Home › Forums › Meetings & evenementen › Overige meetings & evenementen › Carnavalsmeeting Thorn 2011 (13 Maart)
- Dit onderwerp bevat 200 reacties, 50 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 14 jaren, 1 maand geleden door VespaAvanti.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
12 maart 2011 om 21:03 #521520
FonS :
Welke kleur heb je nodig? Ik kan wel even kijken wat ik nog heb liggen.bij mij ontbreken ze ook nog (zwart)dus als je dat kan regelen dan zou heel fijn zijn
12 maart 2011 om 22:54 #521521hansieb heb jij nog een brede kentekenplaat voor me?
fons heb jij nog maybe een wit settje stickers voor me morgen?m.v.g. Thom-Ciao
13 maart 2011 om 01:02 #514256ik ga het helaas niet redden
mij is de vertanding kapot gegaan met de klokdeksel
dus ik red het niet
en was zo slim om me rezerve naaf op het werk te laten liggen vandaag
helaas had er graag bij geweest13 maart 2011 om 07:49 #521522oh, hoe was je anders gekomen? toch niet met die schreur brommer he?
De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
Link naar Mijn collectie / Projecten.13 maart 2011 om 12:12 #521524Ik ga het helaas niet redden om te komen vanmiddag.. problemo di brommori piaggio ciao bella..
Dus helaas de volgende keer weer..13 maart 2011 om 12:46 #521525Thom-Ciao :
hansieb heb jij nog een brede kentekenplaat voor me?
fons heb jij nog maybe een wit settje stickers voor me morgen?m.v.g. Thom-Ciao
Ik geef ze wel aan fons, zodat er ook een paar in het zuiden van het land liggen.
13 maart 2011 om 15:52 #521526zoo net tuis was een geslaagd dagje vooral de toer erheen en terug weg lekker vlammen
13 maart 2011 om 15:56 #521527Dat geloof ik graag deze afgelopen dagen voelen al echt voorjaars aan

Ben benieuwd naar de pics en filmpjes
13 maart 2011 om 15:59 #521528edjuh heeft genoeg beeld materiaal gemaakt ben zeer benieuwd:D
13 maart 2011 om 16:32 #521529Het was weer leuk en gezellig, mooie opkomst ook!
Wel een lelijke valpartij van Piet30 (toch?), die daarbij zelfs zijn vinger brak.Ik heb niet veel foto’s gemaakt, maar dat vult Edjuh vast nog wel aan :lol
Mensen en brommers;

Vespa Transport pimp mobieltje;

Ineens was iedereen aan het racen;

Piet30 direct na de val;

Packje Power;

VespaAvanti’s hoogst belachelijke, maar vermakelijke fietstassen;

Toen Ritze en Lindsey naar huis wilden gaan, bleek haar Ciao niet meer te vonken.
Niet binnen een paar minuten te repareren, dus dan maar samen met de Pack via de Vespa Service naar huis;

13 maart 2011 om 16:43 #521530ziet er gezellig uit, jammer dat ik er niet bij was.
spijtig van de val van piet..13 maart 2011 om 16:48 #521532Net terug,
was wel lachen daarzo, wat bij gepraat enzoo.het heen en terug toeren was ook mooi!
zo zie je maar weer, dat vergil een goede prater( ughum ughum, typer bedoel ik) is.
maar, wie had der nog meer last van die gekke vent met zijn hond! die schreeeuwde en ging te keer als een dolle! haha.
was mooi dagje.
13 maart 2011 om 17:31 #521534dieseltank :
zo zie je maar weer, dat vergil een goede prater( ughum ughum, typer bedoel ik) is.ik denk dat jij het hem niet na doet! jij zou nog niet eens het blok tussen het frame krijgen.:? en de witte van virgil liep trouwens wel goed
en een zeer geslaagde meeting. jammmer dat ik mijn si niet mee kon nemen..13 maart 2011 om 17:32 #521535Ik denk dat Sander daar inderdaad een goed punt heeft, alles wat Virgil maakt loopt ook, alleen heeft het soms een tijdje nodig, de witte heb ik zelf een rondje op gemaakt, echt een monster,jammer dat hij opeens uitviel en er rare geluiden uitkwamen. Virgil kennende is dit weer zo opgelost.
13 maart 2011 om 18:04 #521536dieseltank :
Net terug,
was wel lachen daarzo, wat bij gepraat enzoo.het heen en terug toeren was ook mooi!
zo zie je maar weer, dat vergil een goede prater( ughum ughum, typer bedoel ik) is.
maar, wie had der nog meer last van die gekke vent met zijn hond! die schreeeuwde en ging te keer als een dolle! haha.
was mooi dagje.
Oh je was er ook bij? Met kort haar? Zo zie je maar weer, je moet iedereen een hand geven anders weet je nog niks.
Foto’s komen vanavond rond 22:00 want ik ben nog in de onderbuik van het land.
Het was zeker een mooie opkomst, o.a dankzij de duitsers die zeker 10 man sterk waren en erg mooie brommers hadden meegebracht. Piet30 ging helaas lelijk op zn bakkes en liep vervolgens met een gebroken pink rond(en ging later weer rijden 😛 ).
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.