Vespa-Ciao.NL
:: Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 4,291 tot 4,305 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VespaAvanti
    Donateur

Om nog even op die banden terug te komen, ik koop altijd 2de handsjes voor een 10tje per stuk incl opleggen:D

AC RACING
      Moderator

Ik heb altijd B merk zomerbandjes met goed specs om de focus zitten gezien die 18x 225x 30 nogal prijzig zijn

Florian
        Moderator

Gewoon kenda semi slicks:thumb

VespaAvanti
          Donateur

Ja maar dat is je brommer Florian.
            Wat zit er onder de lesauto waar je in rijd?:P

SpeedyVespa
            Donateur

Gladde swallows op de citta….

speedbuxy
              Bijdrager

Billy :
                Dit is het geouwehoer wat in het beruchte app groepje plaatsvind.
                Slap gelul op niks af.
                Daarom snap ik de consternatie niet over een dom en niks zeggend whatsapp gesprek.

Ik wist dit wel en zoek hier dus ook niks achter zoals Nick.
                Maar denk wel dat ik namens meerdere spreek dat dit een stuk gezelliger is:thumb
                En ook voor jullie zelf zal het uit eindelijk gezelliger moeten zijn gezien hier nog eens wat andere mensen zich in het gesprek kunnen mengen.
                En misschien trekt het zelfs wel een paar van de lezers die het forum rijk is over de lijn ook eens wat te posten gezien dit soort praat laag drempelig is en misschien ook eens een onderwerp aansnijd die men interesseert.

Maar waar het mij vooral om ging is dat de toekomstige nieuwe bezoeker(s) die het forum bezoekt (ook in deze winterdip) tenminste het idee krijgen dat het hier levendig is.
                Dat is altijd beter dan op een forum komen waar het erg stil is.
                Dus ik juich praten over banden alleen maar toe want dat houd de forum motor tenminste goed gesmeerd in deze koude dagen:thumb

@Alex
                Gefeliciteerd:bier
                (ben vast de 1e:lol)

Schrijf er zelf over 5 dagen ook weer een jaartje bij.
                35 staat de klok dan alweer op:|

@Florian
                Hoe ver ben je met lessen? Want dan kan ik een beetje inschatten of het een 10dagen cursus moet worden:D

Crullie
                Donateur

Heerlijk die sneeuw :lol ze zijn in de vroege morgen nog niet aan het pekelen geweest dus kon lekker ff door de sneeuw broezen zonder bang te zijn dat er pekel aan de brom bleef plakken.

Slipertie Slip :thumb

TICKLING BARN

Florian
                  Moderator

@Andree,

Heb nu zo’n 20 lesuren gehad. Kan volgende week dinsdag afrijden. Mocht ik slagen dan heb ik er welgeteld 3,5 week over gedaan om ‘m te halen:thumb

Flippo
                    Donateur

Ik ga nergens over uitwijden maar ik vind het heerlijk dat er weer activiteit is op het forum, om wat voor reden dan ook 😀

Ik rijd ook met de semi slickjes op de citta normaliter door dit weer, maar tegenwoordig met de auto toch lekker michelin winterbandjes!

Bij mijn bedrijf lekker sneeuw geschept:)

Ik vind het wel lekker zo, even ouwehoeren!

Alex, gefeliciteerd! En Florian, alvast succes!
                      We hebben jullie gemist !

Tonni
                      Moderator

Lekker een paar daagjes vrij, scheelt weer glibberen en glijden aan boord van de schepen

I came, I saw, and I forgot what I was doing...

pepko
                        Donateur

@Crullie, Dan zal je van een koude kermis thuis komen want gisteravond lagen er bergen zout op de Groningse straten.

Ik heb de ciao in winterslaap staan in de garage van mijn opa omdat m’n vader de hele schuur bezet heeft met het installeren van een nieuwe cv.

De citta staat op m’n slaapkamer en in mijn weinige vrije uurtjes ben ik daar nog wel eens mee bezig.

Ik ben wel weer toe aan een lange zomer. :bier

Crullie
                          Donateur

Tja hier in de buitenwijk van Groningen (Lewenborg) Zijn alleen de 2 hoofdstraten gepekeld (daar waar de bus rijdt). Voor de rest waren alle doodlopende hofjes (die wel weer met fietspaden in verbinding staan) maagdelijk wit. Heb op menig hofje of fietspad de eerste sporen gelegt.

Vind dat mooi 8) kan ik ook niks aan doen 😛

TICKLING BARN

speedbuxy
                            Bijdrager

Florian :
                              Heb nu zo’n 20 lesuren gehad. Kan volgende week dinsdag afrijden. Mocht ik slagen dan heb ik er welgeteld 3,5 week over gedaan om ‘m te halen:thumb

Netjes alvast succes:thumb
                              Ik ben pas van plan het voorjaar in te stappen dus dan win je het wel.
                              Of je moet er wel heel erg potje van maken bij het afrijden:lol

El Citta
                              Donateur

Zou mooi zijn jou met de Caddy aan te zien komen rijden en je Citta uit te laden Andree!! Word tijd dat jij ook gewoon op eigen houtje de toertjes kan joinen!! Deze man symbolyseerd gewoon het “vespagevoel” wat mij betreft! Ik moet eerlijk toegeven in een winterslaap te verkeren, maar beloof zeker een aantal toertjes mee te pakken dit jaar!! Blijft een mooie groep en blijf van de hobby genieten!!! :thumb

speedbuxy
                                Bijdrager

El Citta :
                                  Deze man symbolyseerd gewoon het “vespagevoel” wat mij betreft!

Ik waardeer het compliment:thumb toch ervaar ik het zelf niet mee zo.
                                  Want de mensen waar ik al 5 a 6 jaar tourtjes mij rijd sluiten mij compleet buiten omdat een whatsapp fuctie iets sneller werkt dan dit forum.
                                  Ik vind dit erg respectloos en weet ook nog niet hoe dit zich bij ontwikkeld.

Zoals ik er nu over denk was 2014 mijn laatste toer jaar gezien ik er weinig aan heb om tijdens toertjes leuk met mensen te praten die me volgens na de toer weer compleet links laten liggen.
                                  Dat zijn in mijn ogen geen vrienden.
                                  Ik had dit omgekeerd ook niet gekund zonder er een dik rot gevoel aan over te houden.

Maar het doet hun blijkbaar niks en dat zegt eigenlijks al voldoende.

15 berichten aan het bekijken - 4,291 tot 4,305 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.