Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 4,051 tot 4,065 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Wilk1985
    Moderator

Ik vind die lui echt geweldig vooral die clip 😀

Ik ben in mijn hele leven denk 3x in Amsterdam geweest, waarvan altijd voor werk en dit is de eerste keer dat ik echt een reden zie om er vrijwillig naartoe te gaan :D.

JoeriH
      Bijdrager

Ik ben ze helaas nog nooit tegengekomen al rij ik toch aardig wat km’s door Amsterdam.
        Ik weet dat er een aantal leden op het citta-forum actief zijn maar een eigen website ben ik nog niet tegengekomen?

Flippo
        Donateur

Ik heb het filmpje iets te lang gekeken.. als je zoon/dochter een belieber is heb je toch ook het gevoel dat je iets verkeerd hebt gedaan..

Wilk1985
          Moderator

Ja dat stukje over die Biereraars heb ik ook gezien, ik stond er van te kijken dat er schijnbaar ook mannen tussen zaten.

VespaAvanti
            Donateur

Geniaal groepje!:D
              Mij alleen een raadsel waarom ze zich niet hier eens laten horen, zou wel leuk zijn eens gezamelijk tourtje.

Jelle
              Moderator

Ja daar snap ik ook niks van, wil best af en toe door A’dam toeren (wel met een milde setup)

pepko
                Donateur

We kunnen ze misschien wel uitnodigen? Ik betwijfel namelijk of ze van ons bestaan afweten.

Ik zag wel een paar bekende gezichten uit de muziekwereld trouwens.

speedbuxy
                  Bijdrager

Dit filmpje is eerder voorbij gekomen op de site.
                    Maar volgens mij kwam er toen uit naar voren dat het ”fake” is want het zijn zoals pepko ook al zegt bekend heden zoals de party animals die erop rijden.

niek1992
                    Bijdrager

Is er behoefte aan een how-to waarmee je rollerbank.nl kan uitlezen als RSS-kanaal, en hierop filters toe te passen (locatie) & door te sturen richting mail of eventueel SMS?

heb namelijk een hele tijd geleden ingeschreven op de rollerbank alert mail, maar die is maar zoveel maanden geldig. daarna moet je er voor betalen :con.

JoeriH
                      Bijdrager

Gewoon lekker voor betalen joh. Zorgt er ook voor dat de site blijft bestaan.

DarkMagician6
                        Bijdrager

Niet alleen dat, maar liever geld aan hun betalen dan aan de staat. 😉

citta1234
                          Bijdrager

Is er iemand van dit forum die in bezit is van een brommobiel? 😀

Lastpak
                            Bijdrager

Lastpak :
                              prima, dan post ik hem wel even :).

dit ging over een how to die ik opgestuurd heb, deze zal nog gecontroleerd worden door het mod-team voordat het gepost kon worden. ik heb het al even terug ingestuurd, maar het is volgens mij nog niet gepost.

aan de mods, hebben jullie niks binnen gekregen? of is het nog in behandeling?

Lennaert
                              Sleutelbeheerder

Staat er gewoon tussen hoor Joost, bij de afdeling uiterlijk.

Florian
                                Moderator

Inderdaad hij staat tussen uiterlijk en zou eigenlijk naar overige moeten. Ik heb hem verplaatst.

Ik had hem 1 minuut nadat jij hem gepost had al gevalideerd;)

15 berichten aan het bekijken - 4,051 tot 4,065 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.