Home › Forums › Meetings & evenementen › Overige meetings & evenementen › Carnavalsmeeting Thorn 2009 (1 Maart)
- Dit onderwerp bevat 186 reacties, 36 deelnemers, en is laatst bijgewerkt op 17 jaren geleden door Wouz-LwB.
-
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
-
15 februari 2009 om 12:15 #506722
Tom ciaode laatste zomermeeting begon eigenlijk pas rond 1-2 uur
ik weet niet tot hoelaat dat die geduurd heeft, ik denk tot 4-5 uur15 februari 2009 om 18:07 #506725Ik weet nog niet of ik het zal halen, maar als ik op tijd terug ben, ben ik zeker ook van de partij!
15 februari 2009 om 18:25 #506726ff voor de duidelijkheid valt de meeting nu op 1 maart 😐
16 februari 2009 om 17:56 #506729peter (mx monster) en ik (street-ciao-horst)
zullen ook aanwezig zijn.peter met zn race ciao met citta wielen (zonder vario helaas)
ikke met mn halve racer ongespoten profesorisch in elkaar gezet om tog wat rijdends te hebben.mx monster + street-ciao-horst kunnen dus in het lijstje erbij:P
hoelaat is begintijd nu trouwens 1 uur ?
groeten
16 februari 2009 om 18:23 #506730Johny, ja meeting valt op 1 maart.
Meeting begint zo rond half 1 – 1 uur, ik zal er al om half 1 zijn in ieder geval.
Ik zet jullie 2 er ook bij 😛16 februari 2009 om 19:41 #506732heb er al erg veel zin in , en we hebben toch geluk dat we toch nog kunnen komen 😛
kom jammer genoed wel met poelie en koppeling had liever met variosetje gekomen maja beter dan niks en kon het ook niet helpen dat mijn koppeling laatst explodeerde:'( maar komt allemaal goed 😛16 februari 2009 om 19:51 #506733waarschijnlijk kan ik niet komen. want mijn ebr kroonplaten zijn een beetje naar de kloten. scheef gegaan doordat ik vandaag door een flinke hobbel ben gereden. best vaag. maarja ben nu in autocad wat kroonplaten het tekenen. zodat ik ze kan laten uitsnijden op de watersnijder 😛 originele wat ik hier heb passen wel maar hebben dus het probleem dat de busjes zijn versleten. en de tomos voorvork kan ik niet gebruiken vanwege geen remanker. dus waarschijlijk zullen jullie me niet daar zien. helaas 🙁
16 februari 2009 om 21:44 #506734
.-{2F4OV}-.Ik ben er deze keer waarschijnlijk niet;) Heel miss dat ik erheen kom gereden als ik niets te doen heb. Maar mn ciao zit dan nog niet in elkaar, dus neem ik zowiezo niet mee. De meetingplek is wel super! Jammer dat het zo’n bochtige smalle wegen zijn;) Kwam niet boven de 90 km/u uit, zonder uit de bocht te vliegen:lol Maar gelukkig kom je dan gwoon in t gras
Op de hoofdweg die ervoor loopt kun je wel mooi toppen! 114 km/u=)17 februari 2009 om 23:04 #506739jammer dat je niet komt met je ciao 🙁 maar achja, t is altijd nog wel leuk om gewoon langs te komen

stel ik hier m’n vraag nog maar effe:
mensen die vaker op die meeting plek komen (Leon Ciao, Tim, Jordy?), hebben jullie enig idee of ik daar ergens in de buurt sprintjes van minimaal 150m kan afleggen? over de brug is geen optie, en het moet een rechte weg zijn, een heeeel klein bochtje erin mag maar echt niet veel!
18 februari 2009 om 10:37 #506741Ik ga het proberen, de vario zit erop en werkt ben nou het lijpste blokje aan het bouwen van wat ik heb liggen.
18 februari 2009 om 14:26 #506743TimoO_ :
jammer dat je niet komt met je ciao 🙁 maar achja, t is altijd nog wel leuk om gewoon langs te komen
stel ik hier m’n vraag nog maar effe:
mensen die vaker op die meeting plek komen (Leon Ciao, Tim, Jordy?), hebben jullie enig idee of ik daar ergens in de buurt sprintjes van minimaal 150m kan afleggen? over de brug is geen optie, en het moet een rechte weg zijn, een heeeel klein bochtje erin mag maar echt niet veel!
ik ga er zometeen naar toe met dit mooi weer 🙂
18 februari 2009 om 16:25 #506745dan heb ik je net gemist denk ik
wantt ik heb er de hele middag gezeten met onze groep
effe wat met de scooter rond gereden enzo;)@timo:
dat zal niet gaan lukken denk ik
denk dat je toch op die weg aant rijden komt waar sil getopt heeft18 februari 2009 om 18:39 #506746ja mijn achterklok bleef in maasbracht vasthangen, draait ook niet meer, dus toen ook maar ff de hele superbravo gedemonteerd omdat ik het achterwiel nodig had 😉
Maargoed zet binnekort mijn vario klok in het 10 spaaks achterwiel en de 80 polini speedengine komt er dan onder [met vario].Als je het terrein opkomt, je gaat over de rotonde en dan beetje naar beneden daar op die weg [heeft goed asfalt hoor], daar kun je toch ook wel sprintje trekken ofniet 😉
18 februari 2009 om 18:43 #506747gaat nooit lukken
is niet lang genoeg,
daar heb je geen overzicht over de bocht,
en je hebt geen uitloopstuk.en we willen geen ongelukken
dus laat dat maar achterwegen :lol18 februari 2009 om 19:10 #506748indd anders hand je dalik in het hek van de zeilclub, en als het hek dan niet meer goed op slot kan ligt mijn zeilboot dalik niet meer mooi achter slot en grendel. Nee maar die weg is indd niet geschikt voor een sprint.
Gewoon die lange weg waar sil getopt heeft is prima. -
Gebruiker<i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.