Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Chat topic
- Dit onderwerp bevat 4,597 reacties, 321 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 8 jaren, 4 maanden geleden door Docs.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
8 januari 2009 om 19:59 #25920
Ja erg spijtig 🙁
Zal niet meer voorkomen jongens.Doet me toch goed dat iedereen hem mist, betekend tenminste wel dat het een aantrekkende website is 😛
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel8 januari 2009 om 20:12 #25921wat was er aan de hand dan? betalings achterstand?
8 januari 2009 om 20:14 #25922heb de site ook erg gemist 🙁
8 januari 2009 om 20:40 #25923
Dat was gister, nu is al het natte ook weer mooi ijs:)
8 januari 2009 om 20:50 #25924hahah ik heb me 2 dagen lang heel erg verveelt toen ik op de pc zat 😛
@ Daan, zo is het ook al 3 dagen bij ons. eerste keer dat ik meemaak dat sneeuw 3 + dagen blijft liggen :O nu ligt het nog steeds allemaal vol.. Jeannot en ik zijn dan gister ook flink wezen crossen! Jeannot met de PK125 en ik met m’n ciaotje met de deps eronder 😀 hahaha echt super!
8 januari 2009 om 20:56 #25925waren het maar 2 dagen?:o ik had het gevoel alsof het veel langer duurde:D
8 januari 2009 om 20:59 #25926ik vind het maar niets die sneeuw, durf echt niet op mijn schakel te rijden nu 🙁
wel dinsdag met de super bravo 😛 , dat ging wel redelijk, alleen reed ik achter een auto met die sneeuw en die treed echt keihard op de rem 😮
en zoals je weet als je gaat remmen dan ga je.. dus ik kon er nog net om heen draaien, was glad en komt er auto aan op de andere weg helft die moest vol op de rem voor mij 😉 Gelukkig niet gevallen met mijn bravootje
die homo in de auto heeft wel mijn middelvinger kunnen zien, vind ik echt niet normaal om vol op de rem te trappen voor niks als er een brommertje [zonder helm!] achter je hangt en het is flink glad 😉
ben er nu nog kwaad over dat zulke honden achter het stuur mogen zitten…8 januari 2009 om 21:10 #25927G-no :
waren het maar 2 dagen?:o ik had het gevoel alsof het veel langer duurde:Dik ook dus, ik dacht 3 dagen 😛
8 januari 2009 om 21:10 #25928ja krijg je van bumper kleven he 😛 ma de site was gister avond weg tot nu zoiets?
8 januari 2009 om 21:13 #25929leon ciao :
ik vind het maar niets die sneeuw, durf echt niet op mijn schakel te rijden nu 🙁wel dinsdag met de super bravo 😛 , dat ging wel redelijk, alleen reed ik achter een auto met die sneeuw en die treed echt keihard op de rem 😮
en zoals je weet als je gaat remmen dan ga je.. dus ik kon er nog net om heen draaien, was glad en komt er auto aan op de andere weg helft die moest vol op de rem voor mij 😉 Gelukkig niet gevallen met mijn bravootje
die homo in de auto heeft wel mijn middelvinger kunnen zien, vind ik echt niet normaal om vol op de rem te trappen voor niks als er een brommertje [zonder helm!] achter je hangt en het is flink glad 😉
ben er nu nog kwaad over dat zulke honden achter het stuur mogen zitten…geef anderen maar de schuld ja….. Ik zie zo vaak mensen op brommers hier die nauwelijks 5 meter afstand kunnen houden van een auto, echt levensgevaarlijk gewoon… Gewoon wat meer afstand houden.
bovendien rijd jij al terwijl je:
-15 bent
– dus onverzekerd
-zonder rijbewijsDus dan moet je vooral opletten en niet anderen de schuld geven. Zorg maar eerst dat je je rijbewijs in 1 keer haalt, dan kan ik je antwoord misschien wat beter waarderen.
19 januari 2009 om 10:25 #25948nieuw polletje dan maar?
19 januari 2009 om 13:30 #25950
Tom ciaotvmierlo :
leon ciao :
ik vind het maar niets die sneeuw, durf echt niet op mijn schakel te rijden nu 🙁wel dinsdag met de super bravo 😛 , dat ging wel redelijk, alleen reed ik achter een auto met die sneeuw en die treed echt keihard op de rem 😮
ben er nu nog kwaad over dat zulke honden achter het stuur mogen zitten…geef anderen maar de schuld ja….. Ik zie zo vaak mensen op brommers hier die nauwelijks 5 meter afstand kunnen houden van een auto, echt levensgevaarlijk gewoon… Gewoon wat meer afstand houden.
bovendien rijd jij al terwijl je:
-15 bent
– dus onverzekerd
-zonder rijbewijsDus dan moet je vooral opletten en niet anderen de schuld geven. Zorg maar eerst dat je je rijbewijs in 1 keer haalt, dan kan ik je antwoord misschien wat beter waarderen.
mee eens tvmierlo!
en leon, als je zelf auto rijdt weet je pas hoe het is
en weet je wel waarom die zo hard op de rem trapte? In je verhaal te zien niet
jíj moet afstand houde, en nu zie je wel waarom! 😉19 januari 2009 om 13:39 #25951@ tv mierlo, ookal haalt die zijn brommer-rijbewijs, wie zegt dat die dan beter kan rijden.
En leon, ik hou er ook niet van als een auto me in de nek zit of een scooter/brommer. dan ben ik ook geneigt om op de rem te drukken. En diegene die achterop mij knalt heeft altijd schuld, of je moet echt een goede reden hebben, maar dan alsnog krijg je toch meestal nog de schuld
en de boetes die staan op bumperkleven zijn niet bepaald laag…
19 januari 2009 om 13:59 #25952ja normaal houd ik wel genoeg afstand maar die reed op mijn bravo teller net 20 ofzo dus…
19 januari 2009 om 14:07 #25953zo beter daan ?
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.