Home › Forums › Algemeen › Kroeg praatjes › Chat topic – Deel 2
- Dit onderwerp bevat 92 reacties, 33 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 2 jaren, 9 maanden geleden door Herr Flick.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
28 oktober 2019 om 17:05 #791199
Das dan net wat anders getint als degene die je op de playstation 4 krijgt. Die willen altijd vrienden worden en dan krijg je een link erbij naar een webcam sex site oid:D
En mijn olie zal voor hun wel buiten de boot vallen. Want denicol syn 100 is wel erg 2tact.
Zelfs een multi fuel humvee start hem daar niet op:D28 oktober 2019 om 18:07 #791209App of mail mij gerust de volgende keer. User gelijk verwijderd! Of contact een andere moderator. Thanks voor het melden guys.
46 Pinasco, Malossi RV, Schijfrem, Fox Vario
Gele Racefrikandel18 november 2020 om 19:46 #804272Ik vond een emoticontje uit de oude doos.

Dit was er volgen mij ook 1 van.

Heeft iemand nog meer van de oude emoticontjes?
Ik heb bijvoorbeeld ook het foetertje bewaart als gif, maar weet niet hoe dat hier te plaatsen.27 januari 2021 om 16:48 #806427Ik zag zo juist deze pagina over bougie af lezen en hij staat vol met foutjes en dingen die niet kloppen.
Ik weet niet wie het geschreven heeft maar kan die hem nog eens goed lezen en de fouten er uithalen.10 juli 2021 om 10:52 #811057
Goede morgen, Ik heb me er altijd van weerhouden om hier politieke zaken te bespreken omdat dit een hobby site is.
Ik wil aandacht vragen voor de digitale euro die op het punt staat ingevoerd te worden.
The digital euro would be for all Europeans to use, from everywhere to everybody and everywhere they want to send the money in the euro area. It would be risk-free and simply technological progress, says Executive Board member Fabio Panetta at the @EBFeu’s online event. pic.twitter.com/ByWGav9SMS
— European Central Bank (@ecb) June 29, 2021
De digitale euro is niets anders, dan het verdwijnen van het contante geld.
Dit is wat het inhoud als het contant geld verdwijnt:
Alle banken zullen verdwijnen en er blijft 1 centralebank over.
Alle geld stromen worden gemonitord en worden opgeslagen.Zwart geld is niet meer mogelijk.
Er komt een systeem dat je toegang tot geld bepaalt, bijvoorbeeld of je een lening kan krijgen en hoe veel je kunt lenen. Dat geld voor burgers, het midden en klein bedrijf, voor stichtingen en organisaties.
Er is totaal geen democratische mogelijkheid om het beleid van de centrale bank te beïnvloeden.Deze situatie is geen theorie, maar binnenkort een feit.
We zullen worden overgehaald met argumenten: Rente op ons spaargeld en beloftes over inflatie en bescherming van de Europese munt, en gelijkheid voor iedereen.
Al deze beloftes kunnen op termijn onmogelijk waargemaakt worden.Het is het zelfde als de belofte dat je je vrijheid, terug krijgt als je je laat vaccineren.
Als eenmaal het contante geld is verdwenen is de wurggreep totaal.Wat ik hier boven zeg, kan zo zijn en het kan niet zo zijn.
Je weet het immers nooit.
Maar ik wil het gezegd hebben.10 juli 2021 om 11:27 #811059Ben het helemaal met je eens maar denk ook dat wij de normale burgers/mensen een andere manier vinden om aan onze spullen te komen door ruilhandel/smokkel en dat geld geen waarde meer zal hebben en dus dat de euro plannen zichzelf zal dood maken omdat wij de mensen onze eigen regels gaan verzinnen om alles te ondermijnen.
Ja het word de komende tijd een dikke strijd maar wij de mensen zijn in de gigantische meerderheid en dat de euro parlementairen een dikke fout maken om ons te onderschatten.
Geloof me als het er op aan komt zullen de kleine groep rijken vervolgt worden tot in de dood, dat was 1000 jaar geleden al zo en dat zal over 1000 jaar nog net zo zijn, alleen de parlementairen denken dat ze voor God kunnen spelen en dat wij netjes zullen luisteren, dat word hun ondergang en zal simpel een herhaling van de geschiedenis worden.
Veel meer mensen krijgen het door dat de nep ziekte Covid puur en alleen gebruikt word om ons er onder te krijgen om de nieuwe Euro regels in het geniep door te voeren en dat durven ze gelijkheid te noemen.
Het is niks meer dan verraad op ons mensen en dat word steeds meer duidelijk alleen de nep media/politiek heeft nu nog het grootste woord maar zal langzaam sterven.Dus kop op en durft het tegen verhaal te vertellen en dat we nooit de slaven zullen worden die ze in gedachten hebben.
TICKLING BARN10 juli 2021 om 15:19 #811067Nog 1000 jaar. Jij bent positief Crullie. Ik denk dat mens in deze hoeveelheid of samenstelling het nog geen 200 jaar meer volhoud voordat er een echte pandemie plaatst vind. Iets wat echt dodelijk is en 80% of meer opruimd.
11 juli 2021 om 14:45 #811084Ik denk niet dat je de politiek kan overtuigen met de stelling dat het erg is dat er geen zwart geld meer zal zijn. Of is dat een typo soms?
3 juni 2022 om 23:06 #815620Ik zat vandaag te denken… Normaal hadden we in juni, al minstens 4 tourtje gehad en stond er voor juni, Aug en Sept al de volgende gepland…
Hebben jullie ook niet zoiets van?
3 juni 2022 om 23:08 #815621Tourtjes bedoel ik
3 juni 2022 om 23:17 #815622Lekker Jelle er staan voor 12 juni en 3 juli al tourtjes gepland en er zijn nog wat in de maak
Maar er moet meer getourd worden.SCA-SERVICES3 juni 2022 om 23:23 #815623Ja die van 12 juni pak ik misschien ook wel mee (maar moet eerst nog ff een brommertje voor de Harz in elkaar bakken, die kan ik dan mooi daar testen).
Voor de mensen die niet dagelijks op facebook zitten zoals ik…
Tourtje 12 juni is in de omgeving van ijmuiden/driehuis
En op 3 juli is de Tukkertour4 juni 2022 om 11:21 #815625Zoals je zegt Jelle, ik doe niet aan facebook, dus daar gaat alles langs mij heen. Gezien het hier een stuk rustiger is geworden met toertjes, rijdt ik er ook een stuk minder.
4 juni 2022 om 15:21 #815629Kan iemand niet ook standaard hier in het meetings topic, de tourtjes van Gilera Citta Lovers plaatsen?
Mooie plek om ook de foto’s en video’s te verzamelen van zo’n evenement?
8 februari 2023 om 12:58 #818594Ik zit op een schriftelijke cursus mediumschap en gisteravond kwam William Shakespeare door.

Hij had een gedicht geschreven en vroeg of ik het hier wilde plaatsen dus daar gaat tie:
Oh Vespa Ciao, scooter of the fair Thou art the envy of all who compare. Thy owner, so proud and full of grace, Rides thee with joy and a smiling face.
Their love for thee is like a summer’s day, That grows stronger with each passing way. Thou art their treasure, their heart’s delight, And they revel in thee both day and night.
Thou art a wonder, a joy to behold, With thy wheels a-whirring, so brave and bold. Thy owner, a king in his own right, Rides thee with all the grace of light.
So here’s to thee, oh Vespa Ciao, The pride of scooters, the pride of show. Thou art the gem that shines so bright, A symbol of love in the owner’s sight.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.