Home › Forums › Algemeen › Oude topics › carter uitelkaar halen?
- Dit onderwerp bevat 7 reacties, 5 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 19 jaren, 8 maanden geleden door black ciao.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
4 augustus 2006 om 13:28 #123676
hey
ik wil nieuwe pakkinge erin zette, maar ik krijg mijn carter niet uitelkaar:? ik verwarm hem wel, maar dan krijg ik hem voor geen mogelijkheid van elkaar, kan iemand mee helpen, of een tip geve
?4 augustus 2006 om 13:44 #135334kleine carter goed goed goed warm stoken. en wat ik dan deed met een rubere hamer gewoon zachtjes tikken op de krukas. dan komt ie omhoog.
mensen zullen t miss wel afkeuren hier maar als je het met beleid doet lukt t best.
stop er dan meteen nieuwe lagertjes om.. tis nooit verkeerd een stel verse lager in je blok te hebbe en het is vanaf dat punt niet zo’n grote moeite en je rijd weer als nieuw!
succes
Mike4 augustus 2006 om 13:49 #135335mijn manier is gewoon de krukas met het vlakke gedeelte vast zetten in een goeie bankschroef en dan met beleid op de grote carter tikken met hamer…
dan valt het hele zooitje zo uit elkaar, werkt altijd en ik heb er nog nooit iets mee gemolt!4 augustus 2006 om 14:05 #135336kan ook maar ik zou tog ff warm make.. want zo te hore ziet die van hem égt vast..
Mike4 augustus 2006 om 14:33 #135337hey bedankt voor de tips, maar voor de alleen de pakking erin te zette, had ik maar een heel klien spleetje nodig hij zit er nu in, ik ga zometeen nieuwe zuigerveren erin zette, en dan kijke of ie eindelijk start…
gr richard4 augustus 2006 om 16:53 #135338Ik draai gewoon alle moertjes bij het kleine carter los,draai 3 moertjes op me krukas zodat ik de krukasdraad niet kapot sla en sla 3x en het kleine carter ligt eraf.
4 augustus 2006 om 19:03 #135339hoi!
wou even reageren op alleen nieuwe pakking..
zou je persoonlijk aan willen raden alles even in een keer te vervangen?
wie weet zijn de lagers over een week op, moet je hem weer openmaken, en ik je pakking ook niet meer bruikbaar!er staat overigens een mooie how-to van tonni op het forum van faq over het reviseren van je blokje!
mocht er iets niet lukken, of vervangen je slechts enkele dingen en lukt dat niet, laat het gerust weten!
4 augustus 2006 om 23:18 #135344Ties :
hoi!wou even reageren op alleen nieuwe pakking..
zou je persoonlijk aan willen raden alles even in een keer te vervangen?
wie weet zijn de lagers over een week op, moet je hem weer openmaken, en ik je pakking ook niet meer bruikbaar!er staat overigens een mooie how-to van tonni op het forum van faq over het reviseren van je blokje!
mocht er iets niet lukken, of vervangen je slechts enkele dingen en lukt dat niet, laat het gerust weten!
Ja heb je zeker gelijk in, maar iik had geen compressie, dus wou ik even nieuwe pakkinge probere, als ie het dalik doet, gaan die vespa de deur uit.
Maar wel goeie tip;) -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.