Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 4,081 tot 4,095 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Boyan
    Bijdrager

Lekker man 150km, heb je toch niet 10km terug mogen lopen hoop ik.

JoeriH
      Bijdrager

Boyan:
        Iedereen vandaag zeker wat toertjes gemaakt?:P

Zeker, helaas wel op de scooter van m’n werk.. :'(

Boyan
        Bijdrager

Is toch niet erg JoeriH als je maar heb genoten van het weer, niet?

Spulleke!

worden de topics die je aan het creëren was ook nog ergens opgeslagen of ben je die gewoon kwijt aangezien ik zonet 30 min bezig geweest ben met een topic op te stellen maar ik wilde hem posten en dat was niet mogelijk..

Wilk1985
            Moderator

Die ben je kwijt, ik had hier ook nogal eens last van vroeger. Ik schrijf ook nog wel eens lange verhalen hier en maak ze dan altijd eerst in word en dan knip en plak ik ze hiernaartoe.

Spulleke!

Grrrr….

Herr Flick
                Sleutelbeheerder

en hoezo was het niet ‘mogelijk’ ?

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                  Gele Racefrikandel

Wilk1985
                  Moderator

Als je lang bezig bent met het schrijven van je verhaal en dan wilt plaatsen krijg je een leeg scherm en een foutmelding linksbovenin je scherm. Ik weet niet meer uit mijn hoofd wat er staat, maar ik weet wel bijna zeker dat dit hetgene is dat Spulleke! ook heeft ervaren. De volgende keer zal ik wel even een printscreen maken.

Lastpak
                    Bijdrager

ctrl a + ctrl c. moet je eigenlijk altijd doen voordat je iets post. ik vergeet het ook wel eens, maar bij een flinke post zou je dat echt moeten doen.

op het citta-forum hebben we gelukkig een auto-save functie, misschien een idee om dat in dit forum te implementeren?

speedbuxy
                      Bijdrager

Ik heb hier ook vaak last van gehad en sinds dien kopieer ik ook iedere (langere) texst voordat ik op post druk.
                        Misschien dat z,on auto save functie wat is om dit op te lossen.

VespaAvanti
                        Donateur

Ook hier is het een bekend probleem.
                          Bij mij was dan meestal de motivatie totaal weg om het nogmaals zo mooi uit te typen en poste ik gewoon snel een opgeknopt verhaaltje.
                          Daarom kopieer ik de tekst ook als ik er aan denk bij een langere post.

niemand
                          Donateur

Komen er eigenlijk nog vespa-ciao.nl kentekenhouders in de webshop?

Herr Flick
                            Sleutelbeheerder

Op dit moment zijn ze niet in voorraad. Er is ook weinig vraag na.
                              Ik zal weer even informeren of we een aantal geleverd kunnen krijgen.

Wel heb ik nog 2 ‘vierkante’ kentekenhouders liggen. Zoek je deze? of de staande?

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                              Gele Racefrikandel

Anoniem

7:30-16:30 gewerkt, daarna door op service van 18:30-23:30.

Mooi genoeg voor vandaag….. Ben zo moe.

niemand
                                Donateur

Herr FlicK :
                                  Op dit moment zijn ze niet in voorraad. Er is ook weinig vraag na.
                                  Ik zal weer even informeren of we een aantal geleverd kunnen krijgen.

Wel heb ik nog 2 ‘vierkante’ kentekenhouders liggen. Zoek je deze? of de staande?

Ik zoek toch de staande. het liefst 2 stuks.

Als er weer een paar gemaakt worden wil ik er 2 afnemen.

15 berichten aan het bekijken - 4,081 tot 4,095 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.