Vespa-Ciao.NL
:: Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 4,516 tot 4,530 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

MCBoss
    Donateur

Het mooie heb ik er al weg gekocht. :pest

Lennaert
      Sleutelbeheerder

Hehe… het duurde even maar ze zijn er toch eindelijk!

Klikker de klik:

Nieuwe pinasco vliegwielen te koop

-RobinvS-
        Bijdrager

Balen Lennaert, google chrome is geen partij voor zo’n website..

“Klik hier om te voorkomen dat deze website extra dialoogvensters opent”

Lennaert :
          Hehe… het duurde even maar ze zijn er toch eindelijk!

Klikker de klik:

Nieuwe pinasco vliegwielen te koop

Lennaert
          Sleutelbeheerder

Ja je moet zo’n coockie ding wegklikken he dat is bij heel veel sites tegenwoordig :-).

Edjuh
            Bijdrager

humor

zevenenergie
              Donateur

Het is de eerste (waar ik in stonk) =)

Vespa-Ciao-Malossi
                Bijdrager

IvanSaab :
                  keals,

ik ben het een beetje beu om telkens mijn achterwiel te poetsen dus vandaar… hebben jullie ook last van sputters uit de uitlaat bij de demper? dit maakt mijn hele achterwiel telkens vies :boos en aangezien het een lichte kleur is valt dit dus direct op en lijkt hij ongeliefd :con maar bij de uitlaat poort waar die uitlaat omheen schuift is het dan weer kurk en kurk droog dus zullen die sputters wel doorgaan naar achter ofzo?:? tja wie heeft een idee 😀

omdat het geen serieus probleem is vond ik zonde om een topic aan te maken dus vandaar dat ik het hier doe…

Olie schuld

IvanSaab
                  Bijdrager

heb momenteel een zwart achterwiel omdat de gouden krom is… heb dus nog geen last van sputters om mijn wiel, althans nu zie ik ze niet :haha maargoed als dus het weer mooi is ga ik de ciao eens wassen enzo want hij ziet er niet meer uit met alle regen en zand die hij te verwerken krijgt 😀

ritze
                    Bijdrager

ey, mn moeder heeft een “frikandelle citta“ gevonden, dit ding heeft kenteken en alles.
                      nu hebben ze de eigenaar weten te achterhalen maar die geeft niet thuis, de brommer liep helaas ook niet.
                      eigenlijk weet ik niet echt wat ik er mee moet doen, ik ga natuurlijk niet eeuwig wachten tot hij zich gaat melden.

die jongen komt uit spaubeek (limburg) en het is een zwarte citta met een paar vage stickers

wellicht kent hier iemand die de brommer zoekt

voor nu gebruik ik hem als test hok, en ga beetje bij beetje aan hem sleutelen, voor de fun

wie laat nou zijn citta links liggen 😕

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                      Link naar Mijn collectie / Projecten.

zevenenergie
                      Donateur

Hoi Ritze,

Voorzichtig
                        Gevonden betekent niet dat het van jouw is.
                        Het kenteken staat immers nog op zijn naam.
                        Weet waar je aan begint.

ritze
                        Bijdrager

nja de man van mijn moeder is big chief bij de politie dus dat zit wel goed 😀
                          ik hoop gewoon dat ik de eigenaar kan vinden zodat ik dat hok voor een beetje geld kan overnemen 😀

en als hij hem terug wilt dan zorg ik wel dat die loopt 😀 dan heeft ie tenminste “iets“

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                          Link naar Mijn collectie / Projecten.

Vespaatje
                          Donateur

Plaats anders een foto.
                            Kun je niet bij die persoon op bezoek gaan, of kun je niet genoeg informatie krijgen om dit te doen ?

Mvg
                            Jeroen

zevenenergie
                            Donateur

Ik reed van daag door Den Haag met de snor, langs het de oude bibliotheek. Mooi weer dus ik trek het gas eens lekker open.
                              Sta ik bij het stop licht komt er een aubergine kleurige volkwagen bus naast me staan en ik hoor in eens, “die rijd geen 25 km per uur”

Dus ik maak me op om eens flink op te scheppen, kijk ik ineens in de ogen van twee politie agenten.:cry
                              Ik zeg ja hij rijd iets harder dan mag want ik heb er een imitatie uitlaatje onder ik kon niets anders vinden.

“U reed 65 km per uur” meneer.:whistle
                              Ik dacht, shit.. die hebben me geklokt. “dat is inbeslagname” is het volgende wat ik hoor. Ik dacht shit.
                              Er volg gelijk een preek “wat denk je als je valt, dan heb je alleen je oren om de val te breken”

Ik dacht nee hé, moet ik op mijn leeftijd nog een preek aanhoren. Daar heb ik echt een schurft hekel aan.:((

“Je boft dat we geen tijd hebben”
                              en ze rijden weer door :relax :whistle :baby

Conclusie:
                              De politie is je beste vriend vooral als ze geen tijd hebben.:D

Dat was door het oog van de naald zal ik maar zeggen.:ehh

Noetiepoerker26
                              Donateur

:lol:lol:lol:lol

lightlord
                                Donateur

Iemand van ons ??
                                  Weer een ciao naar de knoppen 🙁
                                  http://www.112brabant.nl/news/14594-bromfietser-komt-ten-val-en-schuift-tegen-auto-in-asten-heusden/

Je ware pubertijd duurt je leven lang
                                  Lightlord's Dizzy/Gypsi
                                15 berichten aan het bekijken - 4,516 tot 4,530 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.