Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Chat topic
- Dit onderwerp bevat 4,597 reacties, 321 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 3 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
17 november 2015 om 19:28 #33181
Toffe filmpjes flick, ouwe levensgenieter!
17 november 2015 om 19:37 #32905
! Joor !Bij de filmpjes van herr flick krijg ik alleen de tekst: deze plugin wordt niet ondersteund.
Ik heb Android lollipop, wat doe ik fout?
18 november 2015 om 07:15 #33182! Joor ! :
Bij de filmpjes van herr flick krijg ik alleen de tekst: deze plugin wordt niet ondersteund.Ik heb Android lollipop, wat doe ik fout?
Om de een of andere reden worden de youtube filmpjes die hier terecht komen omgezet naar Flash inplaats van HTML5. Die kun je dus niet op je telefoon/tablet bekijken. Ik zou de filmpjes gewoon opzoeken op YouTube.
Dit is Thomas zijn YouTube kanaal: Klikkerdeklik
18 november 2015 om 08:33 #33183
! Joor !Oké, bedankt
18 november 2015 om 10:51 #33184speedbuxy :
Moeke kwam deze foto tegen op een Puch en Tomos ”forum”.
Omgeving Haarlem.
http://www.hans-sandmann.nl/16e-haarlemmermeerronde2015-131.htm
Clubje Citta,s, maar ik zie geen bekende erbij.Ik zie 1 bekende van Daan en mij… 😀
18 november 2015 om 12:05 #33185Dan moeten jij en Daan de jongens eens motiveren om ook eens met ons mee te rijden

Zo te zien een leuk clubje van respectabele leeftijd.25 november 2015 om 08:53 #33189Wtf is dit? En hoe moet dit in godsnaam werken?:?
25 november 2015 om 09:11 #33191Ja ik had ut auk al gezien.:lol
Hè hep ut koppelingshùis op de band gedruk.
Miesien nog wat schuâhlinne r om hein geplak voâh meâh grip, alla saulex.Ut zâh luik zèn as r van ùit de vespa siaau gemeinschap een nauminasie voâh dit soâht creasies zâh kaume om dit soâht luike dinge te belaune. En an ut ènd vannet jaah een offisiële vekiezing.
Hoe meâh ik naah dit ding kèk hoe luikâh ik ut idei vind.Tis allein nie zau maui gedaan, voâh de res ken dit heil goed werke. Misschien en wogt ut wel een rage:)
25 november 2015 om 09:21 #33192ja ik heb deze idd ook gezien, dacht ook al : Hoe dan?!
Wat je zegt zevenenergie dacht ik ook.. Maar dan rijd die alleen achteruit toch? Want als je voor de koppeling staat en de motor draait dan draait de koppeling links om, en wanneer deze direct op de band is geplaatst zonder overbrenging.. Dan draait het achterwiel toch rechts om?
Apart gevalletje..25 november 2015 om 09:33 #33193Nei hoâh ut vlieg wiel op de grond gaat achterùit. maah met een wiel r tusse draait de draairichting om.
De koppeling draait namelijk met de klok mei as je r voâh staat.Ik heb het plat Haags vertaal programma ontdekt. Het is het beste leesbaar als je de klanken hard op mee praat terwijl je leest.
27 november 2015 om 14:30 #33209Stel je wint/krijgt/vind 5.000-, euro.
Deze 5000 euro moet je echter puur aan deze hobby besteden.Wat zou jij gaan doen?
Hou zou je dit doen?
Waar zou je dit doen?
Waarom zou je dit doen?27 november 2015 om 14:42 #33210Frame opnieuw coaten
Remschijven
2 cilinder DR evoZoveel mogelijk zelf doen.
Thuis
Omdat het kan met € 5.000
27 november 2015 om 14:47 #33211Vespaatje :
Frame opnieuw coaten
Remschijven
2 cilinder DR evoZoveel mogelijk zelf doen.
Thuis
Omdat het kan met € 5.000
Dan houd je nog voldoende over voor meer dan dat ;).
27 november 2015 om 14:58 #33212wat zou ik gaan doen?
ik zou op (redelijk) grote schaal aanpassingen & verbeteringen aan Ciao gerelateerde producten en/of designs toepassen.Hoe zou ik dit gaan doen?
Langs gaan bij CAD-tekenaars of Industriële ontwerpers met voldoende kennis van zaken & duidelijk begrijpen wat het idee achter het aan te passen design/product is.Waar ik dit zou gaan doen?
Elke plek welke deze faciliteiten beschikbaar heeft. CNC-frees zou erg fijn zijn, CNC gestuurde draaibank ook.Waarom ik dit zou gaan doen?
Hobby is leuk voor jezelf, maar als je de hobby kan delen met andere is de hobby veel leuker.
27 november 2015 om 15:53 #33199Wat zou jij gaan doen?
Ik zou de koelkap uit aluminium gieten vervolgens het hele blok laten Anodiseren (Blok mallossie RV)
Benzine injectie er op.
Een elektronica expert een hele goed begrenzer cq ontsteking laten bouwen die ook de brandstof toevoer dicht gooit als het max toeren tal bereikt is.
10 spaaks wielen laten polijsten polijsten en anodiseren.
een opmaat uitlaat uit titanium plaat lassen.
Verwarming in het voeten plankje maken, verwarmt door uitlaat gassen.Hele dure banden er onder die niet lek kunnen raken zo als je die ook voor fietsen hebt.
Een ketting in het frame inbouwen met een slot. zo dat dat goed opgeborgen zit en de brommer heel gemakkelijk op slot te zetten is.
Een navigatie systeem in bouwen die ook hoorbaar is en de fietsroutes ook weer geeft.
Een olie gedempte voorvork er in.
Ik wil een aluminium kopelingshuis. Want ik blijf poelie rijden.
Een proma cc uitlaat kopen en een vespa ciao Tschirt want ik wist het bouwjaar niet van de prijsvraag.
Van het overige geld een specialpaint op het frame.
Een alrisk verzekerng.
Een een hulp bij pechdienst vinden ala anwb zodat er een autootje aan komt rijden als je onderweg pech hebt. ( ook in het buiten land)Verder nog wat gereedschap aanschaffen zo als een ultrasoon reiniger een pers Ezv. Ezv.
Waarom zou je dit doen?
de antwoorden spreken voor zich.Ik doe het graag zelf.
en wat ik niet kan besteed ik uit. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.