Vespa-Ciao.NL
:: Carnavalsmeeting Thorn 2010 (21 Februari)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Carnavalsmeeting Thorn 2010 (21 Februari)

15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 326)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Edjuh
    Bijdrager

Ik denk dat ik wel kan komen, het wordt waarschijnlijk weer een zondag toch?

lewishamilton
      Bijdrager

Hee ik wil waarschijnlijk wel komen
        alleen een vriend van me wilde ook wel mee

hij heeft een gillera runner

zou die ook mee mogen?
        mvg

leon ciao
        Bijdrager

natuurlijk alle brommers zijn welkom, maar we proberen zoveel mogelijk vespa’s he 😀
          ik denk dat ik de ciao met racestuur meeneem met 70 malossi eurocilindro lc en vario 🙂

Bartjee
          Donateur

De lijst met personen die willen komen lijkt wel veelbelovend, ben benieuwd aangezien de andere jaren de opkomst toch een beetje tegenviel.. Zou leuk zijn als het dit jaar een stuk drukker wordt met wat meer speciale brommertjes:)

@ Arvid, ik probeer wel gewoon onze auto te regelen aangezien ik niet zo’n zin heb om die ciao helemaal uit elkaar te halen:P

leon ciao
            Bijdrager

het topic staat pas 2 dagen erop ik denk dat 50 brommers wel moet lukken! 8)

johny
              Bijdrager

denk dat ik ook aanwezig ben schrijf me er maar bij 😉

Tom ciao

Ik hoop dit keer ook dat iedereen komt die het ook aangeeft dat ze komen.
                  Misschien is het andere jaren een beetje mis gelopen, omdat er geen tijd was. Tenminste dat denk ik.
                  Want toen was het van, ja ik zal er rond 12/1 uur wel zijn. En sommigen kwamen om 3/4 uur pas, terwijl andere dan juist weer vertrokken.

Maar ik en Swiddy zullen met de brommer komen, en waarschijnlijk komt DörperCIAO ook mee, achterop ofzo. :thumb

ritze
                  Bijdrager

misschien dat ik ook kom, ligt eraan wat voor een dag het word, tenzij uiteraard als er vakantie is dan boeit het nie zoveel:D
                    dus als jullie definitieve datum hebben, dan kan ik pas mn naam eropzetten.

en het weer natuurlijk;)

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
                    Link naar Mijn collectie / Projecten.

dwaynator
                    Bijdrager

maybe kom ik ook als ik het haal 🙂

jordy
                      Bijdrager

Tom ciao :
                        Ik hoop dit keer ook dat iedereen komt die het ook aangeeft dat ze komen.
                        Misschien is het andere jaren een beetje mis gelopen, omdat er geen tijd was. Tenminste dat denk ik.
                        Want toen was het van, ja ik zal er rond 12/1 uur wel zijn. En sommigen kwamen om 3/4 uur pas, terwijl andere dan juist weer vertrokken.

Maar ik en Swiddy zullen met de brommer komen, en waarschijnlijk komt DörperCIAO ook mee, achterop ofzo. :thumb

bij mijn weten is toch iedereen vrij om te komen en gaan waneer ze willen;)
                        lijkt me belachenlijk om en een tijdslimiet te stellen waneer iemand daar moet zijn en hoelang:!

Tom ciao

jordy :
                          bij mijn weten is toch iedereen vrij om te komen en gaan waneer ze willen;)
                          lijkt me belachenlijk om en een tijdslimiet te stellen waneer iemand daar moet zijn en hoelang:!

Nee zo bedoel ik dat niet hoor.
                          Maar ik bedoel dat ik hóop dat iedereen komt, die het aangeeft te komen.
                          En met tijd bedoel ik dat je misschien beter kunt zeggen, het begint om 1 uur of zo. Moeten we even kijken wat iedereen zegt en wil. Zo heb je misschien meer dat iedereen er ongeveer op het zelfde tijdstip is.

Ik bedoel het niet met verplichtingen, natuurlijk is iedereen vrij! 😉

Citt07
                          Bijdrager

Zou wel willen komen, is toch maar 20km hiervandaan ofzo.. ‘Helaas’ ben ik dan op wintersport!

n!ck*s

wat is de datum? of kijk ik er overheen??

ik wil dan ook wel effe langskomen, maar heb wel geen vespa meer:o

Thom-Ciao
                              Topic starter

Beste leden, Ik zat te denken aan zondag 21 Februari om 13.00 uur dat de meeting van start gaat.
                                Mee eens?

keltow
                                Bijdrager

eens;)

43mm cilinder = 4.3×((0.25×π)×4.3^(2)) = 62,45cc
                                15 berichten aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 326)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.