Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Chat topic
- Dit onderwerp bevat 4,597 reacties, 321 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 3 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
21 oktober 2006 om 00:24 #26896
leuk autotje maar leren buiten bekleding van je voor malig achterklep?
dat vraagt naar extreem veel onderhoud of niet.
of hebben ze er niets van gezegd?
wel rot dat ze je remus hebben weggeflickerd ik dacht eerst bij dat ontwerp van wow die krijgt een dikke pijp zitten der twee van die mizzerige pijpjes onder.
echt jammer dat ze je remus niet meer hebben ochja zit er leuk uit.21 oktober 2006 om 09:30 #26897Kheb gekeken met joey636 en Colin (jaguarciao).Ik vond het wel geslaagd allemaal ,alleen die leren bekleding , is dat niet fokking lastig wat als het gaat regenen dat gaat toch helemaal rotten of niet soms?
En je moet je deuren voortaan openen met die ”afstandsbediening” wat als de batterijen van dat ding op zijn?p.s Volgens mij hebben ze die velgen & remus onder die gele lupo gegooid :lol
21 oktober 2006 om 10:09 #26898opel vind ik maar niks maar dat ding is wel grappig opgetuned
meestal kan de DGB er niks van maar die lupo was ook grappig geworden opzich.
er veel plezier mee he!
21 oktober 2006 om 11:59 #26899Daar zat ik ook al aan te denken ja 😕
die velgen tenminste dan die leken er vet veel op21 oktober 2006 om 14:08 #26900dat ciaotje was in lelystad, van 1 of ander brommerhandelaar alleen dat ding reed voor geen meter…
oja heel leuk zo’n kofferbak maar er past niet eens meer een fiets in laat staan een ciaotje 🙁wat ik wel heel vaag vond is dat er in ene krassen en een deuk in mijn auto zaten, terwijl dat er echt niet in zat 😕
maar goed ik ben er wel blij mee =) alleen ga ik die kofferbak wel ff anders maken binnenkort.. past nu ongeveer 2 kratjes bier in en dat is veelste weinig…
oja die koplampmaskers vonden ze zo lelijk en dan laten ze ze er wel op 😕
beetje jammer…21 oktober 2006 om 14:09 #26901Wouz-LwB :
Daar zat ik ook al aan te denken ja 😕
die velgen tenminste dan die leken er vet veel opja ik kreeg ook een beetje het vermoeden hahaa maar t zal toch niet???
21 oktober 2006 om 16:17 #26902Ja het blijft een nederlandse produktie, en die staan niet echt bekend om hun eindeloze middelen. Het zou wel te erg/sloeber voor woorden zijn maar goed.
21 oktober 2006 om 16:23 #26903wannebe pimp my ride
21 oktober 2006 om 16:45 #26904Kvind da programma ook altijd maar een beetje Dubieus.
Het lijkt me vrij sterk dat ze jouw onderdelen bewaard hebben voor op andere auto’s.
Maar hoe ze dat nou weer gemaakt hebben…..
Beetje Wimp my ride (wannabee Pimp My Ride)…. en dan erg mislukt. Had altijd het idee dat ze je hele auto in elkaar lijmen, en dat ie dan na een half jaar uit elkaar ligt :S.
Leer aan de buitenkant van je auto…? hoe nuttig is dat..?
Bij pimp my ride was het altijd grappig om te zien waar ze nu weer de eineloze lcd-schermen op haddne gehangen, alleen bij DGB kan je geloof ik al blij zijn als je er 1 hebt… 😛(BTW, die gereedschapskist, was die met inhoud..? of voor de sier :P)
Maar het is wel grappig om aan mee te doen :P, Jammer genoeg doen ze niet aan motorisch-tunen….
Ze was wel erg enthousiast over je “brommertjes” he 😛
21 oktober 2006 om 16:52 #26905Maar ze vond het wel een beetje stumperig 🙂 niet dat die over 10 jaar er nog mee bezig is zo kwam het voor mij over.
Naja ik zou nooit mijn brommer parkeren in jorinda haar zure greppel waar doorheen is gesjeest 😀
21 oktober 2006 om 17:17 #26906hansieb :
Maar ze vond het wel een beetje stumperig 🙂 niet dat die over 10 jaar er nog mee bezig is zo kwam het voor mij over.Naja ik zou nooit mijn brommer parkeren in jorinda haar zure greppel waar doorheen is gesjeest 😀
Die heeft ook het IQ van een fluitketel…
21 oktober 2006 om 17:40 #26907Kortom, SNOL 😛
21 oktober 2006 om 18:18 #26908ik heb het helaas niet kunnen zien:(
weet iemadn toevallig of het ergens op internet staat zodat i khet nog kan bekijke?
21 oktober 2006 om 18:34 #26909idd het iQ van een fluitketel ja haha=)
maar hoe zit dat nu met dat leer?
ik vond het wel ff schrikken toen ze met die karton je eachtklep al eens hebben gemaakt ik denk van die krijgen het ook bog wel klaar om dat erop te zetten:P21 oktober 2006 om 18:50 #26910Dat leer kan tegen water, is t zelfde als ze gebruiken bij een soft top voor op een cabrio. Is volgens mij onderhouds arm. Gewoon zelfde poetsen als rest van de wagen.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.