Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Chat topic
- Dit onderwerp bevat 4,597 reacties, 321 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 4 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
16 november 2010 om 19:02 #30841
AnoniemDiablo? 1x gespeeld, helaas niet mijn type spel. Rise Of Nations is trouwens ook wel een een leuke RTS, en goedkoop, simpel. Als ik moest kiezen tussen Black Ops, Battlefield BC2 en Medal of Honor, welke is dan het best? MoH lijkt me ook wel leuk.
16 november 2010 om 19:03 #30842Vertigo :
Ik vond de graphics in sommige MP-lvls tegenvallen(heb hem bij een vriend gespeeld). De MP is wel vet, maar wel moeilijk, ook de extra game modes zijn echt vet, maarja, dat moet je gewoon zien. Ik zorg eerst dat ik een baantje vindt, anders kan ik niet tegelijkertijd games kopen en brommers opknappen…Die gametype dat je maar 1 kogel tot je beschikking hebt, lijkt mij echt vet! Pas als je iemand neerknalt krijg je weer 1 kogel. Anders moet je de hele tijd kniven.
16 november 2010 om 19:07 #30843
Anoniemurtaget :
Vertigo :
Ik vond de graphics in sommige MP-lvls tegenvallen(heb hem bij een vriend gespeeld). De MP is wel vet, maar wel moeilijk, ook de extra game modes zijn echt vet, maarja, dat moet je gewoon zien. Ik zorg eerst dat ik een baantje vindt, anders kan ik niet tegelijkertijd games kopen en brommers opknappen…Die gametype dat je maar 1 kogel tot je beschikking hebt, lijkt mij echt vet! Pas als je iemand neerknalt krijg je weer 1 kogel. Anders moet je de hele tijd kniven.
Klopt!, die is echt goed, maar wel moeilijk.
Ook die gametype dat je om de zoveel tijd een ander wapen krijgt is gaaf, net zoals dat je alleen met een kruisboog/throw knife/ballistic knife mag is echt leuk.
Maar dat is natuurlijk ook de toekomst van de FPS
16 november 2010 om 19:20 #30844Haha, lees net een leuk artikel over MW2 op Tweakers.net. Voor de geinteresseerden:
16 november 2010 om 19:21 #30846Klopt ja, was toen ook al een probleem, maar omdat ze die scene uit kunnen zetten is het geloof ik niet uitgevoerd.
16 november 2010 om 19:26 #30847Vertigo :
Als ik moest kiezen tussen Black Ops, Battlefield BC2 en Medal of Honor, welke is dan het best? MoH lijkt me ook wel leuk.Ikzelf speel al meer dan een half jaar bad company 2 en vind het nog steeds een geweldig spel! (hoewel ik de afgelopen 3 jaar eigenlijk nooit een spel speelde). Binnenkort (nog voor 2011 als het goed is) komt er weer een map pack met 4 nieuwe maps en een vietnam uitbreiding met nieuwe wapens en 4 nieuwe maps dus dat maakt het nog leuker:)
16 november 2010 om 19:32 #30848
AnoniemBij MW2 moet je betalen voor Map-packs, bij BFBC2 ook? Ik heb BFBC1 helemaal grijsgespeeld, geniaal spel.
16 november 2010 om 19:35 #30849ja moet je voor betalen, ik wacht met smart op de battlefield 1943 uitbrijdig voor pc 😛
16 november 2010 om 19:36 #30850battlefield 2 vind ik persoonlijk op de ps3 echt heel lekker spelen en goed uit zien.
( rede dat ik er 1 ga kopen 😉 )16 november 2010 om 19:39 #30851battle field 2? of Battlefield bad company 2?
16 november 2010 om 19:49 #30852Vertigo :
Bij MW2 moet je betalen voor Map-packs, bij BFBC2 ook? Ik heb BFBC1 helemaal grijsgespeeld, geniaal spel.Weet het haast zeker dat die na verloop van tijd gratis te verkrijgen zijn. Vast in patch v1.24324324
16 november 2010 om 19:49 #30853Vertigo :
Bij MW2 moet je betalen voor Map-packs, bij BFBC2 ook? Ik heb BFBC1 helemaal grijsgespeeld, geniaal spel.Ik hoef er niet voor te betalen, had zo’n VIP code bij mn spel zitten. Maarja ik weet niet of iedereen die heeft. De Vietnam uitbreiding moet echter wel voor betaald worden.
16 november 2010 om 20:06 #30854Bartjee :
Vertigo :
Als ik moest kiezen tussen Black Ops, Battlefield BC2 en Medal of Honor, welke is dan het best? MoH lijkt me ook wel leuk.Ikzelf speel al meer dan een half jaar bad company 2 en vind het nog steeds een geweldig spel! (hoewel ik de afgelopen 3 jaar eigenlijk nooit een spel speelde). Binnenkort (nog voor 2011 als het goed is) komt er weer een map pack met 4 nieuwe maps en een vietnam uitbreiding met nieuwe wapens en 4 nieuwe maps dus dat maakt het nog leuker:)
Sinds een tijdje ook weer wat aan het bad companyen 😉 Hele BF reeks is gewoon gut!
16 november 2010 om 20:50 #30855anders voegt iedereen me ff toe: hoiknul050
en hans,, hoe krijg je zo’n plaatje?
17 november 2010 om 13:52 #30856
Tom ciaoIk speel het ook nog wel eens, het is en blijft idd een super game!
Het is naar mijn mening vele male realistischer dan MW2 en Black Ops. En ik vind Black Ops persoonlijk erg tegenvallen, omdat het gewoon zoveel op MW2 lijkt.@ pepko
Kijk maar eens op http://bfbc2.statsverse.com/
Dan zoek je je naam op, en kijk je bij signatures. 😉P.s. Aan iedereen die BC2 speelt: jullie kunnen me natuurlijk altijd toevoegen: TE-Shooter
Ik speel btw. op de PC! -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.