Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 2,416 tot 2,430 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Leovince
    Bijdrager

-RobinvS- :
      Volgensmij moet de Tuning–>Uitlaten pagina ff bijgewerkt worden, er missen veel foto’s door dat ********* Mijnalbum.

Ik vind het al een beetje raar dat er op de tuningpage mijnalbum gebruikt word. Beter kan je ze opslaan op de vespa-ciao server;)

DaanCiao
      Donateur

@peter: Je hebt ook mijn stem!
        Tis nog een puike 205 ook;)
        Ze blijven het mooist al zijn ze 100% orgineel!:thumb

hansieb
        Moderator

-RobinvS- :
          Volgensmij moet de Tuning–>Uitlaten pagina ff bijgewerkt worden, er missen veel foto’s door dat ********* Mijnalbum.

Yo, thx voor het meldden. Binnenkort moet de bezem er maar eens doorheen en de foto’s hosten op de eigen webspace van vc.

Stond al op de planning πŸ˜‰

Bartjee
          Donateur

tvmierlo :
            Ik wil graag de moderators die ermee gestopt zijn bedanken, het blijft in mijn ogen toch een grote klus om een moderator te zijn op een forum zoals dit.
            (….)
            Ik verwacht natuurlijk wel dat deze 4 nieuwe moderators wel dit bericht lezen, anders had het ook niet veel zin dit te typen:P.

En zelfs ik lees het nog haha. Graag gedaan hoor:):P

speedbuxy
            Bijdrager

hansieb :

-RobinvS- :

Yo, thx voor het meldden. Binnenkort moet de bezem er maar eens doorheen en de foto’s hosten op de eigen webspace van vc.

Stond al op de planning πŸ˜‰

Das mooi betekend dat ook dat ie wat meer kan trekken zonder dat het openen van de page traag word?
              Want martino en ik zijn nogal wat van plan ermee:D

tieees
              Bijdrager

@ Speedbuxy

Jij bent uitlaten-expert he, houdt er rekening mee dat de meeste dat niet zijn niet dat de uitlaten page te ingewikkeld word, ’t is maar een tip :thumb

speedbuxy
                Bijdrager

Nee word gewoon veel kijk plezier met kleine stukjes text met bevinden van het produckt:thumb(als we die weten)
                  Maar dat zal niet vandaag of morgen klaar zijn want we hebben de lat erg hoog gelegd voor onszelf:D

Gerarduz
                  Donateur

speedbuxy :
                    Nee word gewoon veel kijk plezier met kleine stukjes text met bevinden van het produckt:thumb(als we die weten)
                    Maar dat zal niet vandaag of morgen klaar zijn want we hebben de lat erg hoog gelegd voor onszelf:D

Dit is echt een mooi streven , maar spijtig is dat foto’s van bijv. deze how-to verdwenen zijn:

http://www.vespa-ciao.nl/page.php?id=224

Kantekening kan naar ; Het grote ideeΓ«n topic verplaatst worden:thumb

speedbuxy
                    Bijdrager

Ik kan daar verder niet in van dienst zijn gezien ik niet eens vario in bezit heb:D maar zou idd wel mooi zijn als deze weer aangevuld werd.

Peter_Bos
                      Donateur

Thanks mannen, auto staat op nr. 1!

tieees :
                        Heb ook gestemd Peter, die foto is idd mooi gemaakt met de lucht/zon.. zo’n gele gloed ofzo.
                        Maar waarvoor is de site eigenlijk, moet de foto mooi zijn, of de auto? πŸ™‚

Zoals Flick al aangeeft, is met een lange sluitertijd (13 sec) ’s nachts genomen. De belichting die je ziet is
                        zeer minimaal aanwezig door straatverlichting. Doordat er zo weinig licht aanwezig is en icm met de sluitertijd
                        zie je heel veel details en aparte kleuren. Voor de duidelijkheid, het was ECHT donker toen deze foto werd gemaakt.

De site is ter ere van het 200 jarig bestaan van Peugeot. Icm met sponsors en national geographic opgezette foto actie.
                        Verder niks bijzonder, gewoon beetje promotie voor die franse meuk! :con

pepko
                        Donateur

ik heb ook ff gestemd! erg mooie foto πŸ˜‰

tieees
                          Bijdrager

Nog meer Excelsior – Ajax kijkers hier?

Die scheids beslist de wedstrijd keihard man, stumperd.. :con

Tom ciao

Dat gaat tegenwoordig puur en alleen om de centen. Gaat nergens meer over.
                              Ik kijk alleen nog WK en EK.

Vespa Ciao!

Feynoord – PSV dan 0 – 10

Zeebodem.
                                Bijdrager

ja,ik heb ook helemaal niets met voetbal.
                                  alleen net als thom ciao vindt ik het EK en WK weer wel leuk om te kijken.

15 berichten aan het bekijken - 2,416 tot 2,430 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.