Vespa-Ciao.NL
:: Carburateur past niet

Home Forums Techniek Opvoeren Carburateur past niet

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
  • Gebruiker
    <i class="fa fa-comments-o" aria-hidden="true" style="font-size: 20px;"></i>

tnerual
    Bijdrager

Jelle :
      ze bestaan geloof me…

volgens mij heb je zelfs 3 maten.
      sowieso is de buitenmaat van de inlaat van een oudblok met 12 pen afwijkend van de blokjes van nu.
      ik heb zelfs laatst nog gehad dat mijn carb te ruim zat bij het ene blokje terwijl hij weer te klein was voor een ander blok maar wel goed paste op weer een ander blok…(en aandeze blokjes was niets gevijlt o.i.d.)

(het ging om een normaal CP blok uit ’94 en een oud CP 12 pen blok en die laatste was een mix blok uit ’96)

Eerlijk gezegd lijkt dit zeer straf, de carbu SHA is een SHA.. Dus zelfde afmetingen?

pepko
      Donateur

@tnerual: het gaat om de buitendiameter van de inlaat volgens mij… niet om de carb

tnerual
        Bijdrager

pepko :
          @tnerual: het gaat om de buitendiameter van de inlaat volgens mij… niet om de carb

Ja, maar de carbu op zich is steeds dezelfde geweest, dus zal ie ook wel steeds op zelfde diameter gepast hebben vraag ik me dan af 😉

dartfreak
          Bijdrager

dat klopt wat je zegt
            maar als ik een carb heb met een binnen diameter van 16 mm met busje
            en de inlaat is buiten diameter 17 bijvoorbeeld pas die niet
            en dat kan je aanpassen door het plastic busje te vervangen

4 berichten aan het bekijken - 16 tot 19 (van in totaal 19)
          • Je moet ingelogd zijn om een reactie op dit onderwerp te kunnen geven.