Vespa-Ciao.NL
:: Carter en krukas problemen

Home Forums Techniek Problemen oplossen Carter en krukas problemen

2 berichten aan het bekijken - 61 tot 62 (van in totaal 62)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Johnvespaciao
    Bijdrager

Weet niet of het hier mag ma weet niet hoe ik het amders.moet doen

Mij vraag is kan ik.die kleine carter helft wisselen ?

Edit AA-T:
      3 berichten samengevoegd tot 1 bericht. Tevens stelde je dezelfde vraag in een ander topic, deze heb ik verwijderd. 1 topic is voldoende om de vraag onder de aandacht te brengen.

AA-T
      Sleutelbeheerder

Het mooiste is om hier voortaan gewoon een nieuw topic voor de te openen. Bijvoorbeeld in Techniek > Motorisch. Bovenaan elk forumdeel staat een knop ‘Nieuw onderwerp’. Je kan daar ook naar beneden scrollen waar het formulier voor een nieuw onderwerp staat.

Om je vraag te beantwoorden. Ja dat kan, de carterdelen passen gewoon op elkaar. Maar…

Ik wou laatst een mix-carter voorzien van het kleine carterdeel van een kick. Maar op de plek van de voetpakking zat bijna een mm hoogteverschil en dat gaat niet werken (tenzij je het weer gaat afvlakken).

en..

Een mix krukas is breder, om het normale-kleine-carterdeel op een mix-carter te krijgen zal je de krukas moeten aanpassen. Als je het mix-kleine-carterdeel op een ander carter wil krijgen met een normale krukas kan je geen keerring gebruiken en zal je blok niet afsluiten.

Vraag is, waarom zou je dit willen?

2 berichten aan het bekijken - 61 tot 62 (van in totaal 62)
      • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.