Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 2,491 tot 2,505 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Anoniem

Diablo? 1x gespeeld, helaas niet mijn type spel. Rise Of Nations is trouwens ook wel een een leuke RTS, en goedkoop, simpel. Als ik moest kiezen tussen Black Ops, Battlefield BC2 en Medal of Honor, welke is dan het best? MoH lijkt me ook wel leuk.

urtaget
      Bijdrager

Vertigo :
        Ik vond de graphics in sommige MP-lvls tegenvallen(heb hem bij een vriend gespeeld). De MP is wel vet, maar wel moeilijk, ook de extra game modes zijn echt vet, maarja, dat moet je gewoon zien. Ik zorg eerst dat ik een baantje vindt, anders kan ik niet tegelijkertijd games kopen en brommers opknappen…

Die gametype dat je maar 1 kogel tot je beschikking hebt, lijkt mij echt vet! Pas als je iemand neerknalt krijg je weer 1 kogel. Anders moet je de hele tijd kniven.

Anoniem

urtaget :

Vertigo :
          Ik vond de graphics in sommige MP-lvls tegenvallen(heb hem bij een vriend gespeeld). De MP is wel vet, maar wel moeilijk, ook de extra game modes zijn echt vet, maarja, dat moet je gewoon zien. Ik zorg eerst dat ik een baantje vindt, anders kan ik niet tegelijkertijd games kopen en brommers opknappen…

Die gametype dat je maar 1 kogel tot je beschikking hebt, lijkt mij echt vet! Pas als je iemand neerknalt krijg je weer 1 kogel. Anders moet je de hele tijd kniven.

Klopt!, die is echt goed, maar wel moeilijk.

Ook die gametype dat je om de zoveel tijd een ander wapen krijgt is gaaf, net zoals dat je alleen met een kruisboog/throw knife/ballistic knife mag is echt leuk.

Maar dat is natuurlijk ook de toekomst van de FPS

urtaget
          Bijdrager

Haha, lees net een leuk artikel over MW2 op Tweakers.net. Voor de geinteresseerden:

http://tweakers.net/nieuws/63631/cda-overweegt-verbod-op-modern-warfare-2-vanwege-vliegveld-scene.html

-RobinvS-
            Bijdrager

Klopt ja, was toen ook al een probleem, maar omdat ze die scene uit kunnen zetten is het geloof ik niet uitgevoerd.

Bartjee
              Donateur

Vertigo :
                Als ik moest kiezen tussen Black Ops, Battlefield BC2 en Medal of Honor, welke is dan het best? MoH lijkt me ook wel leuk.

Ikzelf speel al meer dan een half jaar bad company 2 en vind het nog steeds een geweldig spel! (hoewel ik de afgelopen 3 jaar eigenlijk nooit een spel speelde). Binnenkort (nog voor 2011 als het goed is) komt er weer een map pack met 4 nieuwe maps en een vietnam uitbreiding met nieuwe wapens en 4 nieuwe maps dus dat maakt het nog leuker:)

Anoniem

Bij MW2 moet je betalen voor Map-packs, bij BFBC2 ook? Ik heb BFBC1 helemaal grijsgespeeld, geniaal spel.

pepko
                  Donateur

ja moet je voor betalen, ik wacht met smart op de battlefield 1943 uitbrijdig voor pc 😛

Lennaert
                    Sleutelbeheerder

battlefield 2 vind ik persoonlijk op de ps3 echt heel lekker spelen en goed uit zien.
                      ( rede dat ik er 1 ga kopen 😉 )

pepko
                      Donateur

battle field 2? of Battlefield bad company 2?

urtaget
                        Bijdrager

Vertigo :
                          Bij MW2 moet je betalen voor Map-packs, bij BFBC2 ook? Ik heb BFBC1 helemaal grijsgespeeld, geniaal spel.

Weet het haast zeker dat die na verloop van tijd gratis te verkrijgen zijn. Vast in patch v1.24324324

Bartjee
                          Donateur

Vertigo :

Ik hoef er niet voor te betalen, had zo’n VIP code bij mn spel zitten. Maarja ik weet niet of iedereen die heeft. De Vietnam uitbreiding moet echter wel voor betaald worden.

hansieb
                            Moderator

Bartjee :

Vertigo :
                              Als ik moest kiezen tussen Black Ops, Battlefield BC2 en Medal of Honor, welke is dan het best? MoH lijkt me ook wel leuk.

Ikzelf speel al meer dan een half jaar bad company 2 en vind het nog steeds een geweldig spel! (hoewel ik de afgelopen 3 jaar eigenlijk nooit een spel speelde). Binnenkort (nog voor 2011 als het goed is) komt er weer een map pack met 4 nieuwe maps en een vietnam uitbreiding met nieuwe wapens en 4 nieuwe maps dus dat maakt het nog leuker:)

Sinds een tijdje ook weer wat aan het bad companyen 😉 Hele BF reeks is gewoon gut!

pepko
                              Donateur

anders voegt iedereen me ff toe: hoiknul050

en hans,, hoe krijg je zo’n plaatje?

Tom ciao

Ik speel het ook nog wel eens, het is en blijft idd een super game!
                                  Het is naar mijn mening vele male realistischer dan MW2 en Black Ops. En ik vind Black Ops persoonlijk erg tegenvallen, omdat het gewoon zoveel op MW2 lijkt.

@ pepko
                                  Kijk maar eens op http://bfbc2.statsverse.com/
                                  Dan zoek je je naam op, en kijk je bij signatures. 😉

P.s. Aan iedereen die BC2 speelt: jullie kunnen me natuurlijk altijd toevoegen: TE-Shooter
                                  Ik speel btw. op de PC!

15 berichten aan het bekijken - 2,491 tot 2,505 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.