:: Carnavalsmeeting Thorn 2009 (1 Maart)
-
leuke foto’s! dat simo 2007 blokje had ik ook wel willen zien.
jordyBijdrager
ja klopt daar heb ik ook niks van mee gekregen 😕
jongens je moet denken die aerox is in nog niet een dag opgebouwd er zat eerst nog niet eens een onsteking op het was gewoon effe dat ik met iets rijdens daar kon komen en hij is idd brak afgesteld maar daar hebbe we vandaag al een hoop gedaan
TimBijdrager
ik kon helaas niet komen omdat ik vorig weekend in scheveningen zat.
wel jammer want was er graag bij geweest.
een ding wil ik wel nog even zeggen:
mijn moeder wandeld daar elke dag met de honden, en ze kwam vanmiddag thuis en zei dat er wel erg veel rommel achter gelaten was.. ze heeft helemaal niks tegen z`n meeting, ze vind het zelfs leuk om te zien.
maar ik hoop dus wel dat bij de volgende meeting even de flesjes enzo opgeruimd worden.
ik zal dan wel voor vuilniszakken ofzo zorgen.
misschien dat andere mensen nu klachten in gaan dienen en er straks geen meeting meer gehouden kan worden.
dat wil natuurlijk ook niemand
EdjuhBijdrager
Dat is niet zo netjes jongens…
Trouwens, dit:

Die handjes erbij, alsof arvid hem elk moment kan laten vallen, zo’n nieuw blok is als een kindje:lol
ritzeBijdrager
ja door troep krege wij ook altijd zeik met de buurt enzo … ik heb alleen rubber achtergelate.
zou echt zonde zijn als het blok viel en dat de vinnen erafvliegen , kan het wel begrijpe 😛
Edjuh :
Dat is niet zo netjes jongens…
Trouwens, dit:
foto
Die handjes erbij, alsof arvid hem elk moment kan laten vallen, zo’n nieuw blok is als een kindje:lol
ik zou die arvid ook maar niet vertrouwen hoor !:D
- Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.