Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 3,826 tot 3,840 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Martino
    Moderator

Die zal er ook al wel een beste tijd hebben gelegen, mooi old timer blokje is het.

pepko
      Donateur

Ik heb het gevraagd, maar de leraar die er over ging was er helaas niet, dus voorlopig ligt hij weer op zolder.

vliegwiel en kleincarter is er ook nog bij, wel allemaal “bewerkt” zodat je het er makkelijk af kan pakken.
        de ontsteking zit er natuurlijk ook nog in :thumb

Wilk1985
        Moderator

Daar heeft iemand een goede tijd aan zitten poetsen, zou zonde zijn om hem op zolder stof te laten verzamelen. Beter toevoegen aan je eigen Vespa museum 🙂

speedbuxy
          Bijdrager

Ik noem het destiny dat jij dit na al die jaren tegen het lijf loopt, dus dat blokje word gewoon de jouwe:thumb

Martino
            Moderator

@ Wilk1985; En ook weer dat nummer op de carters TU-M148. 😉

Lastpak
              Bijdrager

dat is inderdaad wel grappig, leuke vondst:)

Anoniem

m’n originele blokje uit mn SI

bevat 4 codes:

E1M [ E 1 M ]
                  C1M [ C 1 m ]
                  SI1M [ S I 1 M ]
                  C2M [ C 2 M ]

*766010*

dus nu snap ik het niet meer
                  ?

Wat snap je niet meer?

Edit: Of het nu wel een echt oldtimer blokje is? is de originele van mn SI.

Martino
                  Moderator

Aan het serienummer kun je ontrekken dat dit blokje uit ongeveer de jaren 80 komt. De een vind dit wel een old-timer de ander niet.

Jacky
                    Bijdrager

Zit er ook ergens een match tussen framenummer en blok nummer bij een Vespa?

Martino
                      Moderator

Niet dat ik weet. Ik weet wel dat in het verleden voor de invoering van het kentekenbewijs voor brom en snorfietsen zo af en toe de bloknummers ook werden genoteerd op de verzekeringspapieren. Omdat ik destijds ook voor de pizzabrommers voor mijn baas in de verzekering moest gooien weet ik wel dat dit niet ging om de orginele fabrieksaf blokken. Dat er geen match in serienummer met het frame was, was hierin geen probleem.

Ik heb overigens nog nooit mee gemaakt dat er bij een technische controle door de politie deze nummers werden gecheckt. (Ik schat dus ook in dat dit niet een wet of regelgeving was om de bloknummers te noteren.) Wanneer er Speed of EVO engine te zien was op het blok was dit natuurlijk andere koek. En mocht je hopen je brommer niet in beslag werd genomen.

Anoniem

HAHAHA, lach me rot,
                          ik was dus weer aan het testrijden….
                          met super lichte verhouding, liep maar 60kmh.
                          kijk ik achter me in een 30 zone, politie…. en dat groot licht ging aan, dus ik gas erop.
                          reed al de hele weg veel te hard..

ben ik vlug een woonwijk ingeschoten, en zo binnendoor terug naar huis.

😀

ritze
                          Bijdrager

en nou kan je niet meer met je brommer op straat komen. slim is dat 😉

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                            Link naar Mijn collectie / Projecten.

citta1234
                            Bijdrager

Ik ging vandaag met me Ciao naar de brommerboer omdat ik er een probleem mee heb waar ik niet uitkom.
                              Toen vertelde ik me setup (linksstaand) en toen keek ie me heel raar aan…
                              Hij zei: ‘dit kan toch niet? Logisch dat ie niet goed loopt! Dit is meer een setup voor wedstrijden! Tja,, ik kan je nu niet verder helpen,, fijne dag nog!

:lol

DinoH
                              Donateur

1e citodag zit er al op:) bahbah wat een werk:(

SpeedyVespa
                                Donateur

Ciaoracing75@ tis wel makkelijk, maar idd, ben nu nog te moe om
                                  mijn wielplaten te primeren xD

15 berichten aan het bekijken - 3,826 tot 3,840 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.