebben er in godsnaam méér dan 15 brommers op kenteken staan??
Ik heb er 2 waarvan er één vast op mijn Super Bravo zit en de ander een beetje rondcirculeren op de op dat moment rijdbare Ciao’s die ik heb..( ik weet dat dat niet mag, maar ze hebben nog nooit in ruim 25 brommerrijden naar het frame nr gekeken):?
21 augustus 2016 om 22:42 #33402Dr Gonzo :
zevenenergie :
Leuk, ik tel nu al 123 vespatjes in de pol.Welke 4 personen hebben er in godsnaam méér dan 15 brommers op kenteken staan??
Ik heb er 2 waarvan er één vast op mijn Super Bravo zit en de ander een beetje rondcirculeren op de op dat moment rijdbare Ciao’s die ik heb..( ik weet dat dat niet mag, maar ze hebben nog nooit in ruim 25 brommerrijden naar het frame nr gekeken):?
Het zou me niks verbazen als er nog 10 personen zijn die meer dan 15 brommers op kenteken hebben.
Als ik 5 jaar ouder zou zijn en niet teveel geld uit zou geven aan andere activiteiten was dit me ook wel gelukt. 8)22 augustus 2016 om 07:44 #33403Dr Gonzo :
( ik weet dat dat niet mag, maar ze hebben nog nooit in ruim 25 brommerrijden naar het frame nr gekeken):?
Ik werd de laatste keer aangehouden op de Escamplaan, mooi dat ik mijn framenummer moest laten zien.
De keer daar voor moest ook de kap er af.Ze kijken dus wel degelijk naar je kenteken en je framenummer. Ik dacht dat ze even vluchtig zouden kijken, maar elk cijfertje werd gecontroleerd.
Ze waren overigens wel blij dat de originele stikker er nog op zat.22 augustus 2016 om 09:43 #33404Ik gebruik ze als een soort van ‘dealer kenteken’ en gebruik het alleen om van a naar b te komen, testritjes en zo af en toe voor een toertje…
Maar ze hebben serieus genoeg andere dingen te bekijken aan mijn brommers voor ze zich überhaupt realiseren dat ze daar naar moeten kijken….gewoon lullen als Brugman…..:Dps,
Ik zie er dan ook wel uit als een nette jongen….22 september 2016 om 17:44 #33422Ik ga morgen trouwen 🙂 iemand nog tips of trucks? ? Haha
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.22 september 2016 om 20:09 #33423trouwringen niet vergeten 😀
22 september 2016 om 20:36 #33424ritze :
Ik ga morgen trouwen 🙂 iemand nog tips of trucks? ? HahaGaaf man, gefeliciteerd!
Ik heb wel een tip, geen stress en geniet van de dag, het is niet dat je iets fout kan doen of zo 🙂
Veel geluk alvast! En mocht je je brommer als trouwvervoer gebruiken willen we uiteraard een foto zien
22 september 2016 om 20:59 #33425Hey Ritze, jullie gefeliciteerd en als tip. Je hoeft alleen maar “ja” te zeggen.
22 september 2016 om 21:30 #33426Van harte ritze kleine tip zij heeft altijd gelijk ;P
Je ware pubertijd duurt je leven lang
Lightlord's Dizzy/Gypsi23 september 2016 om 09:59 #33427Gefeliciteerd en een mooie dag toe gewenst
23 september 2016 om 10:40 #33428Gefeliciteerd.
Wat wil een mens nog meer.Mijn tip is: verwacht niets van je vrouw.
en ga niet aan de verwachting van haar voldoen.
Blijf doen wat je leuk vind. Pas je niet aan. Blijf je zelf. Ze gaat met jouw in zee om wie je bent.Kijk in ruzies naar waar je in geraakt word, in plaats van de ander te verwijten, dat je geraakt wordt.
Je zegt eigenlijk niet ja tegen het samen oud worden op de bank, maar tegen het belichten van je diepste pijnen.
Een man is pas een een man als hij alles durft te voelen wat er te voelen valt en daarin aanwezig kan blijven.En aanwezig zijn, is het grootste cadeau dat je jezelf en een ander kunt geven.
en wat de reis betreft daar hoef je geen tips voor toch?
26 september 2016 om 06:24 #33429Haha thnx voor de tips . Het was een leuk feest en we waren helemaal naar de kloten 🙂
Mn moeder heeft een vespa scooter laten lassen voor ons e waarschijnlijk propaganda om een echte vespa scooter te kopen . Wel een ouwe natuurlijk met schakel bakkie we zullen zien wat het brengtDe budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.6 oktober 2016 om 11:10 #33432He Gonzo, het Chinese cartertje is nu 46mm :relax
En aan allemaal, ik heb even alle brommers in de poll opgeteld, de stand is 595 brommers / laagvliegende snorfietsen :rules
7 oktober 2016 om 10:23 #33433zevenenergie :
He Gonzo, het Chinese cartertje is nu 46mm :relaxEn aan allemaal, ik heb even alle brommers in de poll opgeteld, de stand is 595 brommers / laagvliegende snorfietsen :rules
En statistisch heeft 50% 3 of meer brommers, tegenover 19% die er maar 1 heeft 🙂 Dat is ook mooi

-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.