Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 1,891 tot 1,905 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Leovince
    Bijdrager

Uuuh het is ”Rollen door de stad op m’n Vespa Ciao”

von hirkebosj
      Bijdrager

ook goed 😛

Leovince
        Bijdrager

En dit filmpje, heb ik nu al 56x op dit forum en op citta-forum al gezien 😐

Daan777
          Moderator

von hirkebosj :
            http://www.youtube.com/watch?v=x4Vy0ku2tfE

goed luistere 😉 broodje warm vlees, broodje bakpao, rol ik door de stad met un vespa ciao 😛

Die is al een paar dagen bekend in het filmpjes topic.

Martijnvanheerde
            Donateur

Het blijft nog wel k*tmuziek:haha Ondanks de ciao:P

Interceptor
              Donateur

had ik net ff met paint zitten kloten, wilde ik een plaatje uploaden, maar maar mijnalbum is down:(
                kabouter wesley op de vespa:D als ie het weer doet post ik hem wel ff
                (niet teveel van verwachten, het gaat meer om het idee)_ nicky

hansieb
                Moderator

Ebn weer nieuw polletje 🙂

Leovince
                  Bijdrager

Ik zag gisteravond een blokje, vond ik best wel leuk om even te posten

Speedengine met een zelfgemaakt spruitstukje zodat er een 15/15 op kon. Een hele rare carburateur was het tenimnste
                    42 Polini ALU
                    Leovince Handmade

Hij had dit blok van iemand gekregen, en hij zij zo, ja er zit een 15/15 op. Ik ja dat bestaat niet voor citta. Maar met een zelfgemaakt spruitstukje wel ahha.

G-no
                    Donateur

Haha, er gaan wel erg veel mensen 40-50 te hard:P

barry
                      Donateur

lampenkap :
                        Ik zag gisteravond een blokje, vond ik best wel leuk om even te posten

Speedengine met een zelfgemaakt spruitstukje zodat er een 15/15 op kon. Een hele rare carburateur was het tenimnste
                        42 Polini ALU
                        Leovince Handmade

Hij had dit blok van iemand gekregen, en hij zij zo, ja er zit een 15/15 op. Ik ja dat bestaat niet voor citta. Maar met een zelfgemaakt spruitstukje wel ahha.

Als het goed is , rijdt Alrik binnenkort met zo’n 2 blokken rond :thumb

AC RACING
                        Moderator

het gaat bij alrik om een speedengine met een eurocilindro zijinlaat (met spruitstuk aangepast om de carb. de andere kant op te laten wijzen) met een 80 cc polini.. t blok zit al in elkaar alleen moet nog een keertje opnieuw gemonteert worden:P

TimoO_
                          Donateur

G-no :
                            Haha, er gaan wel erg veel mensen 40-50 te hard:P

tjeh ik had t over mn rs, er stond niet bij -45km/h over constructiesnelheid of 45km/h onder constructiesnelheid dus kon moeilijk voor mn ciao stemmen 😛

Leovince
                            Bijdrager

Ik werkte vandaag (in een kroeg), en vroeg de jongen die ook achter de bar stond van: wat vraag je voor sinterklaas? Ik zo, ja brommer onderdelen enzo. Zij een ander die aan de bar zat van: Brommer onderdelen? Heb je nog wat aan een Polini snel blok? 70cc is het denk ik, mag je zo komen ophalen. Ik zo ja oke is goed ik heb er veel aan.

Nu mag ik morgen om 3 uur lekker een gratis 70cc speedengine ophalen
                              Mijn dag kan niet meer stuk

Martino
                              Moderator

En wie zegt dat rondhangen in de kroeg slecht is? Dat zijn nou leuke ervaringen om mee te maken. Hopelijk is het blokje nog in een goede staat. Sinterklaas is voor jou wat eerder dus dit jaar! 😉

Leovince
                                Bijdrager

Ja, hij belt me dus morgennmiddag op en dan mag ik hem ophalen. Ik ken die hele jongen niet eens maarja wat maakt dat uit. Als ik maar een mooi blokje krijg:).

15 berichten aan het bekijken - 1,891 tot 1,905 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.