Vespa-Ciao.NL
:: Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 4,501 tot 4,515 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

IvanSaab
    Bijdrager

keals,

ik ben het een beetje beu om telkens mijn achterwiel te poetsen dus vandaar… hebben jullie ook last van sputters uit de uitlaat bij de demper? dit maakt mijn hele achterwiel telkens vies :boos en aangezien het een lichte kleur is valt dit dus direct op en lijkt hij ongeliefd :con maar bij de uitlaat poort waar die uitlaat omheen schuift is het dan weer kurk en kurk droog dus zullen die sputters wel doorgaan naar achter ofzo?:? tja wie heeft een idee 😀

omdat het geen serieus probleem is vond ik zonde om een topic aan te maken dus vandaar dat ik het hier doe…

jeffreykruize
      Bijdrager

Ik heb hier ook last van, mijn velgen zijn kawasaki groen(hele brommer eigenlijk), en zou eigenlijk ook iedere week mijn achtervelg moeten schoonmaken.

Een oplossing hiervoor zou ik niet weten, behalve gewoon eens per week /maand even schoon maken

Vespaatje
        Donateur

Koop een calibrata 😉
          Dan sputtert het tegen degene die achter je rijdt.

MCBoss
          Donateur

Stuk tuinslang erop schuiven en over de grond laten slepen 😀

MCBoss
            Donateur

Stuk tuinslang erop schuiven en over de grond laten slepen :pest:D

IvanSaab
              Bijdrager

hahaha nou dat kan ik wel waarderen :haha:haha

Florian
                Moderator

Vespaatje :
                  Koop een calibrata 😉
                  Dan sputtert het tegen degene die achter je rijdt.

Dit:D

IvanSaab
                  Bijdrager

Nouja gewoon mee leren leven dus 😀

En nog wat.. vandaag is precies 1 week dat ik met de Ciao naar school ga elke dag en warempel nu al werd ik aangehouden. Ik reed het centrum binnen en toen zag ik de motoragent al, ik rustig rijden en niet achterom kijken! Nou toen hoorde ik hem achter me en kwam hij me opeens voorbij en gebaarde me te stoppen.

Heel rustig praatje maken over dat ie al oud is en opgeknapt en weet ik veel wat. En toen zei die ja ach zo hard loopt ie niet toch? “Nee hoor oom agent” heb hem maar niet verteld dat er een 70cc opzit 😀

Ff rijbewijs laten zien en verzekering controleren en toen mocht ik weer gaan 🙂

Vespaatje
                    Donateur

Ik reed er laatst ook een voorbij, maar die had weinig interesse.
                      De politie in de auto vindt mij wel interessant, al 2 maal aangehouden.
                      Zolang je gewoon (net doet alsof je) de waarheid verteld doen ze meestal niet moeilijk.

De rollerbank kom helaas/gelukkig mijn ciao meten op 55 km/h onbegrenst 😀

EDIT: nooit zeggen dat het een 70cc is, als je al iets moet zeggen over de cilinder gewoon zeggen 60cc.
                      60 licht korter bij de feitelijke 63,9cc dan 70cc. Als ze het blok er al onderuit krijgen en ze zouden gaan meten komen ze op iets boven de 60cc uit :).

IvanSaab
                      Bijdrager

Maar een 60cc is toch ook niet legaal?:?

Vespaatje
                        Donateur

Wel minder erg dan een 100cc simonini 🙂

IvanSaab
                          Bijdrager

Hahaha ja dan vraag je misschien ook wel een beetje om aandacht 😀

niek1992
                            Bijdrager

Iemand die bekend is met Van den Burg scooters in Eindhoven? Zo te zien hebben ze redelijk veel B-stock onderdelen voor ciao/citta.

Wilk1985
                              Moderator

niek1992 :
                                Iemand die bekend is met Van den Burg scooters in Eindhoven? Zo te zien hebben ze redelijk veel B-stock onderdelen voor ciao/citta.

Meerdere keren besteld, goede gasten :thumb

lightlord
                                Donateur

Daar heb ik ook het 1 en ander gekocht niks mis mee 😉

Je ware pubertijd duurt je leven lang
                                  Lightlord's Dizzy/Gypsi
                                15 berichten aan het bekijken - 4,501 tot 4,515 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.