Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Chat topic
- Dit onderwerp bevat 4,597 reacties, 321 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 4 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
18 maart 2010 om 08:29 #29729
adff :
Wat zouden jullie doen:
in de auto van je ouders rijden, (10 jaar oude mazda) die je mag gebruiken wanneer je hem nodig hebt.
Dus ik mag er niet mee naar school rijden, maar wel bijvoorbeeld als ik op zaterdagavond moet bobben of op bezoek wil bij opa & oma. Hoef dan alleen benzine te betalen.OF:
VW polo uit 1987 van de broer van een vriend overnemen die automonteur is, goede uitlaat eronder zet en APK keurt voor 400 euro. Wegenbelasting is 43 per kwartaal, en verzekering 35 per maand. Rijden wanneer ik wil, maar wel oudere auto en meer kosten.Als je het makkelijk kan missen zou ik het laatste doen. Volgens mij heb je hem niet nodig maar vind je het leuk om die vrijheid te hebben, dus het is jouw afweging.
GELD IN JE ZAK HOUDEN OF IN JE BROMMER STEKEN JONGE!
18 maart 2010 om 08:38 #29730Een eigen auto geeft je absoluut meer vrijheid maar kost uiteraard meer geld als de auto van je ouders gebruiken.
Voor die verzekeringskosten van die Polo ben je wel duur uit, ik betaal voor mijn 205 GTI 18 euro per maand (is semi-oldtimer).
( http://www.verzekersnel.nl )De vraag aan jou is, wil je een auto / heb je een auto nodig?
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel18 maart 2010 om 10:38 #29731ik koop ook geen auto omdat het veelste duur is.
maar ik kon de auto van me moeder krijgen voor 0 euro.
een kia picanto nieuw gekocht met 55.000 op teller
en sloom dat dat ding is ey.mja kep het goed geregeld ik zei dat zn n echte auto moest pakken.
koopt ze ene peugot 206cc met 2.0 16 kepper π
en die gaat echt als n trein, al een keer 150/160 gereden op n gaar oud 80 weggetje :O
en verbruikt maar 6liter op 100km πterwijl de auto van me pa die kan 50liter per 100km rije.
die mocht ik n keer lenen om te boppen π 50 km gereden en een kwart tank leeg (20 liter)
mja wel flink gestampt met de ketelbmw E46 touring 3.0 liter blok 250 pk gechipt door ac schnitzel.
ook al een keer mee gedrift wat echt easy is met die auto.
was wel bang dat ik em in de prak reed, mja ik rij er bijna nooit meer inDe budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.24 maart 2010 om 12:19 #29770Willen jullie voor mij even stemmen op de Poll van mijn werk ?
Kunnen wij een persbericht uitbrengen een deze dagen πbedankt jongens!
Gele Racefrikandel24 maart 2010 om 12:26 #29771done
24 maart 2010 om 13:01 #29772WILDERS:)
Schoonvegen dit land.ritze :
bmw E46 touring 3.0 liter blok 250 pk gechipt door ac schnitzel.
ook al een keer mee gedrift wat echt easy is met die auto.
was wel bang dat ik em in de prak reed, mja ik rij er bijna nooit meer inSchnitzel:

Schnitzer:
24 maart 2010 om 13:40 #29773π hahaaahahaha lol ik zeg altijd schitzel :P:P
maar dat is wel een ziekelijk grote kebijer π hoe kom je daar dan aan? :P:PDe budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.25 maart 2010 om 11:29 #2977529 maart 2010 om 21:02 #29799Ik heb zojuist belangrijke informatie via google gevonden op een ander snorfiets gerelateerd forum:
Te sterke drukveer merk je door slecht varieΓ«ren.
Hij haalt zijn snelheid dus niet.
Inderdaad een hoogtoerige uitlaat voor je lichte vliegwielDrukveer is idd een afstelproduct, GEEN opvoer-onderdeel!! (anders dan trekveren, daar kun je nog het een en ander in snelheid veranderen)
Als je gasreactie niet goed verloopt (bij gas los vanuit snelheid), verander je je drukveer
succes!
Dus:
Licht vliegwiel = hoge toeren
Trekveren = andere snelheid
Drukveer = geen invloed op snelheid
Gasreactie = af te stellen met een drukveer:cry
AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
Home made engine dyno29 maart 2010 om 21:06 #29800Dat is schokkende informatie π
Is op dat forum misschien ook ergens te vinden of je hoeveelheid cc’s nu ook afhankelijk is van je carburateur grootte en uitlaat? Is ook iets waar ik al heel lang mee zit…
30 maart 2010 om 10:01 #29807ArvidW :
Ik heb zojuist belangrijke informatie via google gevonden op een ander snorfiets gerelateerd forum:Te sterke drukveer merk je door slecht varieΓ«ren.
Inderdaad een hoogtoerige uitlaat voor je lichte vliegwielDrukveer is idd een afstelproduct, GEEN opvoer-onderdeel!! (anders dan trekveren, daar kun je nog het een en ander in snelheid veranderen)
Als je gasreactie niet goed verloopt (bij gas los vanuit snelheid), verander je je drukveer
succes!
Dus:
het lijkt me onwaarschijnlijk dat je met andere trekveren sneller gaat (het optrekken kan wel verbeteren).
en een te sterke drukveer zorgt er ook voor dat je vario niet gaat varieeren toch?30 maart 2010 om 10:03 #29808Herr FlicK :
Willen jullie voor mij even stemmen op de Poll van mijn werk ?
Kunnen wij een persbericht uitbrengen een deze dagen πbedankt jongens!
waar zijn de foto’s van de studentes? maak je ons blij met een dooie mus π
30 maart 2010 om 11:32 #29809Heb je die site wel verder bekeken π ?
http://www.studenten.nl/verkiezing
http://www.studenten.nl/fotoalbumsGreets.
Gele Racefrikandel30 maart 2010 om 11:46 #29812http://www.studenten.nl/verkiezing/finale_beauty_brains_13/kimberly
Geboorteplaats Apeldoorn
maar is een x een beschuitje mee gaan eten dan π31 maart 2010 om 17:39 #28268Interceptor :
ArvidW :
Ik heb zojuist belangrijke informatie via google gevonden op een ander snorfiets gerelateerd forum:Te sterke drukveer merk je door slecht varieΓ«ren.
succes!
Dus:
het lijkt me onwaarschijnlijk dat je met andere trekveren sneller gaat (het optrekken kan wel verbeteren).
en een te sterke drukveer zorgt er ook voor dat je vario niet gaat varieeren toch?SOWIESO dat dat van het slomos-forum komt, en anders het citta-forum π
Maar check deze:
De wind waait hier behoorlijk, maar heeft gelukkig alleen de mode-poppetjes pijn gedaan.
Hihi π

Ah, heerlijk.. nog eentje.

Samen op de foto. Want ja, de eigenaren willen natuurlijk wel aandacht voor hun LX’jes.. dan krijgen ze die ook.

Het totaalplaatje is helemaal leuk als je ziet dat alle normale brommers/scooters nog gewoon overeind staan:)

Het komt vast door het WIND-scherm!
Muhahahhaa
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.