Vespa-Ciao.NL
:: Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 4,531 tot 4,545 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Vespaatje
    Donateur

Ik zou t niet weten, is wel in de buurt.

Ik vraag me wel af of de persoon in kwestie enige rij-ervaring heeft…
      Zo hard remmen dat je slipt lijkt me niet bepaald verstandig.

Wilk1985
      Moderator

Nieuw vorkje erin en gaan met die banaan =)

Sterkte aan de bestuurder mocht iemand hem kennen.

IvanSaab
        Bijdrager

Als diegene leest op dit forum:

Ik heb nog een voorvork inclusief spatbord stuur en koplamp en alles erop en eraan te koop voor je 😀 oh en als t frame krom is heb ik die ook nog wel liggen :lol

jeffreykruize
          Bijdrager

Gisteren was de alternatieve elfstedentoertocht in vriezenveen, de bedoeling was om te gaan met mijn groene bravo,
            Maar deze had motorische problemen, zelfs na nieuwe contactpunten, condensator en een nieuwe keerring. Maar blijft niet stationair lopen en zodra je rijdt, en gas terug doet slaat hij af.
            Ligt waarschijnlijk in de carburateur, welke geen enkele tekst “delortho” erop heeft staan… Mogelijk te hoog vlotterniveau…

Maar toch gereden, met een zundapp gts50 uit 1980,(van mijn vader) omdat de zundapp sprinter WOK heeft.

Met deze dus gereden, met 65 op top met 2 personen…

Hier waren dit jaar 4 vespas aanwezig, afgelopen jaren vaak maximaal 2(inclusief die van mij:D)
            Dit jaar 4 zie de volgende foto’s:

Rondrit was in de omgeving Rijssen, en een deel sallandse heuvelrug…
            Erg mooie dag gehad….
            +-75 km en totaal 120-130km gereden…

IvanSaab
            Bijdrager

Rijssen?!?! Waarom weet ik daarvan niks 🙁 das mijn woonplaats… is dat ieder jaar hier in de buurt?

speedbuxy
              Bijdrager

Ziet er goed uit:thumb volgend jaar maar eens in de gaten houden.
                Je zou in theorie op Zaterdag deze kunnen rijden en op Zondag de 2taktdag.
                Das een top weekend:thumb

jeffreykruize
                Bijdrager

IvanSaab :
                  Rijssen?!?! Waarom weet ik daarvan niks 🙁 das mijn woonplaats… is dat ieder jaar hier in de buurt?

de rit is ieder jaar met als startpunt vriezenveen, maar eigenlijk altijd verschillende kanten op, vorig jaar was dacht ik delden, of was dat jaar daarvoor….

deze rit is geen snelheidsrit zoals de toerritjes hier, iedereen rijd achter elkaar aan met een snelheid van 40 – 50km/uur…

IvanSaab
                  Bijdrager

Klinkt leuk! Toch maar eens even naar kijken 🙂

Noetiepoerker26
                    Donateur

#KLASBAK

Wilk1985
                      Moderator

Super prestatie inderdaad, gaan we nog veel van zien van dit talent :thumb

Dr Gonzo
                        Donateur

Ik heb met zijn vader in de klas gezeten…Wat een galbak was dat zeg….Het haantje willen zijn..:((

Maar met Max komen we verder denk ik, hij is berekender in zijn lijnen, heeft dat irritante opgefokte karakter van zijn pa een stuk minder….Gaan we als NL dan ooit een finale winnen???

freddy k
                          Bijdrager

Elektronized :
                            Rollend door de straten op m’n Vespa Ciao.. 😀

Heb ik staan matj :p

zevenenergie
                            Donateur

Voor in zinbabwe misschen wel leuk maar in nederland kom je niet veel verder dan de hoek van de straat.
                              Ik zag van de week in den haag dat een jongen was aangehouden.

Hij had van een viertakt honda echt een onwijs mooie brommer gemaakt een soort moutenbike maar dan wat steviger. Ik kon zien dat daar heel wat uurtjes ingezeten hadden, schitterend in de paint.
                              Maar ja net wat te opvallend en natuurlijk geen toelatingsnummer.

Ik vraag me eigenlijk wel af hoe ver je mag gaan met verbouwen.

Wilk1985
                              Moderator

Voor de liefhebbers van Polls; ik heb weer een nieuwe geplaatst 🙂

Deze keer over het aantal brommers dat je hebt, en dan bedoel ik uiteraard op kenteken dus de 10+ donorframes die onder je bed liggen tellen niet mee 😉

Zie de Frontpage!

zevenenergie
                                Donateur

Leuk, ik tel nu al 123 vespatjes in de pol.

15 berichten aan het bekijken - 4,531 tot 4,545 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.