Vespa-Ciao.NL
:: Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

G-no
    Donateur

WAHAHAHAHAHHAHA:D

heb jij dit gefilmd:)

Herr Flick
      Sleutelbeheerder

haha nee, hijs wel leuk.
        bijna kotst ze over de telefoon heen

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
        Gele Racefrikandel

Rebel

geblowt dat zegt ze toch
          die pa ook vet hard
          stomme k+t 😛

wel vet man

veldman
          Bijdrager

hahaha pappa….:kots
            wel zielig eigenlijk ogja zelf schuld
            wie blowt dan ook voor de eerste keer op school dat is toch vragen om problemen.:?

Jacky
            Bijdrager

K hen ook nogwel es wat te vertelle! Iets wat heeel kut is: SCHOOL
              En weetj wat nog kutter is? MIJN SCHOOL!!!!!!!!:boos:boos Hoe zit/zat da bij jullie eigelijk?

G-no
              Donateur

gister was wel leuk bij ons op school:D
                er werden gratis appels uitgedeeld.. dus rara wat gebeurt er bij ons op het schoolplein?juist, een:

APPELGEVECHT:D

iemand die 5m van mij af stond kreeg een appel vol in zijn gezicht:lol hele gezicht onder het bloed:@

hoezo leedvermaak:duivel

HELLRAISER
                Bijdrager

hansieb :
                  BAHAHAHAHAHAHAHA

Pappa ik heb wat heel stoms gedaan hihihiih :D:D

Hoe kun je nu kotsen van een joint dat snap ik niet en al helemaal niet dat jeje ouders gaat opbellen:s.

TimoO_
                  Donateur

G-no :
                    gister was wel leuk bij ons op school:D
                    er werden gratis appels uitgedeeld.. dus rara wat gebeurt er bij ons op het schoolplein?juist, een:

APPELGEVECHT:D

iemand die 5m van mij af stond kreeg een appel vol in zijn gezicht:lol hele gezicht onder het bloed:@

hoezo leedvermaak:duivel

idd wie gaat er ook appels uitdelen, dan vraagje tog om problemen.. maar was egt prachtig die appel in zn gezicht.. ik volgde dat egt zo.. in slowmotion leek t wel want die kwma 2 meter naast mij neer.. ik volgde m zo… ik zag t egt zo in slowmotion beeld uit mekaar springen in die gast zn gezicht 😀 prachtig.. zate nog stukjes appel op zn gezicht hele gezicht onder t bloed 😛

hansieb
                    Moderator

HELLRAISER :

hansieb :
                      BAHAHAHAHAHAHAHA

Pappa ik heb wat heel stoms gedaan hihihiih :D:D

Hoe kun je nu kotsen van een joint dat snap ik niet en al helemaal niet dat jeje ouders gaat opbellen:s.

Heb zelf ook 2 x gekotst van joint hoor, toen had ik me eerst lazurus gezopen en toen joint 1e keer lekker emmer kotsen , 2e keer van de brug af 😀 toen dacht ik OF ik ga zuipen OF ik ga joint roken 🙂 nu houd ik het ook meestal bij 1 van beide.

TimoO_
                      Donateur

vorige week toen Jeannot alleen thuis was, hadde we waterpijp.. zo’n gast neemt n teug.. zo’n wijf gaat op zn schoot zitten, dat was de druppel.. hij duwde die van zn schoot af rent naar t ruit en kotste t druit

Harleyman
                        Bijdrager

heej misschien iemand in de buurt van helversum met een lasapparaat?
                          k heb een elektrische step waar effkes een stangetje opgelast moe worre 😉

VespaCiaoPaul
                          Bijdrager

[center]WAARSCHUWING[/center]

Hallo,
                            Ik wil iedereen die boodschappen bij de Lidl doet, waarschuwen voor misleidende praktijken die mij, en naar ik heb gehoord ook een aantal anderen, onlangs zijn overkomen. Mij overkwam het op de parkeerplaats van de Lidl te Best, maar let op: het schijnt hier en der in het land te gebeuren. Het werkt als volgt: twee meiden van begin twintig, (vermoedelijk uit Oost-Europa) spreken je hulpeloos kijkend aan op het moment dat je de boodschappen aan het inladen bent. Ze hebben hele strakke T-shirts aan waar hun borsten bijna uitvallen. Je moet een flinke vent zijn om niet te kijken. Met een erg zielig, maar toch geloofwaardig verhaal bedelen ze om een lift naar een plaats in de buurt. Eenmaal achterin gestapt, beginnen de dames elkaar te betasten, waarbij ze er goed voor zorgen dat je dat kunt zien via je binnenspiegel. Daarna klimt een van hen naar de voorstoel en heeft orale seks met je. Ondertussen merk je niet dat de ander je portefeuille of portemonnee jat. Die van mij is afgelopen dinsdag gestolen. En woensdag en vrijdag. Zaterdag zelfs twee keer! Donderdag kon ik helaas niet.

M.v.g.

Jacky
                            Bijdrager

is dit jou ook allemaal overkomen? dat gaat echt te ver:| en hoe is het nu met je beurs?

murkus
                              Bijdrager

oewhh geile bitches:D:)

hansieb
                                Moderator

ZIEKHEID zon ding wil ik niet onder me bed hebbe =)

15 berichten aan het bekijken - 256 tot 270 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.