Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Chat topic
- Dit onderwerp bevat 4,597 reacties, 321 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 4 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
23 januari 2011 om 20:09 #31211
Zo Tonni leuke nieuwe avatar, gaan we deze op het eerst volgende toertje ook in levende lijve zien?
Welke kruk heb je hierbij voor gekozen?23 januari 2011 om 20:24 #31303Hey, lijkt wel mooi zo he?
Krukas wordt de ‘bijna volle wangen’ Mazzucchelli/Pinasco. Die is nog niet omgeperst hoor, ik heb het even zo in elkaar gebout voor het fotootje. 😀 Ik heb deze kruk gekozen omdat die ook in mijn andere RV zit, en goed bevalt. Ook heeft hij al een open tap en kan ik hem eventueel (zal wsch nooit gebeuren maar je weet nooit) ook nog eens voor een gewoon carter gebruiken.
Of t blokje op tijd in elkaar zit weet ik niet, ben eigenlijk vrijwel nooit meer met de brom bezig..
Ik kan altijd nog mijn andere RV of de EVO gebruiken.
Ik wil deze carters ook aanpassen voor gebruik van andere cilinders als DEPS, maar wil dat wel heeeeel netjes doen.
Mocht die DEPS toch in productie komen en dan met pen 10, dan schaf ik me die wel gewoon aan, loopt ook leuk.I came, I saw, and I forgot what I was doing...23 januari 2011 om 20:44 #31304Ergens wel weer zonde om je Pinasco om te persen naar een kickkruk. Je bent je inlaatmogelijkheid via de kruk daarmee ook gelijk kwijt. Maar het nieuws van de depsjes doet ook mij zeker weer goed klinken. Er hoort op een RV namelijk ook gewoon een malossi cilinder. En de gietijzer is redelijk leuk geprijst.
En mocht je niet zoveel met je brommers meer bezig zijn de avatar belooft in ieder geval wel weer wat.
24 januari 2011 om 01:38 #31305Ik vind het eigenlijk toch belachelijk prijzig , de nieuwe DEPS kit’s. Klote is ook dat het pen 12 is:boos
Ik ben ook benieuwd wat de oplage zal worden .
Ik hoop dat ze ook nog eens naar de cilinder-timing willen kijken daar in Italia , dr is meer uit te halen wanneer ze alleen de oude mallen gebruiken.Zit nogal verschil in …
(Wellicht een idee voor die mensen die daar invloed op kunnen geven, daarin op aan te sturen)
24 januari 2011 om 01:44 #31306160 voor de giet versie vind ik nog ”redelijk” maar 250 voor de alu is idd way to expensive dat waren ze in de verzamel waarde nog maar net waard.
27 januari 2011 om 16:15 #31333Nog even naar Zeebodem FM geluisterd. Kon hem net niet ontvangen hier in deventer. Dan maar via de stream. Toertjes komen goed evert als ik 16 ben;)
27 januari 2011 om 17:48 #31335net een mail terug gehad van euro cilinder… had ze gevraagd ok ze vespa ciao cilinders 46mm enz weer in de maak gaan brengen..
antwoord was ik de komende 3 jaar…
nog antwoord terug gemaild dat het niet snellr kan 😀
27 januari 2011 om 19:32 #31336Als die ook weer terug in productie komen dan gaat de gemiddelde snelheid op toertjes helemaal rap omhoog:D
27 januari 2011 om 20:01 #29922
AnoniemDan mag ’t van mij nog wel 3 jaar duren ^^
27 januari 2011 om 20:40 #31337Vertigo :
Dan mag ’t van mij nog wel 3 jaar duren ^^of je koopt ‘m zelf ook?
27 januari 2011 om 21:16 #31338speedbuxy :
Als die ook weer terug in productie komen dan gaat de gemiddelde snelheid op toertjes helemaal rap omhoog:DEn de zeldzaamheid omlaag:D
27 januari 2011 om 22:07 #31339Ik snap eigenlijk ook niet dat de Eurocilindro cilindertjes later werden verkocht onder de naam Athena. Zo is het toch? Vooral omdat Athena een belachelijke kwaliteit heeft..
En mocht het in deze 3 jaar gebeuren. Zien we dan nog het oude vakmanschap van Eurocilindro of weer van die belachelijke ruk kwaliteit?:(
27 januari 2011 om 22:09 #31340Andere mallen waarschijnlijk.
27 januari 2011 om 23:21 #31334Ik persoonlijk durf die zogenaamde nieuwe site van Eurocilindro eigenlijk niet serieus te nemen.
De site naam slaat nergens op, het email adres is een hotmail, veel vage foto’s en divers spul op de site dat gecombineerd is met andere merken.Het zou mooi zijn als er een nieuw leven aan gegeven werd, maar ik geloof er in dit geval niet in..
I came, I saw, and I forgot what I was doing...28 januari 2011 om 01:47 #31341Eurocilindro cilinders zijn niet direct beter dan de Athena’s. De Afwerking is meestal slechter. Juist de oude cilinders hadden nog een chroom wand en niet de nicasil wandjes van later.
Ook vind ik de site een beetje apart. Eurocilindro valt namelijk nog steeds onder de athena group.
Kan onze Ed misschien niet wat vertalen om achter de bedoeling van de site te komen? -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.