Vespa-Ciao.NL
:: Cch citta’s

Home Forums Perso’s Projecten Cch citta’s

6 berichten aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

cch
    Topic starter

Frankp :
      staat mooi die whitewalls:thumb alleen vind ik dat zadel helemaal niks. Verder erg nette brommers.

dankje wel.. en ja die zadel word nog bekleed met witte slange leer denk ik

En ik weet dat het een beetje raar staat die zadel moet nog even kijken welke beter zal staan straks een normale en een broodje achterop dan wel mooi bekleed of deze zadel, maar als je rijd dan rijdt dit zo lekker vooral dit rare type zit je zit meer naar achter en door de kick pedalen zit je meer naar voren met je voeten zit gewoon perfect maar ziet er wel indd wel anders uit:thumb

#RIDINGSOLO

Zadel is perfect

Citta-ciao
        Donateur

Mooie citta’s!

jodojodo
          Donateur

Adresje : http://www.de2wieler-hobbyist.nl om je velgen te laten doen

daver1
            Bijdrager

Zo hee dat ziet er goed uit, alles goed gelukt met het plakken van de stickers?
              Zou je ook een foto in m’n stickertopic willen plaatsen van bede citta’s?

cch
              Topic starter

Bedankt voor de positieve reacties, ga morgen eens bellen naar de 2wieler hobbyist bedankt voor het adres nog

Zal zo even bij jou posten daver1

6 berichten aan het bekijken - 31 tot 36 (van in totaal 36)
              • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.