Vespa-Ciao.NL
:: Carnavalsmeeting Thorn 2009 (1 Maart)

Home Forums Meetings & evenementen Overige meetings & evenementen Carnavalsmeeting Thorn 2009 (1 Maart)

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 187)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

jordy
    Bijdrager

ja is op dezelfde plaats als de zomer meeting;)
      ik ben er net nog geweest
      is focking koud daar :lol

mxmonster
      Bijdrager

heb deze week nog een complete varioset kunnen bemachtigen 😛 dus zal er zondag zijn met varioset:) waarschijnlijk dus ook met ciaohorst 🙂 en natuurlijk met street-ciao-horst

PoliniCiao
        Bijdrager

Ik ben er rond 2 uur zoiets schat ik.

ArvidW
          Donateur

Misschien ben ik er ook, ligt eraan of ik zaterdagavond nog de tijd heb om mijn 4takt citta om te bouwen naar de DR639citta.:| Ook hangt het af of Bart gaat ivm vervoer.;)

Zijn er nog mensen met Reedvalves, zij-inlaten, evo blokken waartegen ik kan sprinten om te kijken of mijn DR engine beetje snel is ?

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
            Home made engine dyno

VoNcKjE
            Bijdrager

NaDiAAAH en ik zulle er ook ront 2 uur zijn:D
              vermoedelijk alleen met de roze ciao omdat alles nog niet af is:(
              maar die heef tog ook wel redelijk leuk setupje;)

TimoO_
              Donateur

ArvidW :
                Zijn er nog mensen met Reedvalves, zij-inlaten, evo blokken waartegen ik kan sprinten om te kijken of mijn DR engine beetje snel is ?

*steekt zijn hand de lucht in

sprintje 😀 de sprinter zal wel maar een uur of anderhalf uur aanwezig zijn. ik denk dat ik rond half 3 kom omdat het dan wel het drukst zal zijn, en dan tot half 4, 4 uur met de sprinter.

Bartjee
                Donateur

Arvid en ik komen voor 80% zeker, moet nog even kijken of ik iets belangrijks voor school zou moeten doen zondag. Ook blijven we maar tot half 3/3 uur ivm verjaardag van mn zus.

Racer gaat mee, maar net zoals de vorige keer slecht afgesteld en standaard vertanding;)
                  (Edit: Bedoel 1:13 vertanding:|)

hansieb
                  Moderator

ArvidW :
                    Misschien ben ik er ook, ligt eraan of ik zaterdagavond nog de tijd heb om mijn 4takt citta om te bouwen naar de DR639citta.:| Ook hangt het af of Bart gaat ivm vervoer.;)

Arvid ruikt bloed 😀 knal jij hem er niet uit bartje ?

VespaAvanti
                    Donateur

Nee, Hans, ik trek Arvid en Bart er allebij uit met me Midi-Ciao:duivel:p

OrangeCiao, >>kruin-ritsjerd<>kruin_ritsjerd<<: De Kick/LC/Vario Citta die van J@pie is geweest!

Ik: Midi-Ciao, nu met vario!

Leuk spul toch of niet?8)

Wordt een mooie meeting:thumb

ArvidW
                      Donateur

Mooi, hoor net van Bart dat we gaan!:D

Vanavond nog wat werk aan de winkel om van de citta eventjes weer 2takten af te slopen zodat er nog 2takt overblijft:lol

Bart en ik komen wat vroeger zeg 12:15, kunnen we mooi de tijd nemen om de brommers weer inelkaar te zetten en kunnen we beginnen met afstellen. Mijne heeft nog wel wat werk nodig….

@Hans, de vorige keer dat Bart en ik samen reden was Bart de eerste 50meter sneller (meer koppel) maar daarna werd ik helaas voor Bart een steeds kleiner stipje aan de horizon :lol

@Avanti, ja, kom maar op met je peuterbrommer :duivel

Edit: Damn:|, ik hoor net van Bartje dat hij niet kan, dus ik kan er met de DR639 Citta niet komen (echt te grote afstand om met die setup op een snorfiets te rijden). Even kijken of ik dan met de NSR kan komen, al had ik liever met de citta rondgecrossed…

AW50-4t | 13.13 | Gianelli Citypower | 3.2Nm@6000rpm | 3.0pk@6700rpm
                        Home made engine dyno

G-no
                        Donateur

ik heb er zin in:D

ik ben aanwezig met mn rode pk50 (125:duivel)

jordy
                          Bijdrager

ik zie wel hoelaat ik morgen kom
                            het is van bij mij thuis letterlijk 2 minuten rijden:P :lol

TimoO_
                            Donateur

jammer dat jullie toch niet komen Bart en Arvid 🙁 achja, ik ben er in ieder geval al bijna klaar voor 😀

theike
                              Bijdrager

ik en jordy komen morgen met de aerox omdat deze allebei afgesteld moeten worden

TimoO_
                                Donateur

@ Theike: met die setup die links hebt staan? hebo manston enzo?

15 berichten aan het bekijken - 106 tot 120 (van in totaal 187)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.