Vespa-Ciao.NL
:: Carnavalsmeeting Thorn 2011 (13 Maart)

Home Forums Meetings & evenementen Overige meetings & evenementen Carnavalsmeeting Thorn 2011 (13 Maart)

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 201)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Strikert
    Bijdrager

Als k vervoer heb ben ik aanwezig 😀

VespaAvanti
      Donateur

Nice Rico, helemaal vanuit Almere!=)

Ben Citta
        Donateur

FonS :

RicardoWilms :
          Wat kost dat dan, om dat binnen 2 à 3 dagen te krijgen?

Google !! In jouw gemeente (Weert) :

Kosten

* rijbewijs: € 47,15
          * extra leges bij vermissing van het oude rijbewijs: € 23,50
          * extra leges spoedaanvraag € 33,50
          * kosten Eigen verklaring € 23,65

Dus 33,50 euro extra.

Ontopic: waarschijnlijk komt een collega van mij met me mee, en ik zal Rciao ook vragen (nieuwe eigenaar van m’n Vespa Si 323).

komt dat er allemaal bij moet je dat nog allemaal betalen als je hem wilt aanvragen ?

dartfreak
          Bijdrager

ben citta

het is alleen 47,15 voor het rijbewijs en als je spoed wilt nog een 33,50
            dus als je met spoed doet aan vragen dan kost het je 80,65
            maar dat is in de gemeente weert in elke gemeente zijn de kosten anders omdat ze een eigen prijs mogen maken

floor-ciao
            Bijdrager

Ik moet me verplicht afmelden van Virgil zij die op msn,wegens een menings verschil slaat op niks vind ik ook,maar Nu kom ik dus ook niet meer,maar ik dacht als daar iedereen welkom was behalven ik dus, ik hoop dat jullie er een mooie dag van maken, en Virgil om dat je hier toch zo populair bent op het forum kan je misschien ook vragen als ze mijn account wissen dan ben je ook van me af op het forum. Gr Floor-ciao, Oja en Virgil als je me toch hebt weg gejaagt dan moet je ook de balle hebben om me van de lijst te schrappen en te regelen dat mijn account wordt gewist. Gr

FonS
              Bijdrager

floor-ciao :
                Ik moet me verplicht afmelden van Virgil zij die op msn,wegens een menings verschil slaat op niks vind ik ook,maar Nu kom ik dus ook niet meer,maar ik dacht als daar iedereen welkom was behalven ik dus, ik hoop dat jullie er een mooie dag van maken, en Virgil om dat je hier toch zo populair bent op het forum kan je misschien ook vragen als ze mijn account wissen dan ben je ook van me af op het forum. Gr Floor-ciao, Oja en Virgil als je me toch hebt weg gejaagt dan moet je ook de balle hebben om me van de lijst te schrappen en te regelen dat mijn account wordt gewist. Gr

😕

De plek waar de meeting gehouden wordt is openbaar terrein, wie komen wilt kan natuurlijk gewoon komen! Ruzie met de organisator of niet.
                (mijn mening, verder bemoei ik me er niet mee)

Anoniem

Beetje kinderachtig… Waarom zou je elkaars plezier vergallen terwijl je het ook gewoon gezellig kunt hebben…

virgil
                  Topic starter

Heey,

@ Floor-ciao: luister he ik heb het je al verteld maar je moet maar weten wat je doet, nu heb je je fijne zin
                    Maak me maar lekker zwart he jong maar komt goed!

Verder is hier het laatste woord niet over gesproken want meneer vraagt mij op msn of ik onderdelen van hem wil kopen
                    en dit al 10 x achter mekaar waarop ik antwoordt nee dankje.
                    Dan zegt hij in eens tege me dat hij nog een simo zij inlaat heeft liggen en een 90 avionic toen zij ik
                    dat ik daar wel interressen in had. Hier antwoordt hij mij op dat ik een grote mond heb en me maar stil moet
                    houden en dit en dat. Luister he als je ruizie zoekt dan moet je dat zelf weten maar kom niet bij mij want
                    ik heb er geen zin in!

Ik hoop hiermee even duidelijk te maken dat ik hier niets mee te maken heb en hij maar agressief wordt als je geen
                    onderdelen van meneer koopt. Belachelijk:?

Verder is natuurlijk iedereen van harte welkom maar blijf aub thuis als je ruzie zoekt want het is namelijk
                    puur voor de gezelligheid he Floor!

b.baens
                    Bijdrager

helemaal met virgil eens, hij heeft me ook al eens via shaker rommel verkocht en was daarna niet meer thuis, zoals altijd.
                      Maar nu weer onntopic:D

Martino
                      Moderator

Vanaf nu geen onzin over persoonlijke ruzies meer in dit topic. Dit kunnen jullie ook achter de schermen wel voortzetten of afronden. Persoonlijke zaken los je niet hier publiekelijk op! Wij vinden dit ook helemaal niet interessant.

Er wordt hier ook geen account verwijderd zonder geldige reden, maar elke ander OT post zal door de admins nauwkeurig in de gaten worden gehouden met mogelijk sancties.

virgil
                        Topic starter

Ik ga hem ook op het citta forum zetten misschien nog wat meer volk dat er op af komt.

gr

virgil
                          Topic starter

upje,

Ik hoop toch echt op nog een wat betere opkomst.

Als ik naar vorig jaar kijk was het toch veel drukker?

Gr

luukelbo
                            Bijdrager

ik ben erbij.

mikerosauer
                              Bijdrager

eerste afmelding kan er niet bij zijn

MofaFreak87
                                Bijdrager

wuhuu lets hope for nice weather !

attention ! the germans are comming and will conquer your meeting xD

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 201)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.