Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 2,761 tot 2,775 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

speedbuxy
    Bijdrager

ritze :
      haha jongens fijne kerstdage 😛

haha ik ben vandaag met het brommertje van oirsbeek naar born gereden (15km).
      toen ik over de windraak reed zag ik dat er sneeuw duinen van ongeveer spatbord hoogte op het fietspad lagen.
      even beetje vaart gemaakt en er doorheen geploegd 😛 , en tot mijn verbazing reed die er gewoon doorheen en sloeg niet af 😀
      echt tegek iedereen lache die je zag 😛 die denken ook: hijs gek jonguh:P

ben fons ook nog tegen gekomen 😛 ineens een hoop getoeter dus ik kijk: zit fons daar te zwaaie :haha

Hier ligt amper sneeuw moet je dit filmpje maar zien die ik vandaag gemaakt heb.

Is hier gewoon lekker blazen op een droge ondergrond:thumb

stefanoo
      Bijdrager

koude handjes? xd

speedbuxy
        Bijdrager

Ja die waren idd wel leuk koud:D

stefanoo
          Bijdrager

mijn leo krullie ligt lekker rood te worden in de kachel, in het begin donders branden van binnen, van al die troep enzo :p

Steven
            Donateur

en het praktisch nut ervan is?

stefanoo
              Bijdrager

weetniet, zie ik straks wel xd

sws dat alle troep er van binnen uit gaat..

ritze
                Bijdrager

ontkolen heet dat :con
                  zo kan dat ook 😛 ik had die van mij op een kook stel gezet en toen kwam er ook veel zooi uit
                  haha sjiek :lol

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                  Link naar Mijn collectie / Projecten.

stefanoo
                  Bijdrager

khaalde hm der uit gelijk staalborstel gepakt, was zo op het blanke! ;D

FonS
                    Bijdrager

VespaAvanti :

Ik was al een tijd niet meer in m’n achtertuin geweest, maar ik zag daar zojuist iets dat wel een foto waard was :p Even jouw ijspegeltjes toppen:

Pakje sneeuw op het dak, het vriest duidelijk minder, want een paar dagen geleden lag er veel meer;

Tuin;

Garage;

Steven
                      Donateur

Ik had met de info lijn van lagerfabrikant SKF gebeld, en die beweerden dat een indraai periode van de 6202 lagers en ook het C3 type ervan helemaal niet meer nodig is tegenwoordig, en dat het alleen van belang is dat de smering goed is.
                        Misschien is het langzaam aan inrijden van krukaslagers wel achterhaald?

FonS
                        Bijdrager

Krukaslagers inrijden heb ik ook nooit gedaan 😕
                          Ik doe overal wat olie aan bij montage (zuiger, zuigveren, krukaslagers, naaldlager). Lagers inrijden vind ik gewoon onzin, ik rij de meeste cilinders niet eens in…

Anoniem

Vandaar dat je Creco vastliep 😉 Dat was jij toch?

ritze
                            Bijdrager

haha lol, ik vind het ook maar wazig mja 😛 gekke fons vollegaas :thumb
                              ik heb vandaag een douche kop gefabriceerd met wat knie`tjes t-stukken en 12mm koperbuis ha 😛
                              hij is meteen uitgeprobeerd en je kan er zelfs met 2 mensen fatsoenlijk douchen, moet het zien als een val douche.
                              alleen zijn de gaatjes een beetje gaar geboord en te veel, dus die heb ik weer kunnen dicht solderen 😀
                              die ouwe douche kop is echt een prul, er komt maar een heel klein straaltje uit en alleen je rug word nat…

(beetje gare foto…)

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                              Link naar Mijn collectie / Projecten.

Leovince
                              Bijdrager

Heb je niet eens geld voor een fatsoenlijk douchekop? Haha straks moeten we nog langs de deuren met: ”Heb je nog iets over voor de douchekop van Ritze?”:)

Steven
                                Donateur

best inventief, als je daar tientallen of misschien wel honderden euro’s bespaart op een regendouche, waarom niet 😛

het is alleen geen gezicht :thumb

15 berichten aan het bekijken - 2,761 tot 2,775 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.