Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 4,156 tot 4,170 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Intellect80
    Bijdrager

Speedy appte mij of ik nog een lopend blok heb liggen lol

en wbt die clip: dat kunnen wij zeker beter: mooiere brommers, betere muziek (wat een k*tnummer) en afgelopen meeting zag ik ook heel wat betere/langere wheelies 😀

No stress, all fun and a bit of speed

zerox
      Bijdrager

Wat heeft die speedy dan gedaan?

op links en gas dr op

Intellect80
        Bijdrager

zerox :
          Wat heeft die speedy dan gedaan?

sws vaak gezegd iets te kopen en op producten bieden en dan nooit over de brug komen..
          Verder zou ik het niet weten, maar zal vast wel meer zijn dan alleen dat..

No stress, all fun and a bit of speed

zerox
          Bijdrager

O da is niet bepaald netjes ja.

op links en gas dr op

Lennaert
            Sleutelbeheerder

Op een bepaald moment is het klaar en het was gewoon klaar en komt zoals Hansieb aangeeft een voorlopige poos niet meer hier terug.

Anoniem

zerox :
                Hey hey zijn er nog mensen uit helmond . Asten . Eindhoven die meschien vanavond wa willen meten/rijden pm of mail me even. Js_sr@hotmail.com zou chill zijn grtz

Te laat gezien, wil vnv wel even meeten?

Florian
                Moderator

Zolang het bij deze 4 helmen blijft en geen commerciële handel wordt heb je mijn zege.

Jonny10
                  Bijdrager

Iemand ooit een brommer mee in de trein genomen?

NS.nl
                    Fietsen en andere vervoermiddelen met een verbrandingsmotor mogen uit veiligheidsoverwegingen niet worden meegenomen.

Maar wat als je het blokje eronderuit haalt en een lege tank hebt? Dan is het gewoon een erg overdreven step,

Herr Flick
                    Sleutelbeheerder

Mag echt niet, heb het wel eens gevraagd. Ze kunnen geen onderscheid maken tussen een brommer/scooter.
                      Anders mogen scooters zonder blok ook mee, dit kan echt niet.

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                      Gele Racefrikandel

niek1992
                      Bijdrager

mogguh heren!

zojuist van mn vader gehoord ( smeris :lol ) en weet niet of het hier al bekend was;

sinds 1 juli 2014 mogen bestuurders van opgevoerde brommers en snorfietsen na een bekeuring niet langer over de weeg rijden. het voertuig moet worden aangemeld bij de RDW voor een keuring en mag pas na goedkeuring de weg weer op.

de belangrijkste details:

WOK melding + bekeuren snorfiets: 35 KM/H op de rollerbank
                        WOK melding + bekeuren bromfiets: 57 KM/H op de rollerbank

ze kunnen ook een WOK melding doen als de banden, verlichting, geluidsproductie, remmen of vereiste spiegels niet in orde zijn. Dan mag je hem dus ook bij het RDW laten keuren.

Volgens mij plaats ik hem niet helemaal goed, maar kon via de zoekfunctie niet echt een actueel gerelateerd topic vinden. behalve die uit 2010:con.

niemand
                        Donateur

Ellende :((
                          Snel een begrenzer hobbyen dan maar (a)

JoeriH
                          Bijdrager

Gelukkig is er nog een redelijke marge.

Al bouw je een begrenzer zit je alsnog met het geluid.
                            En ik neem aan dat ze niet meteen je kenteken afpakken als je licht het niet doet? Lijkt me een beetje overdreven.

speedbuxy
                            Bijdrager

De neus heeft ook van links voorrang dat moet je als Amsterdammer toch wel bekend zijn:D

De Brandweer
                              Bijdrager

Whahaha, geweldig buxy.

CITTADARAH
                                Bijdrager

Whaaaat de 010-vespa En je zou er zo goed voor zorgen. 😀

15 berichten aan het bekijken - 4,156 tot 4,170 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.