Vespa-Ciao.NL
:: Carnavalsmeeting Thorn 2010 (21 Februari)

Home Forums Meetings & evenementen Vespa-Ciao.nl Carnavalsmeeting Thorn 2010 (21 Februari)

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 326)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

leon ciao
    Bijdrager

niks zo veranderlijk als het weer. Misschien word het goed weer, dan zal het gewoon door gaan en als het echt heel slecht weer is niet [ofja neem ik toch aan dan :lol] misschien bij twijfel handig om smorgens even de site te chekken of organisatie thom groen licht geeft, of niet.
      Ik heb iig nog genoegg werk aan mijn ciao met speedengine en lc set [meer verklap ik nog niet, maar het begint al vet te worden ;)]. Mocht ik hem niet afkrijgen voor dan kom ik met de si met schijfrem of met mijn andere snor ciao die lopen allebei heel goed. En anders heb ik ook nog een goed lopend RS, al is die niet zo snel meer doordat ik voor nu ff wat orgineler gemaakt heb [politie Ech-Roermond he :con]

SpeedDemon
      Bijdrager

Whoehoe (<—lees happy) Ik heb mijn kickblok aan de gang, nu de vario nog ff. Thorn, here I come…

(Dat heb ik al vaker gezegt…)

joelciao
        Bijdrager

ik hoop dat me ciao teg die tijd weer loopt,is afgelopen weekend opgehouden en moet hem ff nakijken
          gr

ritze
          Bijdrager

ff update : vriend van ritze mag niet mee, heeft namelijk geen certifikaat…..

De budget beun tjoener: geen geld is te duur of het werkt nog niet
            Link naar Mijn collectie / Projecten.

vespamix
            Bijdrager

heey jongens ik wil ook wel komen, k ken er ook nog 2 met scooters die vinden dit ook wel leuk om te zien

gr.

VespaAvanti
              Donateur

Edjuh :
                Misschien is het over 2 weken lente:?

Precies, niks zo onvoorspelbaar als het Nederlandse weer:D

Thom-Ciao
                Topic starter

Topic geheel bijgewerkt!

lewishamilton
                  Bijdrager

Schrijf mij maar af

Ik heb geen vervoer omdat me vader in het ziekenhuis ligt:(

tenzij iemand vanuit den haag mee kan nemen!

pannenkoek
                    Bijdrager

schrijf mij ook maar uit, ga vrijdagmiddag tot zondagavond weg met m’n familie….

ronreniers
                      Bijdrager

ik zou best willen komen maar mijn ciao is voorlopig nog niet klaar.:boos:(

powered-by-ciao
                        Bijdrager

waarscheinlijk kom ik later of niet 🙁
                          ik moet werken tot ongeveer 2 uur en dat kan later worden dus ik rijd zowiezo niet mee VespaAvanti

VoNcKjE
                          Bijdrager

ik ben 99% zekker aanwezig met de ciao en de citta en nog ene vriend met un ciao:thumb
                            alleen er word door mij niet op gerede helaas:(

Spinder
                            Bijdrager

ff update : Ritze en ik komen niet. Ritze is zaterdag ochtend met z’n ciao gevallen.
                              Hij heeft z’n knieschijf gebroken dus dat word 6 weken niet rijden :(.

leon ciao
                              Bijdrager

oei dat is niet zo’n mooi nieuws, sterkte 😉

thom was net even bij me voor mijn superbravo vork en racestuur over te nemen en om ff de standaard ciao vork terug in mijn frame te zetten en toen hebben we het ook even erover gehad, we vrezen ervoor dat de sneeuw nog wel even blijft liggen en het is overal behoorlijk glad. Oke je kunt nog wel rijden nu maar als je in thorn flink doorwilt gassen door de bochten en over de rotonde is dat eigelijk te gevaarlijk 😉
                                Hij kijkt het nog even aan en als het echt te slecht weer is zal de meetingsdatum helaas verzet moeten worden. Maar laten we hopen dat de sneeuw snel gaat smelten zodat het gewoon doorgang kan hebben !

SjoerdCiao
                                Donateur

Ze verspellen nog slecht weer tot komend weekend:'(

15 berichten aan het bekijken - 151 tot 165 (van in totaal 326)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.