Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 2,986 tot 3,000 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Vespa Si
    Bijdrager

Ik vind het absurd dat mensen van hetzelfde geslacht mogen trouwen! Stenigen! Ophangen! Verbranden! Hoe durven ze!

[trollmode]

nee ff serieus… Lees in het oude testament eens Leviticus voor de gein…Barbaarse bullshit uit de steentijd. Als God eerlijk en allievend is heeft ‘ie wel een verdomd rare ‘point of view’. Ik ben niet tegen geloof, zie mezelf als een Agnost, hoewel ik steeds meer naar Atheist neig.

Dat mensen ‘iets’ zien in/hebben aan het geloof: Prima.
      Dat mensen ‘iets’ zien in/hebben met andere van het zelfde geslacht: Prima.

Maar voor allebij geldt: Val mij (en andere) er niet mee lastig, hou het voor jezelf en wees gelukkig met jezelf, dan ben ik dat ook.

ritze
      Bijdrager

omg als je nog in god gelooft en shit dan ben je toch wel wat achtergebleven

nou kom ik in het heelal maar tot mijn grote verbazing zie ik geen god (27 maart 1968 )

mja sommige mensen hebben dat gewoon nodig en ik heb er respect voor,
        maar dat kinderen van school worden gehaald voor zoiets vind ik belachelijk.
        en dat ze die mensen moeten ophangen vind ik ook onzin laat ze toch ouwwer, trouwen doe je ook vooral voor gunstigere economische redenen. duss

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
        Link naar Mijn collectie / Projecten.

Vespa Si
        Bijdrager

ritze :
          trouwen doe je ook vooral voor gunstigere economische redenen. duss

De romantiek en liefde druipt van jouw toekomstige huwelijk af!

een huwelijk, en daarmee de verbintenis tot de dood bij elkaar te blijven, gebaseerd op vooral economische voordelen is gedoemd te mislukken. Je leven delen met een ander kan, maar dan gefundeerd op oprechte, wederzijdse emotionele waarden, niet op geld lijkt mij 😉

ritze
          Bijdrager

nja ik zie het zoals een beetje van alles he, als je eens ziet hoeveel huwelijke de klote opgaan vind het ik niet meer oprechte liefde shit te noemen.

tot de dood schijt (:P) is tegenwoordig niet echt meer, zelfs mn opa en oma zijn op 70jarige leeftijd uitelkaar gegaan.
            dus voor mij betekend trouwen niet meer dan papiertje met wat voorwaarden en toestanden

ArvidW
            Donateur

Vespa Si :
              De romantiek en liefde druipt van jouw toekomstige huwelijk af!

Dat zal zeker een succes gaan worden ja:D

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
              Home made engine dyno

Steven
              Donateur

Vandaag mijn eigen snelheidsrecord verbroken, was 180 in de bebouwde kom, is nu 240 km/h op de autobahn vlakbij Leer in de gechipte bmw 320D van m’n pa.

en dan nog zijn er van die &^%#@!!* die vlak voor je de linkerbaan op slingeren…

speedbuxy
                Bijdrager

Steven :
                  en dan nog zijn er van die &^%#@!!* die vlak voor je de linkerbaan op slingeren…

Waren zeker weer nederlanders?
                  Want duitsers doen dit soort grappen over het algemeen niet zo snel.

Steven
                  Donateur

haha ja dat waren NL-ers over het algemeen, een enkele Duitser, van de leeftijd die nog een Nederlandse fiets in de schuur hebben staan…

Vespa Si
                    Bijdrager

@Steven
                      Stoer man, 180 in de bebouwde kom! Je kan trots op jezelf zijn:thumb

Edjuh
                      Bijdrager

Steven :
                        Vandaag mijn eigen snelheidsrecord verbroken, was 180 in de bebouwde kom, is nu 240 km/h op de autobahn vlakbij Leer in de gechipte bmw 320D van m’n pa.

Grote jongen.

Steven
                        Donateur

In het chattopic wordt toch slap geluld, waarom dan zo’n frust reactie van jou?

Mike
                          Bijdrager

omdat je je voor 180 km/h in de bebouwde kom miss niet helemaal goed bij je hoofd bent?:pest

Mike

Vespa Si
                            Bijdrager

Steven :
                              In het chattopic wordt toch slap geluld, waarom dan zo’n frust reactie van jou?

Hhahahahah. Heerlijk. Ben je echt zo blind of moet ik het je echt uitleggen waarom 180 in de bebouwde kom voor losers is?

ArvidW
                              Donateur

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                                Home made engine dyno

ritze
                                Bijdrager

CitaatSteven :

haha 180 is wel hard, heb je wel een tijdje volgas voor moeten geven.
                                  ik heb ook ooit een keer op de verbindings weg (80) zone 170 gereden en dat doe ik nooit meer
                                  als je iemand raakt ga je gewoon de bak in:P

en trouwens een 320 is niks speciaals, probeer eens een 330i getuned by snitzel 😛
                                  dan ken je pas vegen beleve me 😛

15 berichten aan het bekijken - 2,986 tot 3,000 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.