:: carter tunen voor polini 43 mm kit
-
malibuTopic starter
Hallo Mensen,
Ik heb nu mijn 50 cc bravo project afgewerkt :lol, dus binnenkort ga ik een nieuw projectje beginnen.
Ik heb een elektrisch ontstoken bromblokje met kickstart van een oude superbravo staan zonder cilinder, maar deze heeft wel een zeer goede ontsteking.
Ik zou graag de inlaat uitveilen op 13 mm, een Alfaera krukas monteren en een Polini 43 mm kit monteren.
Verder wil ik nieuwe Malossi kopelingsegmenten erop monteren.
Moet ik de inlaat uitboren met een kolomboormachine of kan ik ook een gewone boormachine gebruiken?
Past de Alfaera krukas op een kickstart blok?
Hoeveel zou mijn brommer lopen met deze aanpassingen ?
Alvast bedankt mensen,
grtz Malibu
TombaBijdrager
je kan ook gewoon een accu boormachine gebruiken doe ik ook maar moet je niet ruig te werk gaan maar accu boor wil net zo goed als kolomboormachine
RiPeBijdrager
Er past wel een alfaerre kruk in je kickstartblok, maar dan moet je de rechterkant dicht maken, en dan heb je geen kickstart. Beter neem je een gewone kick-as.
malibuTopic starter
Waar kan ik een kickstart-krukas kopen want ik zie deze nergens op internet te koop staan ?
Dit eens doorlezen ?
http://www.vespa-ciao.nl/forums.php?m=posts&q=13206
Btw je hebt het zelf over een ” Ik heb een elektrisch ontstoken bromblokje met kickstart van een oude superbravo staan zonder cilinder” lijkt me dat daar een kickstart krukas in zit.
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.