Vespa-Ciao.NL
:: Carnavalsmeeting Thorn 2010 (21 Februari)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Carnavalsmeeting Thorn 2010 (21 Februari)

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 326)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

G-no
    Donateur

Ik kan niet, ben er achter gekomen dat ik maandag ook nog een presentatie heb:(

SpeedDemon
      Bijdrager

Ik heb het weer zover, ik heb ff hulp nodig als ik morgen wil kunnen komen. Mijn Vario drukveer is ontrolt. Foto’s staan in mijn perso, hierzo.

Iemand ervaring/tips?

en G-No wat is dat nou? Kom toch ff met de PK langs als “break”…

.-{2F4OV}-.

De simociao loopt ook dus ben morgen ook aanwezig! Tenzij het weer zeer slecht is;)

Heb er egt zin in! Lekker blazen op de vlakte:thumb

RiPe
          Bijdrager

Vet 😀
            Ik hoop echt dat het weer een beetje meezit 🙂

Edjuh
            Bijdrager

Zeker goed om dat geluidje weer eens te horen=)

Ik was vandaag bezig met de mini omdat ik misschien met de auto zou komen en de mini leuker vind om te laten zien, maar het schiet nog niet echt op dus misschien kom ik gewoon op de slome bravo(waar ik vanavond nog even een nieuw bandje op ga leggen).

SpeedDemon
              Bijdrager

Vet Sil en waar horen jullie dat geluid?

Kids met mama naar opa & oma en ik ben nou als een gek een;
                -43mm DR evo
                -Malossi kop
                -bewerkte carters 13mm
                -bewerkte malossikop
                -13/13 carburateur
                -custom Malossi filter
                -poulie 70
                -en een Proma circuit
                compleet met brug in elkaar aan het knallen.

Dat is niet het ergste maar de fles van mijn kachel is leeg. Leuk is anders.

Edjuh
                Bijdrager

Ik ken het geluid en zie er naar uit om het weer te horen;)

FonS
                  Bijdrager

Iemand die nog een tankbagagedrager wilt hebben, of vorkrubbers voor Citta/Si (zwart, wit, rood) ?
                    Dan neem ik er een paar mee 😉

SpeedDemon
                    Bijdrager

Oke, dacht dat er ergens een filmpje stond van de wederopstanding… moet je niet gaan zoeken op youtube beetje raar.

Bartjee
                      Donateur

Waarschijnlijk kom ik morgen niet meer.. Heb niet zo’n zin om alleen te komen (Arvid gaat niet mee) en vind het zo dom om alwéér met een niet rijdende ‘racer’ te komen.

SpeedDemon
                        Bijdrager

Heb je iets rijdends? Ik rij morgenvroeg naar VespaAvanti Dan kun je vanaf Someren met ons meerijden. Of TVMierlo.

.-{2F4OV}-.

@Bartjee: Jammer dat ie nog niet loopt en dat je niet langskomt. Altijd gezellig om ff te kletse:thumb

@Edjuh: Gloof me Edo! Dit geluid heb je nog nooit uit n simoblok horen komen! Met zo’n lichte rollen, Heuvel koppeling en de cilinder XSH Race getuned=)

Maar t geluidje is idd errug vet… en verslavend8)

Bartjee
                            Donateur

Ja of jullie moeten het niet erg vinden dat er weer zo’n stille brommer staat haha. Misschien dat ik kom, kan hem natuurlijk altijd proberen te starten en anders is t jammer:P

.-{2F4OV}-.

Die moped van jou is al mooi om naar te kijken, daar hoeft hij niet eens voor te starten. En als mn brommer morgen loopt zoals vandaag, zul je dat egt bruut vinden om te zien=)

tvmierlo
                                Donateur

Bartjee :
                                  Ja of jullie moeten het niet erg vinden dat er weer zo’n stille brommer staat haha. Misschien dat ik kom, kan hem natuurlijk altijd proberen te starten en anders is t jammer:P

we moeten toch ook een brommer hebben die we kunnen afzeiken? 😕
                                  Anders wordt er dadelijk nog over mijn brommer geklaagd =)

Nee, nu serieus:
                                  In mijn ogen ga je naar een meeting voor je eigen plezier. Als je het leukt vind om te gaan, met of zonder brommer, dan ga je toch?

Natuurlijk zou het leuker zijn om rijdende brommers te zien, maar als ze nog niet lopen maakt het toch niets uit.

15 berichten aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 326)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.