Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 2,656 tot 2,670 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Dylan
    Donateur

pepko :

ritze :
      ? wat moet je doen ik snap er niks van :lol

ey wat ik maar een beetje raar vind:

als ik een blokje zie in de verkoop koop zie en ik vraag daar wat over, dan moet dat via pm.
      je kan toch beter het erin laten staan zodat andere mensen dat ook kunnen lezen?

ik snap wel dat je onzinnige, niet gerelateerde post worden verwijderd anders word het een puinhoop 😛

daar stoor ik me ook regelmatig aan idd. maar ik denk dat het verkoop topic anders te “rommelig” word.
      maar de biedingen worden toch meestal in de beginpost aangegeven.
      dus ik ben het met je eens.

Ach jullie mogen niet klagen… Er moet wel een beetje orde blijven op het forum en tot nu toe vind ik het de nieuwe mods niet slecht doen!:thumb

ritze
      Bijdrager

ik klaag zeker niet 😛

als je eens ziet hoe het vooruit gegaan is:P, ik zie hier bijna nooit meer ruizies of grote praatjes.
        het blijft altijd netjes. dit komt uiteraard door de mods die zeker hun best doen.
        ik had namelijk ook een minder leuk bericht achter gelaten en het is nu weg (was en beetje boos)

maar ik vind wel dat er over het betreffende onder deel gepraat mag worden.
        alleen maar de nuttige vragen als die op eerste instantie niet zo duidelijk zijn.

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
        Link naar Mijn collectie / Projecten.

Frank80cc
        Donateur

Nou ze passen toch ook zo vaak wat kleine dingen aan, als het te veel is dan verwijderen ze het. Zo moeilijk is een topic maken niet toch lijkt me?

-x-

Martino
          Moderator

Als moderator wil ik wel graag inhaken op het punt van ritze.
            Vragen moeten en mogen ook gewoon in het verkooptopic gesteld worden, maar vragen naar de bekende weg of enigzins andere onzin zien we liever niet om het overzichtelijker te houden. Als moderator probeer je die afweging te maken, maar het kan voorkomen dat je het er toch niet mee eens bent. Dan zal je altijd een pm naar een mod kunnen sturen.

Wat me ook vaak opvalt is dat veel mensen niet goed lezen. Geeft de verkoper aan dat hij vragen via de pm wil zien. Wat scheeld er dan aan om de verkoper hierin tegemoet te komen? Dat het “strenger” lijkt heeft ook te maken met de nieuwe verkoopregels. Er zijn er nog altijd die niet de moeite hebben genomen om hier hoogte van te nemen.

ritze
            Bijdrager

nee dat klopt daar heb je gelijk in.
              het vaak niet goed lezen is vaak het probleem, alhoewel on-ervaren forum gangers het vaak vaag neer zetten.

tot nu toe vind ik dat jullie toch wel veel tijd steken in het opknappen van andermans on-ervarenheid.
              wat ik echt een goede prestatie vind:thumb ga zo door, maar wees niet te streng voor ons, want zijn ook maar simpelen zielen:P

ik denk toch dat dit een van de beste forums is met zeer veel informaties en foto`s 😛

edit : brom freak666 is een uitzondering 😀 haha geintje he

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
              Link naar Mijn collectie / Projecten.

Dylan
              Donateur

ritze :

maar wees niet te streng voor ons, want zijn ook maar simpelen zielen:P

Spreek voor jezelf:lol

Tom ciao

Schizofreen, haha! :lol

Nee maar Martino je hebt gelijk ja! Het was van mijn kant ook zeker niet om jullie af te kraken, want jullie verzetten zeker goed werk! :thumb
                  Maar ik vond het in een paar gevallen misschien íets te serieus, snap je?

Bartjee
                  Donateur

Eigenlijk is het ook niet eens zo veel strenger geworden. Er zijn maar een paar regeltjes bij gekomen zoals oa de vraagprijs aangeven in je topic. Het enige verschil is dat moderators zoals ik niet zo actief waren en er daarom minder gecontroleerd werd op nakoming van de regels. Dus ik vind dat de nieuwe moderators het best goed doen, alles ziet er weer netjes uit de laatste tijd:)

pepko
                    Donateur

ik zie net dat ze ook bezig zijn geweest met de uitlaten sectie. Lekker bezig jongens!

hansieb
                      Moderator

Af en toe iemand bannen is best leuk :duivel

Tom ciao

Het is maar waar je op geilt. :con

speedbuxy
                          Bijdrager

pepko :
                            ik zie net dat ze ook bezig zijn geweest met de uitlaten sectie. Lekker bezig jongens!

Das wel een proef versie deze foto en test filmpje zullen uit eindelijk weer vervangen worden voor betere.
                            Dit is meer een test hoe het mij wel mooi leek om in te gaan delen.
                            Ik maak dit ook nog wel verder af met de oude foto,s en filmpjes die ik allemaal nog heb.
                            Dus komt binnen nu en korte tijd nog wel een leuke update bij:thumb

kevin030
                            Bijdrager

Goh, word je op de vroege morgen gebeld. Blijkt het de coater te zijn om te melden dat ik vanmiddag mijn vers gecoate Ciao krijg:)

Jarco
                              Bijdrager

Maar dat is Nice nieuws!

Zie graag de foto’s tegemoet komen. 😀

-RobinvS-
                                Bijdrager

Wat zal deze ongeveer waard zijn?

http://fietsen-brommers.marktplaats.nl/brommeronderdelen-snorfietsen/401256136-polini-speedengine-met-70cc-mallosie.html

zit geen Klein carterdeel van een Speedengine op

15 berichten aan het bekijken - 2,656 tot 2,670 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.