Vespa-Ciao.NL
:: Carnavalsmeeting Thorn 2009 (1 Maart)

Home Forums Meetings & evenementen Overige meetings & evenementen Carnavalsmeeting Thorn 2009 (1 Maart)

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 187)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

Tom ciao

de laatste zomermeeting begon eigenlijk pas rond 1-2 uur
      ik weet niet tot hoelaat dat die geduurd heeft, ik denk tot 4-5 uur

Dries
      Bijdrager

Ik weet nog niet of ik het zal halen, maar als ik op tijd terug ben, ben ik zeker ook van de partij!

johny
        Bijdrager

ff voor de duidelijkheid valt de meeting nu op 1 maart 😐

street-ciao-horst
          Bijdrager

peter (mx monster) en ik (street-ciao-horst)
            zullen ook aanwezig zijn.

peter met zn race ciao met citta wielen (zonder vario helaas)
            ikke met mn halve racer ongespoten profesorisch in elkaar gezet om tog wat rijdends te hebben.

mx monster + street-ciao-horst kunnen dus in het lijstje erbij:P

hoelaat is begintijd nu trouwens 1 uur ?

groeten

leon ciao
            Topic starter

Johny, ja meeting valt op 1 maart.

Meeting begint zo rond half 1 – 1 uur, ik zal er al om half 1 zijn in ieder geval.
              Ik zet jullie 2 er ook bij 😛

mxmonster
              Bijdrager

heb er al erg veel zin in , en we hebben toch geluk dat we toch nog kunnen komen 😛
                kom jammer genoed wel met poelie en koppeling had liever met variosetje gekomen maja beter dan niks en kon het ook niet helpen dat mijn koppeling laatst explodeerde:'( maar komt allemaal goed 😛

sombrero
                Bijdrager

waarschijnlijk kan ik niet komen. want mijn ebr kroonplaten zijn een beetje naar de kloten. scheef gegaan doordat ik vandaag door een flinke hobbel ben gereden. best vaag. maarja ben nu in autocad wat kroonplaten het tekenen. zodat ik ze kan laten uitsnijden op de watersnijder 😛 originele wat ik hier heb passen wel maar hebben dus het probleem dat de busjes zijn versleten. en de tomos voorvork kan ik niet gebruiken vanwege geen remanker. dus waarschijlijk zullen jullie me niet daar zien. helaas 🙁

.-{2F4OV}-.

Ik ben er deze keer waarschijnlijk niet;) Heel miss dat ik erheen kom gereden als ik niets te doen heb. Maar mn ciao zit dan nog niet in elkaar, dus neem ik zowiezo niet mee. De meetingplek is wel super! Jammer dat het zo’n bochtige smalle wegen zijn;) Kwam niet boven de 90 km/u uit, zonder uit de bocht te vliegen:lol Maar gelukkig kom je dan gwoon in t gras:thumb Op de hoofdweg die ervoor loopt kun je wel mooi toppen! 114 km/u=)

TimoO_
                    Donateur

jammer dat je niet komt met je ciao 🙁 maar achja, t is altijd nog wel leuk om gewoon langs te komen :thumb

stel ik hier m’n vraag nog maar effe:

mensen die vaker op die meeting plek komen (Leon Ciao, Tim, Jordy?), hebben jullie enig idee of ik daar ergens in de buurt sprintjes van minimaal 150m kan afleggen? over de brug is geen optie, en het moet een rechte weg zijn, een heeeel klein bochtje erin mag maar echt niet veel!

SpeedDemon
                      Bijdrager

Ik ga het proberen, de vario zit erop en werkt ben nou het lijpste blokje aan het bouwen van wat ik heb liggen.

leon ciao
                        Topic starter

TimoO_ :
                          jammer dat je niet komt met je ciao 🙁 maar achja, t is altijd nog wel leuk om gewoon langs te komen :thumb

stel ik hier m’n vraag nog maar effe:

mensen die vaker op die meeting plek komen (Leon Ciao, Tim, Jordy?), hebben jullie enig idee of ik daar ergens in de buurt sprintjes van minimaal 150m kan afleggen? over de brug is geen optie, en het moet een rechte weg zijn, een heeeel klein bochtje erin mag maar echt niet veel!

ik ga er zometeen naar toe met dit mooi weer 🙂

jordy
                          Bijdrager

dan heb ik je net gemist denk ik
                            wantt ik heb er de hele middag gezeten met onze groep
                            effe wat met de scooter rond gereden enzo;)

@timo:
                            dat zal niet gaan lukken denk ik
                            denk dat je toch op die weg aant rijden komt waar sil getopt heeft

leon ciao
                            Topic starter

ja mijn achterklok bleef in maasbracht vasthangen, draait ook niet meer, dus toen ook maar ff de hele superbravo gedemonteerd omdat ik het achterwiel nodig had 😉
                              Maargoed zet binnekort mijn vario klok in het 10 spaaks achterwiel en de 80 polini speedengine komt er dan onder [met vario].

Als je het terrein opkomt, je gaat over de rotonde en dan beetje naar beneden daar op die weg [heeft goed asfalt hoor], daar kun je toch ook wel sprintje trekken ofniet 😉

jordy
                              Bijdrager

gaat nooit lukken
                                is niet lang genoeg,
                                daar heb je geen overzicht over de bocht,
                                en je hebt geen uitloopstuk.

en we willen geen ongelukken
                                dus laat dat maar achterwegen :lol

Roger102
                                Bijdrager

indd anders hand je dalik in het hek van de zeilclub, en als het hek dan niet meer goed op slot kan ligt mijn zeilboot dalik niet meer mooi achter slot en grendel. Nee maar die weg is indd niet geschikt voor een sprint.
                                  Gewoon die lange weg waar sil getopt heeft is prima.

15 berichten aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 187)
                                • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.