Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Chat topic
- Dit onderwerp bevat 4,597 reacties, 321 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 3 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
20 januari 2014 om 15:10 #32729
Heftige shit heeft die op die site staan đ
20 januari 2014 om 15:23 #32730Haha wat een prutser, jammer dat hij het niet netjes doet. Hoop dat het alsnog goed loopt en zal het zeker volgen.
De puch vlammenwerper uitlaat zet me wel aan het denken.
Voor zover ik weet gaat er namelijk niet heel veel onverbrande benzine door de uitlaat wat eigenlijk ook ondersteunt word door zijn conclusie dat het alleen maar rookt.Zal het iig volgen!
20 januari 2014 om 18:43 #32731Mooi figuur daar hadden er meer van moeten wezen
21 januari 2014 om 16:50 #32732Haha net nog even een rondje op de citta geraced..
Hij gaat als een geeeeeeeeeeeekkkk =) :lol4 februari 2014 om 14:48 #32737Ik was laatst in Weert bij de Weerterbergen (Roompotvakanties) om een weekendje er tussen uit te gaan. Ik kwam daar een paar familie skelters tegen met bijna excact dezelfde velgen als die van een ciao 5 spaaks.
Ik heb ze even gauw bekeken en zag dat ze 6 spaaks waren maar wel met soortgelijke banden. Ook het remprincipe was volgens mij vrij hetzelfde.
hier een paar foto’s die ik ervan heb gemaakt

4 februari 2014 om 21:45 #32738Dat zijn fraaie tomoswieltjes
5 februari 2014 om 22:53 #32741
AnoniemProbleem, Postnl Briefpost.
toen florian setje stofringen verkocht en opgestuurd,
envelop is opengescheurd, naar florian’s zeggen duidelijk door een persoon.
ik heb hem gratis nieuwe ringen gestuurd.
ditmaal echt de envelop helemaal dichtgetaped.probleem 2,
heb sproeiers verkocht aan marcoS.
alles ingepakt in envelop. gewoon degelijk.
marco heeft na een week nog niks.twijfel er nu dus aan of die envelop ook niet ergens daar zwerft……
klote situatie. :((
6 februari 2014 om 04:06 #32734Sinds de PTT is opgehouden te bestaan, zijn de problemen gekomen…
Je kan een klacht indienen, maar dat is gezien de functie van postNL tamelijk zinloos.6 februari 2014 om 04:19 #32733Het motto van postnl = Indien je niet aangetekend verstuurd niet gedekt en wanneer je iets kwijt bent moet je minimaal 20 minuten aan de telefoon hangen a 0,45 per minuut.
Postnl is het grootste criminele bedrijf dat in Nederland gevestigd is ga voor de grap eens googlen op: Pakket kwijt postnl.
6 februari 2014 om 10:58 #32742Lennaert :
Postnl is het grootste criminele bedrijf dat in Nederland gevestigd is ga voor de grap eens googlen op: Pakket kwijt postnl.Ik ken nog een groter crimineel ”bedrijf” in Nederland;)
PostNL gaat 9/10 keer gewoon goed, maar wanneer er eens stront aan de knikker is word er vrij weinig aan gedaan.
Ik heb inderdaad een tijdje terug van die stofbusjes gekocht van Tom. Bleek de enveloppe gescheurd te zijn en er miste 1 busje.Meteen gebeld naar de hulpdesk van postNL. Best lang aan de telefoon gehangen inderdaad. Op een gegeven moment zegt de mevrouw ”Wij gaan er naar opzoek en er word contact met u opgenomen als we iets gevonden hebben” ZÊÊr dubieus want ik had toen nog niet eens beschreven wat de optische kenmerken waren van het verloren onderdeel:?
Tot op de dag van vandaag niks meer van gehoord uiteraard..
Maar goed, Tom heeft netjes een nieuw (gratis) opgestuurd, waarvoor dank;)
6 februari 2014 om 11:02 #32743Je bedoelt de belastingdienst hoop ik dan ;)?
13 februari 2014 om 23:05 #32746Iemand nog iets leuks meegemaakt een dezer dagen?8)
14 februari 2014 om 05:46 #32747gisteren bijna dood gebleven omdat het nieuwe gasblok totaaaal niet in de buurt kwam van een redelijke afstelling
en dus meer dan 4785 ppm koolmonoxide uit de rookgas pijp kwamlang leve elco ketels, stront dingen
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.14 februari 2014 om 06:19 #32748đ heb je niks verder?
14 februari 2014 om 07:42 #32749Klinkt niet goed idd. Verder niks?
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.