Chat topic

Home Forums Algemeen Kroeg praatjes Chat topic

15 berichten aan het bekijken - 1,591 tot 1,605 (van in totaal 4,598)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Herr Flick
    Sleutelbeheerder

Ja erg spijtig 🙁
      Zal niet meer voorkomen jongens.

Doet me toch goed dat iedereen hem mist, betekend tenminste wel dat het een aantrekkende website is 😛

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
      Gele Racefrikandel

goedguus
      Bijdrager

wat was er aan de hand dan? betalings achterstand?

PoliniCitta
        Bijdrager

heb de site ook erg gemist 🙁

Daan777
          Moderator

Dat was gister, nu is al het natte ook weer mooi ijs:)

TimoO_
            Donateur

hahah ik heb me 2 dagen lang heel erg verveelt toen ik op de pc zat 😛

@ Daan, zo is het ook al 3 dagen bij ons. eerste keer dat ik meemaak dat sneeuw 3 + dagen blijft liggen :O nu ligt het nog steeds allemaal vol.. Jeannot en ik zijn dan gister ook flink wezen crossen! Jeannot met de PK125 en ik met m’n ciaotje met de deps eronder 😀 hahaha echt super!

G-no
              Donateur

waren het maar 2 dagen?:o ik had het gevoel alsof het veel langer duurde:D

leon ciao
                Bijdrager

ik vind het maar niets die sneeuw, durf echt niet op mijn schakel te rijden nu 🙁

wel dinsdag met de super bravo 😛 , dat ging wel redelijk, alleen reed ik achter een auto met die sneeuw en die treed echt keihard op de rem 😮
                  en zoals je weet als je gaat remmen dan ga je.. dus ik kon er nog net om heen draaien, was glad en komt er auto aan op de andere weg helft die moest vol op de rem voor mij 😉 Gelukkig niet gevallen met mijn bravootje
                  die homo in de auto heeft wel mijn middelvinger kunnen zien, vind ik echt niet normaal om vol op de rem te trappen voor niks als er een brommertje [zonder helm!] achter je hangt en het is flink glad 😉
                  ben er nu nog kwaad over dat zulke honden achter het stuur mogen zitten…

tvmierlo
                  Donateur

G-no :
                    waren het maar 2 dagen?:o ik had het gevoel alsof het veel langer duurde:D

ik ook dus, ik dacht 3 dagen 😛

goedguus
                    Bijdrager

ja krijg je van bumper kleven he 😛 ma de site was gister avond weg tot nu zoiets?

tvmierlo
                      Donateur

leon ciao :
                        ik vind het maar niets die sneeuw, durf echt niet op mijn schakel te rijden nu 🙁

wel dinsdag met de super bravo 😛 , dat ging wel redelijk, alleen reed ik achter een auto met die sneeuw en die treed echt keihard op de rem 😮
                        en zoals je weet als je gaat remmen dan ga je.. dus ik kon er nog net om heen draaien, was glad en komt er auto aan op de andere weg helft die moest vol op de rem voor mij 😉 Gelukkig niet gevallen met mijn bravootje
                        die homo in de auto heeft wel mijn middelvinger kunnen zien, vind ik echt niet normaal om vol op de rem te trappen voor niks als er een brommertje [zonder helm!] achter je hangt en het is flink glad 😉

geef anderen maar de schuld ja….. Ik zie zo vaak mensen op brommers hier die nauwelijks 5 meter afstand kunnen houden van een auto, echt levensgevaarlijk gewoon… Gewoon wat meer afstand houden.
                        bovendien rijd jij al terwijl je:
                        -15 bent
                        – dus onverzekerd
                        -zonder rijbewijs

Dus dan moet je vooral opletten en niet anderen de schuld geven. Zorg maar eerst dat je je rijbewijs in 1 keer haalt, dan kan ik je antwoord misschien wat beter waarderen.

Daan777
                        Moderator

nieuw polletje dan maar?

Tom ciao

tvmierlo :

leon ciao :

geef anderen maar de schuld ja….. Ik zie zo vaak mensen op brommers hier die nauwelijks 5 meter afstand kunnen houden van een auto, echt levensgevaarlijk gewoon… Gewoon wat meer afstand houden.
                            bovendien rijd jij al terwijl je:
                            -15 bent
                            – dus onverzekerd
                            -zonder rijbewijs

Dus dan moet je vooral opletten en niet anderen de schuld geven. Zorg maar eerst dat je je rijbewijs in 1 keer haalt, dan kan ik je antwoord misschien wat beter waarderen.

mee eens tvmierlo!
                            en leon, als je zelf auto rijdt weet je pas hoe het is
                            en weet je wel waarom die zo hard op de rem trapte? In je verhaal te zien niet
                            jíj moet afstand houde, en nu zie je wel waarom! 😉

PoliniCitta
                            Bijdrager

@ tv mierlo, ookal haalt die zijn brommer-rijbewijs, wie zegt dat die dan beter kan rijden.

En leon, ik hou er ook niet van als een auto me in de nek zit of een scooter/brommer. dan ben ik ook geneigt om op de rem te drukken. En diegene die achterop mij knalt heeft altijd schuld, of je moet echt een goede reden hebben, maar dan alsnog krijg je toch meestal nog de schuld

en de boetes die staan op bumperkleven zijn niet bepaald laag…

leon ciao
                              Bijdrager

ja normaal houd ik wel genoeg afstand maar die reed op mijn bravo teller net 20 ofzo dus…

Herr Flick
                                Sleutelbeheerder

zo beter daan ?

46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
                                  Gele Racefrikandel
                                15 berichten aan het bekijken - 1,591 tot 1,605 (van in totaal 4,598)
                                • Het onderwerp ‘Chat topic’ is gesloten voor nieuwe reacties.