:: Carnavalsmeeting Thorn 2010 (21 Februari)
-
Ben misschien toch aanwezig met m’n Ciao:D

Anoniem
wordt een drukke boel zo te horen!
verheug me dr op
SjoerdCiao :
Ben misschien toch aanwezig met m’n Ciao:D
je zorgt ma dat je um dan af hept haha:P
k zorg ook wel dat mijn citta af is:D
Als je maar zorgt dat je OP TIJD bent VoNcKjE!:pest
Vorige keer ben je schijnbaar nog langs gekomen toen het eigenlijk al voorbij was:con:D
hij heeft altijd last van TELAAT komen:P

.-{2F4OV}-.
Whaha:lol Komen wel veel mensen als ik het zo zie… khoop egt da mn ciao dan af is;)
Werk maar door Sil:P, al mag ik er niets van zeggen, die van mij moet ook nog helemaal in elkaar:con
Ik hoorde ook zeggen dat het slecht weer zou worden, maarja, dat zijn vooruitzichten
ik ben er waarschijnlijk wel weer. Iemand die het leuk vind om samen met mij te rijden??? Ik ga op de ciao en rij in een vrij langzaam tempo, 50km/u ofzo. Navigatie heb ik ook bij, dus verdwalen zit er in ieder geval niet in.
EdjuhBijdrager
Misschien dat ik wel meerijd want ik kom vanaf oirschot(als ik met de brommer ga).
bijna 60 bezoekers van de meeting!
Tim/Edo: Kunnen jullie je vervolgens mooi bij ons voegen;)
Rijden we gezamelijk naar Thorn vanuit Hier (Nederweert)
zal er samen met ciao horst zijn
kom wel met mn aerox zit wel een soundboard is btw.
thom zorg dan eens dat je zelf ook kunt komen door je speedengine eens in een te zetten 😀
ik kom met of 80 polini elek speedengine of 70 dr evo lc kit cp speedengine of 70 malossi bewerkt blok eventueel mag je er 1 van lenen als je je eigen blok dan nog steeds niet afhebt, maar in 20 dagen moet dat toch wel lukken he 😉
Ik moet me helaas afmelden voor de meeting. Thom, zou je mij uit het lijstje kunnen halen?
Ah:(, waarom kom je niet Arvid?
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.