- Dit onderwerp bevat 35 reacties, 12 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 10 jaren, 10 maanden geleden door cch.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
28 februari 2015 om 04:05 #496052
Wow dat zijn wel erg veel foto’s PRACHTIG!!!!
Wat heb jij een mooie collectie citta’s maar dat wist ik al een beetje 😉
Je ware pubertijd duurt je leven lang
Lightlord's Dizzy/Gypsi29 maart 2015 om 13:46 #496252lightlord :
Wow dat zijn wel erg veel foto’s PRACHTIG!!!!Wat heb jij een mooie collectie citta’s maar dat wist ik al een beetje 😉
dankje wel
29 maart 2015 om 13:57 #496253stukje vakwerk is hier aanwezig, ben sowieso al een sucker voor chroom werk maar dit is echt top!
beetje prutsen hier en daar
Link naar Mijn collectie / Projecten.29 maart 2015 om 14:00 #496254kleine update deonderdelen weer terug gekregen van de week van de polijst bedrijf
de frame word gezandstraald en gaat van de week voor het poedercoaten en kan die endlijk in elkaar
nog wat kleine foto’s

nu alleen nog afwachten tot dat de stickers klaar zijn die worden nog gemaakt
en poedercoaten ohja en ik moet nog de zadel laten bekleden
ern komt een banane zadel op maar weet nogniet welk soot leer zat te denken wat je ook wel eens op die vespa’sziet krokodille leer iemand suggesties..?ik wil eigenlijk een originele vario erop doen wat jeook wel op de italiaanse modellen ziet,
maar weet iemand wat voor vertanding en hoeveel mm schijven er standaard op die citta’s zit ..?er komt een kicktsartblok op ongeveil
polini 50cc 12/12 of 13/13 leo sp zou ron de 50 willen rijden iemand een idee wat ik nodig heb welke schijven rollen druk veer vertanding etc..?29 maart 2015 om 14:02 #496255bram0vitz :
stukje vakwerk is hier aanwezig, ben sowieso al een sucker voor chroom werk maar dit is echt top!
dankje welman, ik ben er ook helemaal gek op geworden als deze klaar is wil ik echt zo veel mogenlijk chroom erop hebben kleine details etc..
29 maart 2015 om 14:30 #496256Mooi werk weer! Bijzondere Citta’s heb je.
De Citta met de spaakvelgen vind ik gaaf, hij is in grote lijnen exact zoals ik mijn eigen oldtimer Citta heb voorgesteld. Je hebt zelfs de kleine Gilera logo’tjes waar ik er stickers voor heb.
Dus de originaliteit van mijn idee is nu weg, maar nu weet ik in ieder geval hoe het er min of meer uit komt te zien haha. tegen die tijd moeten we ze maar eens naast elkaar zetten

Het polijstwerk ziet er ook strak uit, word vast weer een mooi resultaat! Ga zo door 🙂
29 maart 2015 om 15:45 #496257Wilk1985 :
Mooi werk weer! Bijzondere Citta’s heb je.De Citta met de spaakvelgen vind ik gaaf, hij is in grote lijnen exact zoals ik mijn eigen oldtimer Citta heb voorgesteld. Je hebt zelfs de kleine Gilera logo’tjes waar ik er stickers voor heb.
Dus de originaliteit van mijn idee is nu weg, maar nu weet ik in ieder geval hoe het er min of meer uit komt te zien haha. tegen die tijd moeten we ze maar eens naast elkaar zetten

Het polijstwerk ziet er ook strak uit, word vast weer een mooi resultaat! Ga zo door 🙂
Ja Dank je wel voor je reactie ik hoop ook dat het ee n hele mooie oldtimer wordt die je niet snel ziet
Het enige wat echt lastig te vinden is de originele citta vario deksel als is die heb is die echt helemaal compleet
Ben je aan die van jou al begonnen ook of op niet.?
29 maart 2015 om 19:39 #495930Nee de mijne staat op de planning voor 2016 🙂 Dit jaar eerst de Si afbouwen.
Nogmaals mijn complimenten!
15 mei 2015 om 22:50 #496595het is alweer een tijdje geleden maar ik kon eindelijk weer verder met mijn oldscool citta project
hier alvast wat foto’s

met dank aan daver hier van het forum heb ikeen hele mooie stickerset kunnen regelen
wat er nog gedaan moet worden is
:zadel laten bekleden (witte slange leer)
:chrome tankdop ergens zien te vinden nog
originele citta vario kap scoren
:chrome panter ornament voor op het voor spatbord
:stuur gewichten bevestigen (wilt nog niet helemaal goed vast)
:chrome spiegel bevestigen
:gele koplamp ergens zien te kopen nog
dan is die zo een beetje wel af denk ik
ohja en ik zit met een groot probleem nog ik heb een tijdje geleden via marktplaats nieuwe spaak velgen gekocht heb hier mee gewacht met bouwen tot nu dus en wat blijkt er zit een beste slag in het achter velg
weet iemand waar je dit kan laten richten..?
heb nog een setje liggen die helemaal uit elkaar is gehaald die moet helemaal opnieuw gedaan worden iemand een adresje misschien hier voor…?15 mei 2015 om 23:03 #496596Ziet er zeeeer strak uit allemaal.
Die whitewalls zijn vet daar heb ik ook eens over nagedacht om te doen 😉
Maak eens foto’s buiten dan zien ze er nog beter uit 8)Je ware pubertijd duurt je leven lang
Lightlord's Dizzy/Gypsi15 mei 2015 om 23:09 #496597lightlord :
Ziet er zeeeer strak uit allemaal.
Die whitewalls zijn vet daar heb ik ook eens over nagedacht om te doen 😉
Maak eens foto’s buiten dan zien ze er nog beter uit 8)dank je wel voor je compliment ik ga eerdaags wel even mee naar buiten zodra ik de achter koppeling klaar heb die moet erop en dan kan er buiten getest worden dan zal ik er eens goede foto’s van buiten maken
16 mei 2015 om 18:30 #496604hier nog even wat foto’s van hoe het is geworden en met wat meer licht

16 mei 2015 om 18:42 #496605Strak hoor!!
16 mei 2015 om 19:17 #496606staat mooi die whitewalls
alleen vind ik dat zadel helemaal niks. Verder erg nette brommers.16 mei 2015 om 19:21 #496607criminalmindz :
Strak hoor!!bedankt

-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.