Vespa-Ciao.NL
:: Carnavalsmeeting Thorn 2011 (13 Maart)

Home Forums Meetings & evenementen Overige meetings & evenementen Carnavalsmeeting Thorn 2011 (13 Maart)

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 201)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

VespaAvanti
    Donateur

Wie rijd er met jou verder nog mee dan Ricardo?
      Kan je mij je 06 trouwens ff PMen?
      Wel zo makkelijk namelijk;)

mikerosauer
      Bijdrager

stephan das was volgens mij b.beans ? je burm al klaar of wordt het sleutel weekend ?

RicardoWilms
        Bijdrager

VespaAvanti :
          Wie rijd er met jou verder nog mee dan Ricardo?
          Kan je mij je 06 trouwens ff PMen?
          Wel zo makkelijk namelijk;)

06nr heb ik je gestuurd.
          Met mij rijd er verder niemand meer mee, ik kom gewoon vanuit hier naar de mac.

VespaAvanti
          Donateur

Oke, komt goed:thumb

Mike: Voor mij word het nog volle bak aan de slag!
            Eerste prioriteit nummer 1, de auto!
            De startmotor heeft het namelijk ineens begeven (eerste probleem na inmiddels 3900 km, mij hoor je niet klagen met een auto van 500 euro), en aangezien ik echt niet zonder hem kan, en ik zondag en maandag weer 300 + km’s in de planning heb staan MOET dat ding gefixt worden.
            Als ik dan nog tijd heb voor de Ciao ga ik daar mee aan de slag, mocht dat niet lukken dan trek ik gewoon de SuperBravo uit de schuur, loopt ook lekker;)

mikerosauer
            Bijdrager

ik heb ook nog geen tijd gehad 🙁 dat wordt heel krap voor mij vrees ik

hopelijk zaterdag anders zondag pas … zou eerst morge doen,maar er kwam iets tussen

tvmierlo
              Donateur

ik ga waarschijnlijk ook wel zaterdag, maar half 1 haal ik denk ik niet, moet eerst wedstrijd schieten, dus ga denk ik alleen heen. Terug rijd ik denk ik wel met de weerter groep mee. Ik ga ook alleen bij mooi weer en dan waarschijnlijk op de superbravo al rijdt die ENORM sloom(43 ofzo), zelfs met leovince sp….. Schijt originele vario ook:P.

mikerosauer
                Bijdrager

tvmierlo :
                  ik ga waarschijnlijk ook wel zaterdag, maar half 1 haal ik denk ik niet, moet eerst wedstrijd schieten, dus ga denk ik alleen heen. Terug rijd ik denk ik wel met de weerter groep mee. Ik ga ook alleen bij mooi weer en dan waarschijnlijk op de superbravo al rijdt die ENORM sloom(43 ofzo), zelfs met leovince sp….. Schijt originele vario ook:P.

let op het is zondag

tvmierlo
                  Donateur

Klopt ja, mijn fout… Ik moet zondag ook op wedstrijd, was denk ik even aan het dromen:P.

edit: typ ik het weer fout:P

RicardoWilms
                    Bijdrager

Hoe zit het met de brandstof?
                      Zijn er onderweg/in de buurt van Thorn nog tankstations die ook mix hebben?
                      Weet dat er in ittervoort een ligt.. maar of die ook mix heeft??

mikerosauer
                      Bijdrager

zorg er voor dat je olie mee neemt een mengbeker evt ook nog een jerrycan

sander…
                        Bijdrager

RicardoWilms :
                          Hoe zit het met de brandstof?
                          Zijn er onderweg/in de buurt van Thorn nog tankstations die ook mix hebben?
                          Weet dat er in ittervoort een ligt.. maar of die ook mix heeft??

Ittervoort heeft geen mix in de aanbieding.(daar ga ik namelijk altijd tanken). Volgens mij geen enkele als je van weert afkomt naar mijn weten. gr’s

RicardoWilms
                          Bijdrager

oke bedankt, dan word het dus de jerrycan:P

Anoniem

Hoop dat het een lekker zonnig dagje wordt:thumb
                              ik ben als alles goed loopt aanwezig met frank en flippo (Team Creco:lol:lol)

We komen wel ietsjes later ivm studio-opnames zondagochtend.
                              denk dat we tegen 3 uur wel daar zijn mits het goed weer is;)

mikerosauer
                              Bijdrager

gvd evo er net weer onder uit kunne hale spie verrot 🙁 dat haal ik hopelijk nog….

OrangeCiao
                                Donateur

das minder mike :(wat word het weer zondag trouwens:con

15 berichten aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 201)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.